Goede service snel geleverd!

slechte naservice , eens verkocht ben je de pineut

Had enkel een factuur gevraagd na de levering , dit was blijkbaar te lastig en moeilijk om te doen , volgens mij is het luiheid en te makkelijk geld maken , heb daarmee een andere leverancier genomen waar ik wekelijks plinten aan bestel , daar is dat blijkbaar geen probleem .....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer teleurstellend

Plinten zijn goed. Maar leverancier heeft niet uitgeleverd. Geen bericht!! Plinten stunter onbereikbaar. Ergste is dat er niemand een excuus berichtje stuurt Ik zal nog steeds aanbevelen maar ben zeer teleurgesteld

Uitstekend bedrijf een aanraden voor iedereen.

Plinten worden zoals afgesproken geleverd op de indien afgesproken datum. Als er geen datum wordt afgesproken gaat het ook zeer vlot u wordt steeds op hoogte gehouden indien er eventueel wat vertraging is. De vrachtwagen chaffeur zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Enige nadeel: zonder contact bij de voordeur achtergelaten.

Mooie en nette plint

Levering prima, kwaliteit plint goed prijs vond ik hoog

Mooie plinten Keurig verpakt Snelle levering

prima bedrijf. Alles goed op orde.

alles goed ontvangen en goede kwaliteit.

Prima levering

Top service en prijs

Correct, stipt, goede prijs

Mario

Alles is prima!

Super tevreden

Heel goede prijs kwaliteit en service, dank u wel.

Top.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Xxx

Bezorging

Zoals op de website vermeld, op voorrad binnen 1 tot 3 werkdagen. Gebeld was op voorraad. Geleverd dikke week latet

Goed bruikbare randafwerking.

De smalle plinten (6 mm) zijn perfect voor mijn doel; randafwerking van zolderisolatie. Ik kreeg het idee dat het lagen geperst papier zijn ipv MDF. Dat is verder geen probleem. Volgens de bestelling zou er ook kit bijzitten, dat ontbrak. Al met al goed bruikbare randafwerking.

Een aanrader

De levering verliep heel vlot. Netjes persoonlijk geleverd en niet zomaar snel gedumpt. Je krijgt voldoende mails tussen bestelling en levering. Perfecte communicatie dus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle correcte service Prima kwaliteit, goede prijs

Alles klopt

Gevraagd geleverd in mooie kwaliteit

Ik heb ze nogsteeds niet!

Ben gewoon enorm lang aan het wachten. Klussen is spaak gelopen. Nu op vakantie en heb de woonkamer niet af kunnen maken. Vertrek en kom thuis in de rotzooi!

Leveren niet en betalen niks terug!!!

Eén ster is al te veel. Als je opgelicht wilt worden en van je geld afwil moet je hier zeker bestellen. Dacht eerst schrijf geen review probeer er netjes uit te komen. Maar helaas dit bedrijf licht liever mensen op dan dat ze hun afspraken na komen. Op 2 mei plinten besteld en nog steeds niks ontvangen!!! Bellen heeft geen zin en mailen ook al haast niet. Uiteindelijk reageren ze wel op mails maar terugbetalen doen ze niet. Althans dat wordt wel beloofd maar het gebeurd alleen niet. Al weken bezig om mijn geld terug te krijgen en nog steeds niks mogen ontvangen. Op de mails wordt gereageerd met je verzoek ligt bij de financiële afdeling, maar deze ligt daar nu al sinds 7 juli. Wees gewaarschuwd en koop ze lekker ergens waar je wel iets meer betaald, maar wel netjes met je wordt omgegaan als klant.

lak werk te vroeg op elkaar gelegt veel schade aan plinten.

deze keer mindere kwaliteit

super service

super

snelle levering, bezorging perfect

website gebruiksvriendelijk, snelle levering van de bestelling. bezorger was keurig op dit inclusief belletje dat hij er bijna was.

Snelle en prima levering met seintje vooraf

Helaas waren van de 45 plinten ongeveer 8 niet in zijn geheel te gebruiken, omdat de eerste 6 a 7 cm niet goed geschilderd waren. Verder geen opmerkingen. Netjes verpakt in hanteerbare porties.

Hoefsetuin 102

6601 HR Wijchen