Filter

Pluspunten

Snelle levering, veel keus, mooie kortingen en Jannie heeft mij al een aantal keer geholpen met vragen. Duidelijke mails en erg klantvriendelijk!

Bij het zoeken naar tassen kwam ik jullie op Google niet gelijk tegen. Er staan veel concurrenten van jullie bovenaan de pagina. Ik weet niet of jullie hier iets aan kunnen veranderen of dat het aan mijn zoektermen lag.

Pluspunten

Great support and service

Pluspunten

Vlotte levering, zelfs in de kersttijd!

Volgende dag een foutieve levering aan ons adres. Geen groot probleem, maar toch wat onrust.

Geen

Pluspunten

Zeer overzichtige site. Makkelijk product te bestellen. Zeer snelle en correcte afhandeling en bezorging

Geen

Pluspunten

Betrouwbaar. Goede beschrijving op site. Levering top.

Kan niets verzinnen

Pluspunten

Overzichtelijke site, ruime keuze aan producten en vooral: een hele fijne en goede klantenservice. De dame (Jannie) van de chat heeft me erg goed geholpen in mijn zoektocht naar een nieuwe laptoptas. Ik was al een tijdje op zoek en doordat ik bij haar aangaf wat ik wilde, heb ik een hele mooie nieuwe laptoptas gevonden. Ze heeft me hierin supergoed geholpen. Ik kan deze webshop iedereen aanraden.

Pluspunten

Mooie website, snelle levering, zorgvuldig ingepakt waardoor het niet beschadigd is als je het uitpakt

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende service, persoonlijke aandacht

Geen

Pluspunten

Werd goed op de hoogte gehouden van levering en tas voldeed aan verwachtingen.

Pluspunten

Heel correcte en snelle levering.

Pluspunten

Hele fijne service

De beoordeel-mail net een dagje later versturen

Pluspunten

Goede en snelle levering

Verlopen acties van de website halen. Nu actie met riem niet meer van toepassing.

Pluspunten

Super vlugge keurig ingepakte brillenkoker , stoere uitstraling Voor de 69 ste verjaardag van mijn man , door de kleinki ere gegeven!!!

Zou niet weten wat !!

Pluspunten

Top service. Mijn tas zou verstuurd worden naar een drop-off punt dat er van de een op de andere dag niet meer was. Lataza gemaild en zij hebben eea snel, vriendelijk en super klantgericht opgepakt. Oh ja, en de tas (Knomo laptoptas) is fantastisch :-)

Geen

Pluspunten

Prettige mails over verloop bestelling. Prachtig product geleverd, waarmee we, begrepen we bij ontvangst, ook een goed doel steunen. Een eerlijk product dus. Fijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlot geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Afterparty mogelijk dus pas betalen als je weet wat je hebt ontvangen

Geen

Pluspunten

Snelle en goede communicatie middels ticket, probleem van niet complete bestelling snel opgelost. Klantvriendelijk!!

Pluspunten

Pluspunten

Goede chat klantenservice, ERg behulpzaam . Ik had verkeerde tas qua leer besteld en door klantenservice tip kreeg ik daarna perfecte tas! Erg blij mee!

Beschrijf het soort leer nog duidelijker op de site. Of het basic oogt of chique leer!

Pluspunten

Binnen 1 dag de mooie tas in huis! Super

Geen , ben tevreden

Pluspunten

Snelle levering en een product dat aan de verwachtingen voldoet

Kleine beschadigingen aan de tas

Pluspunten

Ik ben zeer aangenaam verrast over de service bij Lataza. Ik heb mijn bestelling geplaatst rond 22u 's avonds en de volgende dag (zaterdag) werd de bestelling al thuisgeleverd (in België). Door omstandigheden was ik niet helemaal tevreden met de tas die ik besteld had. Nadat ik dit gemeld heb aan Lataza, hebben ze het heel gemakkelijk gemaakt om de tas om te ruilen voor een ander exemplaar. Ik heb de eerste tas bvb nog niet retour gestuurd (het pakketje ligt klaar), maar toch mag ik vandaag mijn nieuwe tas al verwachten. Handig, want zo kan ik maandag met mijn nieuwe laptoptas naar het werk (i.p.v. de retourprocedure af te wachten). Het is heel fijn als je als klant het voordeel van de twijfel krijgt. Dankjewel voor het vertrouwen en dikke pluim voor Jannie van Lataza om alles te regelen!

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ