Filter

Eerste ervaring en topervaring.

Supersnelle service. Namiddag bestelling Ge geplaats dag erop in de voormiddag geleverd. Top

Snelle acties, en reacties top!!

Besteld artikel snel geleverd, kleur was niet op voorraad maar andere kleur wel. Zonder problemen geregeld. Helaas artikel retour, te klein. Hiervan nog niets gehoord.

Snelle service, prachtige aankoop

Zeer tevreden met mijn laptoptas. Het was een snelle levering.

Top producten!

Ik ben nog steeds blij mee met de kwaliteit van mijn laptoptas.

Uitstekende service en prachtige producten

Op zoek naar een mooie hoes voor mijn MacBook Air kwam ik bij Lataza terecht. De betreffende hoes was even niet leverbaar, maar Jannie zocht meteen voor mij uit wanneer hij weer zou komen en ik kon hem geheel vrijblijvend laten reserveren. Toen het zover was kreeg ik meteen bericht. Topservice, supersnelle levering en een prachtig product.

Service: Oprecht, behulpzaam, pragmatisch, geduldig. Chatfunctie werkt goed wn snel! Kwaliteit Berba tas Ruvido Barbarossa is subliem! Stoer, natuurlijk .

Voorbeeldige dienst- & servicedomein!

Lataza weet hoe een klant maximaal bediend behoort te worden. Wat een uitmuntende service zeg! Daarenboven eerlijk! Zij bieden zoveel waar anderen in hetzelfde serviceveld veel...heel veel van kunnen leren! Hier gaat een hoedje voor af...Chapeau!

Snel en vertrouwd

*****

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en met de telefonische hulp van Hendrikus die ik even nodig had. Mijn bestelling was de dag erna al geleverd. Top!

Snel afgehandeld en alles zoals besteld.

Een Bookbook telefoonhoesje besteld, was keurig in orde en op tijd.

Geweldige snelle levering!

Ik heb voor mijn lieve collega die afscheid nam een cadeau moeten kopen namens alle collega's, hij viel ontzettend goed in de smaak en was precies zoals gepland op tijd binnen! Top!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering en erg mooi product

Goede Service en tas met kwaliteit

Na de verkeerde tas besteld te hebben was een snelle kosteloze omruiling geen probleem en snel geregeld met de retourlabel. Vandaag de correcte tas (Chesterfield Dylan) ontvangen met een free gift. Leer van hoogwaardige kwaliteit en stijlvol model. Tassen van Lataza zeker een aanrader!!

Wilde er meteen mee de straat op

Ik was zo blij met mijn nieuwe en mooie tas dat ik er zo mee de straat op ben gegaan. Tot ik er een week later achter kwam dat het plastic nog op de ritssluitingen zat. Oeps.

Uitstekend geholpen!

Een erg mooie Rat Pack tas was in eerste instantie niet leverbaar. Ben door Jannie op de hoogte gehouden van de verwachte levering. Op het moment dat de tas binnen was gelijk een berichtje! Binnen een dag de tas in huis....Dat is pas service :).

Supersnelle levering

Het product dat ik bestelde was heel snel geleverd en helemaal zoals verwachte , kan het zeker aanraden. Dus bij deze bedankt een heel tevreden klant.

Snelle verzending, goede verpakking, mooie tas

Keurig verpakt, snel de bestelde tas ontvangen.

Supersnelle prima service

De bestelde tas voldoet helemaal aan de beschrijving voor goede prijs inclusief mooi cadeau. De levering kwam snel en op gepland tijdstip. De tas was goed en zorgvuldig verpakt, prima service.

Goed product; goed afgehandeld

Ondanks de verlate bezorging (door mijzelf verkeerd ingevuld), wat wel getracht werd om te wijzigen, maar dat lukte helaas niet vw drukte bij de Post. Nu de tas opgehaald bij het postagentschap en is het goed gelukt nu.

Snelle levering en mooi product

Goed heel blij met de tas echt een aanrader

Snelle levering!

Prachtige tas besteld en snel ontvangen! Precies aan de verwachting voldaan. Gescoord met mijn geschenk...hopen maar dat ik ook ooit zo’n mooie tas terug krijg...

Goede service en advies gekregen, geweldig! Hele mooie tas van goede kwaliteit.

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Kwaliteitsproduct

Service en klantvriendelijkheid geheel zoals ik gewend ben; perfect

Product van mijn voorkeur was niet op voorraad maar na een chat werd mij gemeld dat levertijd bij leverancier zou worden opgevraagd. De volgende dag levertijd doorgekregen welke uiteindelijk exact bleek te kloppen. Zo hoort het! Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Kwaliteits business trolley snel geleverd

Vorige week een stijlvolle business trolley besteld bij Lataza. Stevig verpakt en snel bezorgd. Ik ben heel tevreden.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ