Filter

Lange levertijd

Tas moest me naar Zuid-Afrika maar door lage levertijd niet gehaald. Gelukkig ergens anders in besteld dus via dat bedrijf binnen 2 werkdagen in huis. Jammer gemiste kans. Nu retour sturen ook niet duurzaam.

Perfect product met een goede levering

Tas werd duidelijk omschreven op de website. Snelle verzending.

Top service en kwaliteit

Ben zeer tevreden top service en de kwaliteit zeker een aanrader!

Goede prijs, levering op tijd

Zie titel

Geweldige aankoop!

Bestellen ging hartstikke goed, goede omschrijving en razendsnel! En mijn laptop past er goed in.

Geweldige service

Kort voor het einde van de dag ontdek ik een fout in de adressering. Lataza heeft meteen gehandeld en ervoor gezorgd dat we de tas toch de volgende dag mochten ontvangen. Dikke duim en bedankt!

mooi product snel geleverd

mooi product snel geleverd

Ze reageren snel en denken mee

Levertijd was 3 tot 5 dagen ik had een mail gestuurd met de vraag of ze binnen drie dagen willen versturen voor het weekend en dat is gelukt ze reageren ook snel op mails

Duidelijk

Je wordt goed op de hoogte gehouden. Het is een prachtige tas, zoals omschreven op de website. Ik kreeg ook nog eens een mooie korting van 10%.

Hart voor de klant

Zeer goed geholpen door de klantenservice bij een omruilactie. Omruilactie niet vanwege een fout in het product, maar door mijn eigen fout bij het maken van een keuze. Dit is zeer klantvriendelijk opgepakt en rechtgezet. De mensen achter Lataza hebben hart voor de klant.

Snelle en correcte bezorging

Fijn snel bezorgd, goed verpakt én n mooie kwaliteitstas!

mooie leren laptop tas ben er blij mee

goede indeling veel opbergruimtes

Prima geregeld

Mooie - fijne zakelijke laptoptas

Goede service, prachtige tas!

De kleur van de 1e tas die ik had uitgezocht was niet wat ik had verwacht, maar die kon ik heel gemakkelijk terugsturen en binnen een paar dagen had ik het geld terug. De 2e tas is prachtig en super handig, daar ga ik veel plezier van hebben!

Snelle levering en correcte afhandeling..

Mooie tas!

Top bedrijf

Op de nieuwe tas zat een beschadiging en een klinknagel van het handvat was eruit, mail gestuurd en telefonisch besproken. Probleem direct opgelost, ik had de volgende dag een nieuwe tas in huis terwijl ik een uur eerder de beschadigde tas had weggebracht om op te sturen,,,,,,top bedrijf, zeggen wat je doet en doen wat je zegt.......klasse.

Fijn bedrijf

Mooie tassen, snel verstuurd. Goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit

Dit bedrijf doet wat ze beloven zeer tevreden

Helaas liet een deel vd bestelling op zich wachten. Wat echter door Post NL kwam. Mail gestuurd waar de klantenservice direct op reageerde. Zij hielden zelf ook de track en trace in de gaten om mij op de hoogte te houden vd levering. Top service dus.

Zeer vlot!

Mijn laptoptas was er sneller dan verwacht. Netjes verpakt. Superblij mee!

Heel goed!

Snelle levering! Netjes verpakt.

Bestel er al jaren, altijd goede producten en snel geleverd

Al jaren fan van deze winkel. Elke nieuwe telefoon, laptop of tablet krijgt een hoes hiervandaan. Klantenservice slechts eenmaal nodig gehad en top opgelost.

Snel geleverd en mooie laptoptas voor mooie prijs

Heel tevreden

15 Middenwei