Snelle levering en mooie kwaliteit

Fijne webshop en niet te veel betalen..

Wij van Team Girav zijn heel blij met een 10!

Top pasvorm

Top maat en pasvorm

Top: bedankt!

De producten zijn van zeer goede kwaliteit, daarom bestel ik ook.

Het enige wat ik zou adviseren is dat de verpakkingen nog wel veel plastic bevatten en dat kan niet meer in deze tijd. Kijk of het mogelijk is om de shirts per twee te verpakken in papieren zakken van gerecycled papier. Dan is Girav ook nog eens duurzaam bezig.................

Bedankt voor uw beoordeling en de feedback: al het plastic en karton is gemaakt van gerecycled papier.

Goede producten en zeer pro-actieve helpdesk

De t-shirts, shirts en andere producten zijn van goede kwaliteit. En als er iets misgaat met de verzending, is de helpdesk zeer behulpzaam. Ze informeren zelfs achteraf of het deze keer goed is gegaan. Heel persoonlijk en professioneel.

Wat om te lezen fijn dat u zo blij bent met Girav, dat horen wij graag!

Heel prettig!

Fijn dat ik op de website lengte en gewicht kon invullen en daar de juiste maat geadviseerd werd en die ook nog goed past! Daarnaast was de levering ontzettend snel, de volgende dag had ik het al in huis!

Bedankt voor de beoordeling en veel plezier van de shirts!

Voelen super aan!

Wat een fijne kwaliteit! Ben benieuwd hoe ze het na het wassen houden maar gevoelsmatig denk ik dat dat wel goed zit. Vooral de lengte is geweldig, heb wel een maat groter besteld voor mijn bourgondisch gebouwde lief.

Bedankt voor de mooie 10 en uw complimenten! Heel veel plezier met uw aankoop!

Top!!

Super snel en kwalitatief geleverd!!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

zowel levering als kwaliteit uitstekend

zowel levering als kwaliteit uitstekend

Wat een compliment, bedankt!

Super pasvorm en kwaliteit

Fijne stof, goede pasvorm, perfecte lengte

Dat horen we graag. Bedankt voor de mooie 10!

Eerste bestelling bij Girav, geen korting gekregen maar toch tevreden.

Bedankt voor uw beoordeling! Als u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief, kunt u €5 korting krijgen bij uw volgende bestelling!

Perfecte maat

Blij met Girav vanwege de prijs jwaliteit verhouding en en het eindelijk kunnen vinden van de juiste lengte maten. Zeker een aanrader.

Bedankt voor de mooie 10! We zijn blij dat u de juiste maat heeft gevonden!

Zeer goed.

Zoals altijd zeer snel geleverd. En de pasvorm en lengte perfect. Kan het iedereen aanraden.

Bedankt voor uw 10!

Netjes ontvangen en prima pasvorm zoals aangegeven

Heel fijn dat u blij bent!

Teleurstelling bezorging

Omdat ik krap in mijn tijd zit vond ik het jammer dat er voor het pakket getekend moest worden en dus niet in de handige pakket automaat afgehaald kon worden. Dit zou voor mij een reden zijn niet voor een volgende bestelling te gaan.

Bedankt voor uw review, en wat jammer dat u bij de aflevering niet voor de pakketautomaat kon kiezen. Wellicht dat ze een maximum formaat hanteren, en dat het in dit geval te groot was? Bij Girav kun je namelijk wel voor een pakketautomaat kiezen.

prima!

netjes snel geleverd, zit ook heerlijk comfortabel en de lengte is uitstekend.....kan niet beter. Echter de bezorger had het pakje door de brievenbus gepropt met als resultaat dat de klep van de brievenbus aan de binnenzijde van de deur gebroken is, deze zat er al jaren, gewoon geweld gebruikt. Kunnen jullie niets aan doen maar dat deed wel afbreuk aan het geheel.

Bedankt voor het mooie cijfer, en het spijt ons oprecht dat de brievenbusklep beschadigd is.

Altijd goed!

Alles wat je besteld bij Girav, of het nu t-shirts zijn, polo’s of een pantalon, de kwaliteit is uitstekend en erg fijn dat alles op de juiste lengte te bestellen is!!

Wat een mooie review, hartelijk dank en veel plezier van de shirts!

Mooie kwaliteit

Goede pasvorm

Dat horen wij graag, veel plezier ervan!

Het is van goede kwaliteit....de lengte is prima. Mijn zoon is er erg blij mee.

Heel fijn dat de zoon er zo blij mee is!

Dit was een regelrechte tegenvaller.

Ik heb keurig de maatwijzer gevolgd met als gevolg een uitslag die mij toch wat wantrouwig stemde: XL en XLF. Vanwege dat wantrouwen heb ik een iets groter overhemd besteld: XXL en XLF. Het pakketje werd keurig op tijd bezorgd en ook de afgesproken maten klopten met mijn bestelling. Wat kon me nog meer gebeuren? Welnu! Mét grote moeite heb ik mij in het shirt gehesen en tot mijn grote teleurstelling zag ik eruit als een rollade vlak voordat hij de pan in gaat. Het hemd was prachtig van kleur en prettig van stof en viel zozeer bij mijn schoonzoon in de smaak dat ik het hem cadeau heb gegeven. Vanwege deze tegenvaller durf ik bij jullie niet meer een overhemd te bestellen.

Wat ontzettend jammer dat het Pisa shirt qua maat niet de juiste was. Belangrijk is om altijd ook nog even de maattabel te raadplegen. Onze klantenservice neemt via de mail contact met u op, wellicht kunnen wij een betere maat adviseren.

Poloshirts besteld binnen een dag geleverd. Mooi kwaliteit zit goed.

Bedankt!

Nog niet ontvangen baart mij zorgen!

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen en daar maak ik mij wel zorgen om. Ordeel kan ik nu niwt goed geven Mvg Melanie

Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik kan op basis van je mail niets vinden, zou je via [email protected] contact met ons op willen nemen? Dan kunnen wij aan de hand van het bestelnummer uitzoeken wat de reden is dat je het nog niet ontvangen hebt. Alvast bedankt!

Heel blij met m'n nieuwe shirts en met de vlotte return-service voor als er iets niet past.

Comfortabel!

Wij van team Girav zijn heel blij met een 10!

Top kwaliteit

Alles weer toppie, snel geleverd

Bedankt!

Mooie kwaliteit katoen, snelle service

Paar Henleys besteld. Prima shirts, perfecte fit en in de sale ook goed betaalbaar. Altijd top bij Girav.

Bedankt dat je de moeite neemt om een review achter te laten, en fijn dat je blij bent met Girav!

Keizersgracht 424

1016GC Amsterdam