Filter

Overzichtelijke site, mooie tas, top service.

Na een keuze gemaakt te hebben op de overzichtelijke site en de bestelling eenvoudig te hebben afgerond de tas net verpakt en in goede orde ontvangen.

Overzichtelijke site, mooie tas, top service.

Snelle levering, goede communicatie en mooie producten

Duidelijk mailverkeer en snelle levering, en niet geheel onbelangrijk een super mooie tas!

Topservice!

De laptoptas was helaas niet direct leverbaar. Wanneer deze uiteindelijk weer op voorraad kwam (na 5 maanden), kregen we een melding van klantenservice dat deze voor ons gereserveerd was! Echt top!

Lataza is top

Dit is mijn 4 de iPhone hoes, en heb ook een iPad hoes☺️

krijgen wat je ziet

Perfect, snel besteld snel bezorgd, snel om toestel

Gewoon top

Snel en goed geleverd..

super tevreden

Heel mooie kwalitatieve laptoptas waar ik alles in kwijt kan

Megasnelle levering, een mooie, ruime tas; een aanrader!

Tot onze verbazing werd de tas 1,5 uur later aan huis geleverd, waarvoor dank. De zeer mooie en ruime Plevier Dames Leren Shopper Laptoptas 15.6 inch Hopper Bruin is fantastisch. Een echte aanrader!

Snel geregeld

Snel geregeld ondanks dat ik het fout had gedaan.Na een telefoontje toch nog geregeld

Uitstekende Aankoopservice

Mijn eerste aankoop bij Lataza is een zeer prettig verlopen. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levertijd van het product (was iets vertraagd maar is dus prima gemanaged). De chatfuctie na de aankoop werd dus prima!

top

snel geleverd!

Snelle levering van bestelling en goede communicatie

Wat ik wel erg jammer vind is dat het zo lang moet duren voordat ik m’n geld van een retour terugkrijg. Vandaar het cijfer 6.

Goede service en bij vragen snelle reactie

Ik had een vraag over een levering en kreeg snel antwoord .

Snelle service!

Snelle service. Prachtige tas welke echt voldoed aan de omschrijving.

Top service en goede kwaliteit

Kleur bruin vond ik niet zo mooi. Omgeruild voor andere tas. Er stonden 2 maten tassen, in feite is het een ruime 15,6" tas. Let daar wel op. Maar goed overleg gehad en de maten zijn netjes voor me opgemeten

Tas werd snel geleverd en was goed verpakt.

Prettig geregeld. Snel en ook zeer behulpzaam en terzakekundig.

Supersnelle levering

Uitstekend artikel, volledig naar wens, zoals afgebeeld en beschreven in de webshop. Levering corect, supersnel, degelijk verpakt. Superaanrader

Mooie producten, prima service

Als ik een Apple accessoire nodig heb, ga ik direct naar Lataza: kwalitatief goede producten voor een schappelijke prijs en snel in huis.

Super service en top tas

Super service en top tas

Snelle levering en super klantenservice

Mooie weekend tas besteld deze was binnen drie dagen in huis Later nog een besteld door druk op de knop nogmaals bestellen. Door mijn onoplettendheid verkeerd besteld maar super netjes opgelost door vriendelijke klantenservice

Ik heb bij Lataza een tas en een portemonnee besteld. De tas was niet op voorraad, zoals ook stond aangegeven bij het bestellen. Lataza vroeg of ik de portemonnee alvast wilde ontvangen of liever de gehele bestelling in één keer wilde hebben. Ik werd ook netjes per mail op de hoogte gehouden van de status van de tas. Toen de levering verder vertraagd was kreeg ik updates zonder ernaar te hoeven vragen. Fijn! Inmiddels heb ik mijn bestelling ontvangen. Deze was heel netjes verpakt. De tas en de portemonnee zijn prachtig. Uitstekende kwaliteit, exact zoals afgebeeld op de productfoto’s. Ik ben erg blij met mijn aankopen én met de service van Lataza. Zeker een aanrader!

Supersnelle levering en goed verpakt

Ik ben blij met de geleverde tas! Hij is precies zoals ik verwacht had!

15 Middenwei

Siegerswoude 9248 SJ