Fijne reisleiders en dus fijn reisbureau

Mijn ervaring met Kerst en Oud/Nieuwjaar met singlereizen vond ik zo fijn dat ik besloten heb nu weer een week mee te gaan naar Turkije. De gezelligheid was er, maar ook door de leuke groep van mensen. Nu drink ik geen alcohol en vroeg niet eens om wat anders, maar de reisleidster had zo gereageerd dat ze ook alcoholvrije bubbeltjesdrank voor mij had geregeld bij het 5 gangendiner. Zo attent.

Tot nu toe al leuk

Dat horen jullie als ik geweest ben haha

Zeer duidelijke website waarin makkelijk " navigeren"

Het boekingsproces loopt snel en direct hierna een bevestigingsmail ontvangen. Alles top!!!

Reisbeschrijving is duidelijk.

Zeer duidelijke en vriendelijk customer service

Ik ben nog niet vertrokken, maar mijn gevoel zit zeer goed. De customer service die ik kreeg was zeer vriendelijk, duidelijk en extra-mile. Dit maakte het duidelijk en makkelijk om een beslissing te nemen en ik vertrek met een goed gevoel.

Nog geen ervaring

Ben nog niet eerder met single reizen weggeweest

Leuke gesprekken, wel een beetje geregel...

De informatie op de website is prettig, al kun je niet altijd uitgaan van of de info over de groep klopt. Contact opnemen met de uitvoerder is dan beter. Superleuke gesprekken gehad, dat wel en er is zeker bereidwilligheid om dingen uit te zoeken. Handige site verder en mooie beschrijvingen van de reizen. Nu nog afwachten hoe de reis gaat zijn, als hij doorgaat, want volgens de site van Single Reizen is dat zo, alleen volgens de aanbieder is dat nog niet 100% zeker. Maar al met al dus zeker positief!

Makkelijker kan niet!

Alle informatie staat overzichtelijk bij elkaar. Ik vond het vooral fijn om informatie rondom groepsgrootte en leeftijd in te zien. Het boekingsproces is eenvoudig. Ik kan niet wachten tot het zover is!

een telefonisch gesprek was perfect en correct. En de boeking ging van zelf ,heel duidelijk. een 10 met een griffel

Goed overzichtelijk

Fijne ervaring met goede uitleg

Heel goed en duidelijk

Op de site staat alles keurig vermeld van de diverse reizen. Het is ook makkelijk op te zoeken en er is veel info beschikbaar. Vandaag gebeld naar de klantenservice omdat ik een vraag had over een boeking die wilde doen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg. Het is mijn eerste ervaring met een singlereis. Tot nu toe ben ik tevreden.

Duidelijke informatie en makkelijk boeken

De reisinformatie is duidelijk, er zijn geen extra kosten voor ruimbagage en ook over de excursies en mogelijkheden is de website helder. Boeken was in een paar minuten gedaan.

Goede website, duidelijk uitleg, snel antwoord op mijn vragen en makkelijk boekbaar. Nadat ik de website had gevonden was mijn interesse gewekt. Ik vindt de omschrijving en toelichting erg goed gedaan. Ik had slechts enkele aanvullende vragen waar ik vlot en duidelijk antwoord op kreeg. Dus met een tevreden gevoel meteen geboekt. Prima ervaring tot zover

Prima en mooi opgezet.

Het enige wat ik wel graag zou willen, is dat je specifieker kan selecteren. Op de vertrekdatum en leeftijd. Dit is de derde keer, dus wel tevreden.

Klantvriendelijk, snelle reactie, meedenkend. Chapeau voor Ilse! 1 minpuntje: minder flexibel in het uitbreiden of anders vorm geven van de reis. Wilde graag 2 weken aaneengesloten naar Calabrië (met 1 week zelf organiseren maar terugreis met Single reis). Kon niet, kreeg ook geen vergoeding terug van de zelf te organiseren retourvlucht.

Eenvoudig boeken.

Door de simpele manier van boeken via internet was de keuze snel gemaakt om een leuke reis eruit te vissen en te boeken. Wel ben ik heel nieuwsgierig of de geboekte reis mij dan ook gaat bevallen, dus beetje zenuwachtig hierover ben ik wel, maar gezien de omschrijvingen en foto's die erbij stonden moet het toch een leuke vakantie gaan worden. Mijn score voor nu is dan ook tot nu toe een 8, na deze vakantie zou ik pas een definitieve score kunnen geven.

Fijne website! Alles is duidelijk beschreven en goed te vinden.

Prima, duidelijke website en voldoende informatie

Ik ben al een aantal keren op een single/alleengaanden skireis geweest. Singlereizen is echter nieuw voor mij. Ik ben aangenaam verrast door het aanbod, de duidelijke en uitgebreide informatie en ook telefonisch werd ik direct en heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb net geboekt voor februari 2025 en kan niet wachten!

Zoek je reis en boek!

Prima geen problemen gehad met boeken, je loopt er makkelijk doorheen en de algemene leveringsvoorwaarden zijn niet te missen. Had voordat ik ging boeken vragen over de bagage die ik mee mocht nemen (eigen ski's e.d.). Op die vraag heb ik binnen een werkdag reactie gekregen! Prima, de bevestiging direct op de mail en niks aan de hand!

Positieve ervaring, goed overzichtelijk waar je alles kunt vinden.

Mooie en overzichtelijke site. Heel duidelijk van wat, wanneer etc. heb goede ervaring met singlereizen.

Duidelijke website en ontzettend vriendelijke klantenservice

Voorafgaand telefonisch contact opgenomen om een specifieke aanvraag te overleggen. Dit gesprek als ontzettend vriendelijk en meedenkend ervaren. Ik kijk zeker uit naar de aankomende reis!

overzichtelijk

Makkelijk alle benodigde informatie te vinden.

Alles is makkelijk te vinden. Beschrijvingen zijn uitgebreid en de foto's geven een goed beeld. Leuk dat er beoordelingen van eerdere reizigers bij staan; ook als ze iets als minder goed ervaren hebben. Dat is wel zo eerlijk. Ik had een vraag over de reis die ik wilde boeken en ben heel snel en vriendelijk geholpen door de dame aan de telefoon.

Heldere en enthousiaste presentatie van een nog te boeken reis!

Je wordt automatisch enthousiast als je de activiteiten doorleest. Goed weergegeven. Je krijgt meteen voorpret.

Boeken ging soepel

Ik heb zojuist een reis naar Zweeds Lapland geboekt en dit ging heel gemakkelijk! via de e-mail had ik een aantal aanvullende vragen gesteld die snel en duidelijk werden beantwoord, Ik heb er zin in!

Almystraat 14

5061 PA Oisterwijk