Filter

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De dbramante 1928 Skagen Leather Sleeve is geweldig en keurig afgeleverd. Mijn vorige hoes was ook van echt leer en ik vind de geur geweldig!

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Keurige levering, goede omschrijving van het produkt. Daardoor voldoet het aan de verwachtingen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik zag een mooie laptoptas die niet meer op voorraad was. Hiervoor heb ik gebeld met een vriendelijke klantenservice die de tas meteen bestelde en zoals afgesproken een mail ter bevestiging zou sturen. Ik vind dit een mooie vorm van klanten helpen!

Een klein verbeterpunt zou zijn om standaard een retoursticker toe te voegen aan de bestelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De foto’s beschrijven het product exact zoals het geleverd wordt. Je koopt zo geen kat in de zak.

De levertijd was een beetje lang. Ook werd die een keer vertraagd waardoor ik langer op mijn bestelling heb moeten wachten

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle correcte levering en voorral een goed levertijd overzicht

Perfect zo

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en goede afhandeling, kwaliteit voorop, prettig contact

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Produkt voldoet aan de omschrijving De afwerking, bezorging en betaalverwerking is zeer accuraat.

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Komen na wat ze beloven.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwalitatief goede producten

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering. Netjes verpakt. Goed artikel. Retouneren als dat moet was dat makkelijk te doen. Site is makkelijk te begrijpen, geen gezoek.

Mijn bestelling is goed gegaan. Geen verbeterpunten.

verkeerd product geleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie kwaliteit Veel ruimte Goed gevoerd Snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed contact met de klantenservice en reageren vrijwel direct. Geven juiste info over product in dit geval BookBook. BookBook is een moderne klassieker voor al le apparatuur

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, mooie en handige tas

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Professioneel, supersnelle verzending en al jaren mijn go-to plek voor mijn werktassen

Ga vooral zo door

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top!!!! Snelle bezorging en keurig verstuurd!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het contact met lataza is super. Ik heb twee keer telefonisch contact gehad Over een beschadigd product en dat hebben ze netjes en snel opgelost mijn dank daarvoor.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-goede kwaliteit -goede service -mooie spullen

Misschien is het handig om niet op de site te zetten voor 23:59 besteld morgen in huis. Want dat is niet zo

Pluspunten

Helaas heb ik de verkeerde kleur tas gekregen, maar omdat deze kleur ook mooi is, heb ik de tas gehouden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie, schone website. Ik zocht een specifiek soort tas en had geen enkele moeite met het vinden ervan door de logische en strakke indeling van de website. De levering is ook heel erg snel, wat enorm prettig is.

De mogelijkheid om een artikel op te slaan in je account, zodat je deze later terug kan vinden. Ik zat te twijfelen tussen meerdere tassen, en moest steeds een nieuw tablad openen om er niet een kwijt te raken.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ