Filter

Bijzonder snelle service, vandaag besteld en morgen in huis,TOP

prettige ervaring,ga zeker nog een keer iets bestellen

Snel, chique en tevreden

Met mijn nieuwe werktas ben ik super tevreden. De tas is keurig afgewerkt, werd binnen 2 werkdagen geleverd en zat netjes verpakt. Een mooie tas waarmee je graag gezien wordt op de werkvloer.

Bookbook producten zijn waardevol.

Als prof gebruiker van Apple producten zijn de producten van Bookbook een toevoeging aan de beleving van duurzaamheid en kwaliteit.

Fijne webshop

Overzichtelijke site met mooie tassen van goede kwaliteit, ook nog met korting op deze prachtige Burkely tas!

Bestellen bij Lataza is zeker een aanrader. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. Ik had een laptop tas besteld waarover ik twijfelde na ontvangst. Van deze tas was ook een maatje kleiner. Ik heb met de klantenservice gebeld en wat een goede service!!!! Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker heeft met mij meegedacht en advies gegeven. Ik ben heeeel tevreden.

Wat een super mooie laptop tas!

Ik heb een rode laptoptas besteld van het merk Gigi Fratell. Wat een super tas, precies wat ik zocht. Mooi leer, mooie indeling en ik kreeg ook nog gratis verzorgingsspray bij. De medewerkers van Lataza zijn erg behulpzaam en geven goed advies. Erg blij!

Overzichtelijke site, erg mooie tas en prima service/ levering. Al met al zeer tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb een laptop tas van Burkley aangeschaft, de overzichtelijke website met veel selectie mogelijkheden en foto’s maakt het zoeken en kiezen een stuk eenvoudiger. Product is netjes verpakt en op het aangegeven dagdeel geleverd. En natuurlijk blij met de tas!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service en goede levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima productverbetering goede levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top zaak! Met prima service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Maken waar wat ze beloven, snel en correct geleverd!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- mooie spullen - komt overeen met de foto’s - aardige klantenservice

Ik had twee tassen besteld en kreeg geen bericht wanneer ze werden geleverd. Bij navraag bleek dat ze pas werden geleverd als ze beide tassen op voorraad hadden. Een was een cadeau dus die wilde ik wel al hebben en zou te laat komen. De Klantenservice was erg vriendelijk en zou dan een al opsturen.Later werd ik gebeld dat ze allebei de volgende dag al zouden komen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zou fijn zijn om € 50,- shoptegoed te winnen dan koop ik er nog één want zo blij en tevreden ben ik met mijn nieuwe tas. Maar ik realiseer me die die kans héél klein is want iedereen zou dat willen. Website van Lataza vind ik overzichtelijk en alles omtrent aankoop verliep soepel en volledig naar wens.

Geen, ik ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima, geen op- of aanmerkingen

Geen idee

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Korte levertijd. Tas is van goede kwaliteit en kwam overeen met de foto’s. Verhouding tussen prijs en kwaliteit is ook prima.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima levering, snel en netjes verzorgd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie artikelen. Snelle service en levering!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prachtige laptoptas. Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke laptoptas en heb die bij Lataza gevonden in hun uitgebreid aanbod. De laptop is perfect naar wens. Vlotte afhandeling en levering. Bovendien nog gratis een product meegeleverd voor de behandeling van het leder. Uiterst tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd. mogelijkheid tot achteraf betalen is super fijn. Ze laten je duidelijk op de hoogte wanneer je je product kunt verwachten

Het retour proces zou simpeler kunnen. Nu moet er eerst een mail verstuurd worden waarna je moet wachten op een retour etiket. Niet iedereen heeft ook de mogelijkheid tot printen ( ik gelukkig op mijn werk)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie exclusieve tassen te koop! Niet duur en een mooie kwaliteit geleverd voor je geld! Snelle levering en precies zoals op de foto en in de beschrijving vermeld stond! Absoluut heel tevreden over Lataza!

Geen verbeterpunten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en behulpzaam bij het zoeken naar een passend product. Een leuke en hippe tas perfect voor de werkende vrouw. Je loopt er zo mee weg.

Ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Snelle levering.

Niks

15 Middenwei