Filter

Prima service en mooie producten!

Prima service en mooie producten!

Snel en netjes

Ik had een prachtige tas besteld met Black Friday en op de site werd aangegeven dat ze deze donderdag zouden versturen, maar ik had ‘m woensdag al in huis! Keurig verpakt, goed beschermd (het was een dure tas). Ik ben ontzettend tevreden en zou hier absoluut nog eens iets bestellen.

Vertrouwd

Ik heb een retour zending van mijn bestelling en de reden ingevuld, ik kreeg al snel antwoord. Dat is fijn.

Kan niet beter

De totale begeleiding rondom aankoop, maar ook backorders is meer dan prima.

Adequaat gehandeld

Het door mij bestelde item was niet meer leverbaar en er werd een voorstel gedaan voor een goed alternatief

Een supermooie tas, voor een wel heel redelijke prijs.

Een goed product, voor een uitstekende prijs.

De tas is uitstekend

De service is helemaal goed. Een volgende keer koop ik zeker weer bij Lataza. Mijn zoon is erg in zijn nopjes met de tas. Vriendelijke groetjes.

Gewoon perfect.

Snel antwoord op mijn vraag en professioneel opgevolgd. De uitvoering van de bestelling was eveneens perfect. Ivo

Mooie tas

Prijs/ kwaliteitverhouding is prima. Mooie tas. Ben er blij mee. Levering duurde vrij lang. Communicatie wanneer ik de tas ongeveer geleverd zou krijgen zou fijn geweest.

Mooie tas en snelle levering!

Mooie tas en snelle levering!

Kwaliteit product

Mooie sterke lederen tas

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Besteld en snel geleverd. Mooie kwaliteit tas

Ik had een product uitgekozen die niet meer leverbaar was. Ik heb toen een vervangend product tegen een lagere prijs gekocht. Het bedrag wat teveel was betaald kreeg ik gelijk teruggestort.

Prima product, snelle levering.

Goed geholpen bij mijn keuze voor de aankoop

Wist niet precies of ik de goede maat zou kopen. Gelukkig ie er een telefoonnummer bij om advies van iemand te kunnen krijgen. Ben heel goed geholpen.

WAT EEN SUPERGAVE PRACHTIGE LAPTOP/WERKTAS!!

Zo wat ben ik ontzettend blij met mijn laptop/werktas (17 inch) van het merk Gigi Fratelli! WOW wat een prachtig leer en de kleur (Rubino) is fantastisch! Krijg er veel complimenten over! Kleur is echt te gek, valt tenminste op tussen al die standaardkleuren zwart, bruin of cognac :-)! Groetjes Marjolein

Zeer klantgericht

Snel reageren op vragen en zeer klantgericht.

Snelle levering artikel zoals verwacht

Leveringtijd gerespecteerd. Artikel exact zoals voorgesteld op foto

Prima, goede kwaliteit, snelle verzending

Prima, goede kwaliteit, snelle verzending

Komen belofte na.

Bij mijn bestelling ontbrak wat. Werd heel snel alsnog bezorgd.

Komen belofte na.

Bij mijn bestelling ontbrak wat. Werd heel snel alsnog bezorgd.

Eerste bestelling was niet aangekomen, dit is direct opgepakt en opgelost.

Geweldige service en mooi product.

Verkeerde tas besteld. Zonder pardon alles omgezet en de tas geleverd die ik eigenlijk wilde, maar niet op de site kon vinden. Zeer snel geleverd en tegen een hele goede prijs!

Goede, snelle verzending.

Rugzak was goed verpakt

Goede communicatie en afspraak ivm de levering nagekomen

Ben heel tevreden over de wijze waarop min aankoop kon doen (prima website) en de levering van mijn tas. Echter, ik mocht een cadeau uitzoeken en koos voor een bijpassen card wallet. Die belofte bent u jammer genoeg niet nagekomen. Ik heb de wallet nog steeds niet ontvangen helaas.

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ