Filter

Pluspunten

Snelle en kwalitatieve service!

Retourlabel bijvoegen bij het pakketje

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit en snelle levering

Pluspunten

Goed verpakt!

Het duurde iets langer voordat ik mijn tas binnen had, ca 1 week.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi assortiment met mijn favoriete merk Socha

Pluspunten

Geen

N.v.t.

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten!

Pluspunten

Snelle levering en keurig ingepakt, geen opgevouwen tas

Ga zo door

Pluspunten

Na bijna een jaar op zoek geweest te zijn naar een laptoptas voor mijn 17,3 inch laptop, heb ik eindelijk iets gevonden! Probeer maar eens voor zo’n maat laptop een vrouwelijke én betaalbare tas te vinden. Meerdere keer bij Lataza besteld en altijd is de bezorging zeer snel! Uitgebreid assortiment en een duidelijke, overzichtelijke site.

Ga zo door

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke retouren service met antwoordnummer.

Bevestiging van retour niet ontvangen, retourzending 1 week geleden verstuurd en geld nog niet terug op rekening.

Pluspunten

Snel, correct, professioneel. Komt afspraken na!

Geen.

Pluspunten

Ik heb mijn nieuwe handtas van chesterfield nu al een 2tal weken en ik ben er smoorverliefd op! Super handige handtas met genoeg ruimte om al je spullen erin te leggen. Mijn zus was jaloers waardoor mijn ma en ik vandaag dezelfde handtas besteld hebben om haar proficiat te wensen met het behalen van haar diploma. Ik kan niet wachten om haar gezicht te zien. Bedankt voor telkens weer opnieuw goeie kwaliteit te leveren.

misschien als kleine tip: zorg dat jullie naam wereldwijd bekend geraakt zodat iedereen hier van kan genieten.. Verliefd op jullie website en de producten die jullie leveren!!

Pluspunten

Duidelijk snel

Pluspunten

Lataza staat voor je klaar als een artikel niet naar je zin is. Het retourproces is ook goed geregeld.

Geen.

Pluspunten

Zeer betrouwbaar bedrijf, quick reply op gestelde vragen per mail en snelle levering! Bedankt voor deze top diensten.

Pluspunten

Snelle levering! Super!

Enige minpuntje is dat er problemen waren met men betaling. De bevestiging kwam niet door. Maar heel tof dat het toch ondanks dat snel geleverd werd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, redelijke kwaliteit en prijs

Ik Vind de hoes voor de IPad wel van een andere kwaliteit dan de hoes voor mijn laptop.

Pluspunten

Snelle levering, prachtige lederen laptoptas van Burkely besteld voor mijn man. Hij komt zo goed voor de dag bij zijn klanten. met deze superstoere tas! Een aanrader!

Geen. Ga zo door

Pluspunten

Maximaal aantal punten vanwege scherpe prijzen, hoogwaardige producten en zeer snelle leveringscondities.

Blijf deze service leveren!

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling

Pluspunten

Snelle levering, concurrerende prijs

Geen

Pluspunten

Direct nieuwe tas gekregen nadat vorige tas rits stuk was

Pluspunten

Eerste keer dat ik een review schrijf. Ik heb een nieuwe handtas gekocht op Lataza van het merk Chesterfield brand, waar ik smoorverliefd op ben! Snelle en super goeie service. Zeer tevreden over!!! Zeker niet de laatste keer dat ik hier nog iets op koop. Een echte aanrader

Geen verbeterpunten!!!

Pluspunten

Perfect optijd en een goed product geleverd! Zeer tevreden!

Nvt

Pluspunten

Goede keus en zeer snelle levering. Ook heel plezierig is dat je de bestelling bij een postagentschap kunt ophalen. Goed voor het milieu ( minder helaas vaak hardrijdende bestelbussen door de straat) en ik kan zelf bepalen wanneer ik het pakket ophaal. Daarnaast is de prijs/ kwaliteitsverhouding dik in orde.

Het is allemaal prima geregeld. Om acht uur ‘s avonds besteld en om tien uur ‘s ochtends bericht in mijn mailbox dat ik de tas kon ophalen. Ga zo door

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ