Overzichtelijk en in één keer duidelijk voor mij

Overzichtelijk en eenvoudig te boeken. Ik ben al vanaf het boeken enthousiast!

Geweldig!!!!

Een aantal jaren geleden ben ik met mijn zoontje (toen 8 jaar) naar Italië geweest. voor de eerste keer en als man zijnde kan ik vertellen dat het boeken makkelijk ging maar de aanloop hierna vol zenuwen verliep haha. eenmaal in de bus en merkende dat iedereen die in deze bus zat gelijk gestemd was werd dit heel snel weggenomen. wat ik zelf heel bijzonder vond was dat de kinderen elkaar heel makkelijk vonden jong en oud, leeftijd speelde geen rol. snel werd mij duidelijk dat ze veel gemeen hadden door een belangrijk deel uit hen leven. merendeel had een breuk/scheiding meegemaakt. vele zullen denk ik vertellen over hoe geweldig de vakantie was maar denk dat ze de reden vergeten. het horen en gehoord worden voornamelijk bij de kinderen maar ook de volwassene. waardoor er snel een band ontstaat. zeker de vakantie was geweldig maar gaf juist de rust door de saamhorigheid en begrip van de andere. van het opvangen van elkaars kids als het borreltje in de avond.

Eenvoudig boeken

Makkelijk boeken, duidelijk systeem. Wij boeken al jaren via deze site. Nooit problemen gehad. Altijd helder en snel.

Fijne overzichtelijke website. Als er vragen zijn, dan nemen zij contact op met de eigenaar van de vakantiebestemming om de mogelijkheden te bespreken en geven snel antwoord.

Veel informatie op basis waarvan je kunt beslissen

Leuke bestemmingen en heel divers. Goed samen met kids te beoordelen op accommodatie, activiteiten, rijtijd en fun. Moest soms wel even zoeken waar wat stond. Goed beschreven, we hebben nu al zin in de vakantie :-)

Fijn dat ik als eenoudergezin met 1 kind ook eens betaalbaar op vakantie kan!

Het is me nog niet eerder gelukt om als alleenstaande ouder, die door chronische ziekte parttime werkt en geen praktische of financiële ondersteuning ontvangt door ex-partner, nu ook eens betaalbaar naar het buitenland kan met mijn kind! Doordat ik eens niet voor 2 volwassenen hoef te betalen, zó fijn! En heel mooi ook dat je enigszins kunt zien of de leeftijden en evt geslacht van de andere reizende kinderen aansluit bij jouw eigen kind, ook belangrijk! Zeker als je met maar 1 kind reist, die ook graag speelmaatjes op vakantie wil hebben. Ik heb nog geen 5 sterren gegeven, omdat we nog moeten gaan, maar we kijken er erg naar uit en verheugen ons er enorm op de vakantie en excursies!

Overzichtelijk

Leuk aanbod, helder weergegeven en gemakkelijk te boeken. Eenoudergezinnen vinden hier echt leuke vakanties. Onze voorkeur gaat naar Frankrijk.

Snel!

Heel snelle reactie op mijn vraag! Voor de rest is het een beetje afwachten tot na de reis :-)

Eerste vakantie geboekt

Voor het eerst als singlemom op vakantie met de kids. Spannend. Maar deze organisatie maakt het laagdrempelig en makkelijk om te boeken. Wij kijken er naar uit!

duidelijk overzicht in website

Mijn eerste keer bij dit site. Kan zich makkelijk vinden in het overzicht van de vakantie.

Overzichtelijke website en eenvoudig boekingsproces

De website is overzichtelijk en het boekingsproces is relatief eenvoudig. Ik mis wel een totaaloverzicht inclusief de kosten voor de reis- en annuleringsverzekering, dat is nog een verrassing. Of de vakantie en reisorganisatie daadwerkelijk gaan bevallen weten we nog niet, daar gaan we wel vanuit. We hebben er veel zin in :)

Goede overzichtelijke site met veel informatie

Toppie site

Ik vind de website gebruiksvriendelijk en duidelijk en het boekingsproces is gemakkelijk

Ja eigenlijk precies zoals hierboven beschreven. Ik vind het heel duidelijk beschreven en om te boeken is ook erg gemakkelijk, geen moeilijke formulieren of iets dergelijks om in te vullen. Het is ook fijn om te zien wanneer er al andere ouders geboekt hebben en om de leeftijden te zien van de kids die zijn meegeboekt.

zeer duidelijk

makkelijk zoeken en veel informatie

Van begin tot wind topervaring

Vorig jaar met jullie op vakantie geweest, boekingsproces was top, de whatsapp groep vooraf zorgde voor voorpret. Vol vertrouwen mijn 1e eenouder vakantie ingegaan en genoten tot en met in Avergne, Frankrijk.. Dit jaar blijven we wat dichter bij huis, maar ik verwacht dat t weer een geweldige ervaring wordt, wij hebben er in elk geval veel zin in!!!

Super tof en snel geregeld

Ik heb een 1 oudervakantie geboekt voor een top prijs, ope een top location. Ging super snel en duidelijk.

Vorig jaar zo leuk gehad dat ik weer terugkom!

Makkelijk en overzichtelijk

Tot nu toe ben ik telefonisch vriendelijk geholpen. Ze beantwoorden alle vragen en het voelt niet of een vraag te veel is. Verder was het boeken van de vakantie in een minuutje klaar. Iedereen kan dit. Ongeacht hoeveel ervaring je hebt met comouters of boeken:-) Tot nu toe erg tevreden. Ik kijk uit naar onze vakantie in de zomer van 2024.

super

Het boeken ging snel en soepel

Duidelijk en overzichtelijk

Alle informatie die benodigd is staat op de website en alles is duidelijk omschreven. Goed overzicht van alle kosten en mogelijke opties.

Geen idee, dit is vooraf..

Ik heb geboekt

Heder overzicht

Ik vind de stappen via een ouder gezin makkelijk en overzichtelijk te volgen. Alles staat mooie en helder aangegeven

Duidelijke informatie op de website en snel geboekt

Zo'n zin in de vakantie!!!

Wat heerlijk dat deze site met goede informatie bestaat.

Wanneer er een nieuwe fase in je leven aankomt 'eenoudervakantie' is het super fijn dat deze vakanties er zijn en dat de vakanties goed staan beschreven. Duidelijke uitleg, goed overzicht, weet waar jij aan toe bent. Vooral het stuk dat je kan inzien wat er al heeft geboekt is echt een meerwaarde! Nogmaals super fijn dat dit er is!

Snel, duidelijk, overzichtelijk

Fijn dat er een plek is waar alle vakanties duidelijk aangegeven zijn en makkelijk geboekt kunnen worden! Eenouder zijn is al moeilijk genoeg!

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk