Snelle reactie en levering. Vind alleen de verzendkosten aan de hoge kant voor mijn bestelling

Mooie urn

Goede ontvangst,wel prijzig

Slechte ervaring

Op 21 augustus heb eerst gebeld om te vragen hoe lang zal mijn bestelling onderweg zijn. De antwoord was: 5 werkdagen. Heb meteen bestelling geplaatst. Tot nu toe is het nog steeds niet binnen. Dit is geen kleding winkel en ook geen schoenen zaak. Een begrafenis kan niet zo maar verplaatsen. Eerlijk gezegd heb geen worden voor. Hoop dat mijn bestelling alsnog voor de begrafenis arriveert.

Onze excuses: het duurt door de vakantieperiode inderdaad allemaal wat langer dan gepland om uw biologische urn te beschilderen, hebben we u doorgegeven. We hebben u ook laten weten dat de urn deze week aan u wordt opgestuurd. Omdat de airbrush-artiest dan weer terug is van vakantie. Uw bestelling zal dus op tijd binnen komen.

Keuzerijk en duidelijk

Voor onze poes Madonna kochten wij een urn bij urnwebshop.nl. Wij hebben snel een goede urn gevonden en konden deze makkelijk bestellen. We hadden aangegeven dat als het snel geleverd zou kunnen worden dat top zou zijn, maar dit was helaas niet mogelijk. Dit heeft urnwebshop duidelijk aangegeven. We werden goed op de hoogte gehouden van alles, maar niet spammend. In totaal 2 of 3 mailtjes gekregen en na de verzendbevestiging was de urn binnen 3 werkdagen binnen. Goed en stevig ingepakt, de urn was van topkwaliteit. Nu kunnen wij onze Madonna de eer aan doen die ze zo verdient. Want we missen haar verschrikkelijk.

Geweldig geholpen en levering zoals is uitgelegd

Op zoek naar de gewenste dierenurn kwam ik hier terecht en eerst maar gebeld omdat ik moedeloos werd van het niet kunnen leveren van het gewenste artikel door anderen. Keurig uitleg gekregen hoe het in elkaar stak en een soortgelijk alternatief werd voorgesteld. Dit bekeken en vergeleken en direct besteld. De levertijd was juist en ik ontving de urn na een aantal dagen in huis. Heel blij mee!

Heb nog altijd niks ontvangen

Veel beloftes maar heb nog steeds niets ontvangen. Vind dit geen manier van werken, ik denk dat jullie niet goed beseffen dat jullie in een rouw sector werken. Zo ga je niet met mensen om die in een al zo moeilijke tijd zitten

Geachte klant, U heeft uw kosbare gedenkartikel gelukkig direct na uw beoordeling ontvangen. Dat heeft inderdaad veel te lang geduurd. Tussen onze afgifte bij PostNL en de daadwerkelijke bezorging in Belgie zitten bijna 2 weken! PostNL heeft bezorging steeds weer een dag uitgesteld... U mag het ons eigenlijk niet aanrekenen, maar wij snappen uw emotie als geen ander. Nogmaals onze oprechte excuses!

Prachtige rvs urn

Toen ik online deze webshop tegen kwam heb ik gebeld en een hele aardige man aan de telefoon gehad. Ik had wat vragen en deze zijn heel vriendelijk en duidelijk beantwoord. Toen ik de urn had besteld had ik hem met 2 dagen al in huis! Deze urn is van perfecte kwaliteit. Ze waren alleen de aszak vergeten erbij te doen. Dus ik heb daar over gebeld. Die kreeg ik alsnog de volgende dag in huis. Perfect geregeld kan het niet anders zeggen. Voor mij verdienen ze 5 gouden sterren.

Mooi kunsteerkje

Mooi kunstwerkje en aandenken

Snel geleverd . Goed verpakt en kwaliteit

prachtig

ik had een zilverkleurige urn besteld met bladmotief. en hij is heel erg mooi. ben er ontzettend blij mee.

Product geleverd volgens afspraak.

Product goed ontvangen en verpakt. Kan het bedrijf aanbevelen!

Prachtig product, netjes geleverd

Prachtig product besteld, netjes en goed verpakt geleverd.

Gewoon perfect

Vriendelijk personeel en behulpzaam. De urn had ik op tijd binnen , perfect verpakt.

geweldig

super shop! snelle levering en erg klant gericht. Kreeg zelfs de twee laatste kaarsen uit voorraad bij mijn bestelling, er gratis bij. bij elke bestelling, steeds zeer tevreden.

Prachtige urn

Na het overlijden van onze lieve hond hebben we een mooie rode urn besteld. Deze werd sneller bezorgd dan werd aangegeven wat al ontzettend fijn was. Bij het uitpakken van de urn bleek deze in werkelijkheid nog mooier dan op de foto's, de kleur is in werkelijkheid veel dieper rood. Kortom, we zijn ontzettend dankbaar.

heel tevreden

Dit is het verdiende aandenken aan mijn lieve hond Marie !

Snelle levering en een prachtig herdenkingsurne!

Vlotte levering en makkelijke site met genoeg keuze. Ik raad de site zeker aan. De mini urne is van goeie kwaliteit en ziet er uit zoals op de foto! Heel blij mee, het heeft een mooi plekje gekregen en zo kan mijn papa elke dag verder stralen dicht bij mij in dit prachtig hartje! Bedankt

Urnwebshop doet wat ze beloven !!

Na een eerste bestelling van een mini urn wederom een bestelling gedaan maar nu voor een vingerafdruk sieraad. En ook nu weer perfect afgehandeld door Mike en Andrew. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en reageren zeer snel, adequaat en correct. Kortom Urnwebshop is een TOP bedrijf en doen wat ze beloven. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen ? Ik beveel deze webshop aan bij eenieder die ondanks de meestal verdrietige situaties naar een luisterend oor en begrip verlangt.

Goede keuzemogelijkheden met goede prijs/kwaliteitverhouding. Afwikkeling snel en goed.

Wat mij betreft een prima product

Zoals ik al zei, een mooi en prima product, maar een en ander is wat klein, bijvoorbeeld de sluiting. Die krijg ik wat moeilijk open en dicht.

Mooie urne mooie afwerking maar hele trage service

Urne die ik liet graveren was heel heel lang in bestelling 3 weken wat toch lang is zeker als je al in verdriet zit. Dus het proces tussen de Gravering en levering zou toch een heel stuk vlotter mogen voor derest heel tevreden

Service gericht

Een kleine urn besteld, deze is na verzending echter nooit geleverd. Na telefonisch contact werd direct een nieuwe verzonden en binnen enkele dagen in huis. Zeer klantvriendelijk, prachtige kwaliteit product en service gericht. Top!

Ben zeer tevreden over mijn aankoop. Zeer snelle levering,en zeer goed verpakt. Dankjewel voor dit mooie aandenken

Netjes verpakt en zeer snel geleverd

Wat n geweldig idee om de verpakking zo te maken, was mooi en tevens troostend. Snelle levering en goed te volgen via track en trace.

heel mooi

super mooi afgewerkt en mooi materiaal echt een aanrader

Over Urnwebshop.nl

Onze Voordeelwebwinkels bieden U online (of fysiek in onze sfeervolle Gedenkwinkel in het centrum van het Noord-Brabantse Steenbergen) keus uit een unieke collectie handgemaakte urnen, asbeelden, assieraden, dierenurnen, graflantaarns en grafdecoratie. Tegen gereduceerde Internet-prijs krijgt u bij ons een origineel product. Begripvolle aandacht en assistentie. Persoonlijke service vanuit een goed hart. En een snelle, betrouwbare en veilige levering. Zoals dat hoort bij zulke emotioneel beladen artikelen. Da's voor u alweer één zorg minder... Urnwebshop.nl levert als essentiële winkel uiteraard ook uit in onzekere tijden van materiaalschaarste, oorlog en crisis. Het kan door de huidige omstandigheden alleen soms wat langer duren dan gepland. Houdt daar aub rekening mee! Urnwebshop.nl voldoet op alle punten aan de Geen Gedoe Garantie van de Consumentenbond. Mede door ruim 80.000 tevreden klanten (waardering: 9.3 en 9.7) zijn we de afgelopen 14 jaar diverse malen uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.