Fantastisch, behulpzaam en ontzettend vriendelijk.

Onze olijfboom werd bezorgd en geplaatst door twee fantastische heren. Zeer vriendelijk en behulpzaam en wij kregen het gevoel dat zij echt de tijd voor ons namen. Ook hielden zij ontzettend rekening met de persoonlijke wensen bij het plaatsen van onze boom. Tijdens het leveren en plaatsen van de boom gingen de mannen zorgvuldig en planmatig aan het werk. Daarnaast hielden zij ontzettend goed de omgeving in de gaten en gingen met zorg en respect om met de tuin en omgeving. Tijdens het plaatsen legden zij ook het proces en hun handelen rustig en duidelijk uit en werd je als klant heel fijn meegenomen in dit proces. Ook kregen wij hele goede tips en adviezen over de boom. Na het plaatsen namen de heren nog goed de tijd voor alle vragen die wij hadden.

Superboom!

Zeer mooie grote olijfboom gekocht. Boom die geleverd is ziet er exact zo uit als op de foto op de site. Erg blij met de boom en de service!

Prima en correct

Prima en correct

Nadat wij in Overloon zijn wezen kijken hebben wij de afspraak gemaakt dat de gekozen boom een maand later geplaatst zou worden. Uiteindelijk liep het allemaal even anders en moest de boom toch veel sneller komen (dit ivm aanleg nieuwe tuin). De Olijfboomspecialist heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de boom op tijd geplaatst zou worden. De mannen die de boom kwamen plaatsen hebben het ook hartstikke goed gedaan en luisterde goed naar onze behoefte. Wij zijn meer dan tevreden!

Goed advies, perfecte communicatie en prachtige olijfboom!

Fijn om goed advies te krijgen. Je krijgt echt wat je bestelt. Ik heb de boom laten planten. Hebben de 2 heren nauwkeurig en met veel zorg gedaan.

Goede service!

Goed advies bij het kopen van onze olijfboom. Ook het ‘installeren’ verliep vlekkeloos.

Heel mooie bomen geleverd

2 prachtige olijven van ca. 70 jaar oud en een driestam palm thuis bezorgd in mooie polyester bakken op wieltjes. Een plaatje op ons terras.

Goede advies en top service

De samenstelling van de grond in onze tuin was een uitdaging om onze mooi magnolia te plaatsen. Samen met de Olijfboomspecilist op zoek gegaan naar een oplossing. Ze dachten goed mee en kwamen uiteindelijk met de oplossing. Nu kunnen we genieten van een prachtige boom in onze tuin.

klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig geholpen, zonder te 'pushen'. Aflevering en plaatsing bomen conform afspraak inclusief adviezen over de verdere behandeling.

Prima service.

Alles correct en volgens afspraak geleverd.

Het was voor ons een stukje rijden maar we zouden het zo weer doen!

Elk personeelslid die we zijn tegen gekomen op de dag dat we onze olijfbomen gingen kopen was behulpzaam en uiterst vriendelijk. Aandacht, geduld en uitgebreide uitleg, zelfs na onze aankoop nog een mail ontvangen met alle benodigde info over de verzorging en dergelijke. Customer Intimacy een dikke 10! En de bomen staan er (nu inmiddels een aantal weken verder) prachtig bij. : )

Suoer geholpen!

Online twee mooie bomen besteld. Conform afspraak contact opgenomen door het bedrijf voor het maken van een bezorgafapraak. De bezorger was wat laat, maar dat kan iedereen gebeuren. Uiteindelijk heeft de bezorger in 32 graden buitentemperatuur nog meegeholpen de boom in de grond te krijgen! Super!

Makkelijk bestellen en snelle levering van een mooie olijfboom.

Mooie olijfboom geleverd gekregen met duidelijke verzorgingsinstructies. Na online bestelling werd er een afspraak gemaakt voor de levering en werd de boom op de plaats waar hij moest komen gelost.

Kennis en kunde!

Bij het bezoek de Olijfbomenspecialist te Overloon zijn wij prettig geholpen en hebben uit de vele vele bomen een keuze gemaakt voor een olijf- en een granaatappelboom inclusief plaatsen. Het leveren was binnen enkel dagen mogelijk. Iets later afgesproken om de plekken goed vrij te maken. De plaatsing is perfect verlopen, advies over bewatering, vorst en onderhoud werd gelijktijdig besproken. Wij zijn blij met onze aankoop!

Goed product prettige service

NRuime keuze in Overloop, olijfboom werd snel geleverd en staat prachtig in de tuin, echt een pronkstuk. De plaatsing ging snel en professioneel. De service en nazorg weet ik nog niet dat gaan we hopelijk in de komende jaren ervaren maar ik verwacht dat dat ook door zal zijn.

Uitstekend!!

Na online gekeken te hebben en een "eerste idee" te hebben opgedaan... Zijn we tijdens onze vakantie zelf gaan kijken in Overloon. Zijn prima geholpen, 1 van de medewerkers heeft ons rondgeleid en uitleg gegeven! We kwamen voor een olijfboom.....maar hebben een 3tal "reserveringen" gedaan. Zodat we even konden nadenken, kijken en evt meten.... De dag nadien de bestelling definitief gemaakt. Bomen laten bezorgen (levertijd is perfect!!) en laten aanplanten. Kan niet anders zeggen dan dat wij een perfecte ervaring hebben met de Olijfboomspecialist. Geen vraag is teveel, nemen alle tijd en komen hun afspraken na!

correct, klantvriendelijk, kwaliteit

Zeer goed en professioneel.

De mensen die de bomen bezorgde zijn echt professioneel bezig en doe ze terplaatse in de nieuwe plantenbakken omplanten en verzorgen perfect .mvg Gerard

Goed advies, vriendelijke medewerkers en perfekte plaatsing!

Mooie boom, keurig geleverd en goede tips voor verzorging

Mooie boom, keurig geleverd en goede tips voor verzorging

correcte prijzen en goede service

Van aankoop tot plaatsing zeer goed verlopen, mails worden snel beantwoord, Plaatsers waren ruim op tijd van hun afspraak en zeer vriendelijk, wat ik alleen maar kan beamen. Plaatsen ging heel vlotjes en het was een zeer correcte prijs. topservice! Bedankt voor de mooie bomen, we genieten er al volop van.

Meer dan Prima

Ze zijn onze mooie granaatappel boom netjes wezen brengen en afgeleverd in de tuin. Alles conform afspraak, de boom had blijkbaar wat transport stress gehad en begon blad te verliezen. Na contact met de olijfboomspecialist, wist men ons te overtuigen dat het goed zou komen en nu een paar weken later, staat de boom er fier bij. Ben er heel blij mee.

Enorm klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk en service gericht. Top bedrijf !!!!

Mooie kwaliteit olijfbomen en prima service.

Goede begeleiding bij het uitzoeken van de boom. Snelle levering. Prima service en tips bij het plaatsen.

Zeer goede service en een zeer mooie olijfboom

Vriendelijk en bekwaam personeel

De Oude Molen 10