Filter

Vanuit de live-uitzending op instagram een paar te gekke oorbellen gekocht. Ze voldoen helemaal. En het was een feest om de oorbellen zo mooi verpakt thuis gestuurd te krijgen.

Goede, snelle levering en keurige informatie!

Het was een prima ervaring met snelle duidelijke en adequate service!

Snelle verzending, mooi ingepakt, gewoon super service!

Echt super

Mooi product. Snel geleverd en héél klantvriendelijk

Fantastisch bedrijf!

Ik ben dit bedrijf via Instagram tegengekomen met de live show op woensdag avond en sindsdien volg ik ze heel graag. Mooie sieraden, unieke stukken en een hele goede service. Echt een aanrader en de dames zijn echt allemaal fantastisch.

Perfecte service

Het gekozen cadeau werd keurig verpakt in luxe cadeaupapier met een strik geleverd. Conform verwachting en binnen een dag. Ze doen wat ze beloven en het assortiment is heel compleet!

fijne klant benadering goed service

Uitstekende service en prachtige sieraden

Ik heb al een aantal keren sieraden bij Zilver.nl gekocht. Ze hebben een prachtige collectie van goed betaalbare tot dure sieraden en alle sieraden hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Tel daarbij op een uitstekende service (ze houden rekening met het verzoek 'stuur nog maar niet op, want ik ben op vakantie' en ook met 'kunnen jullie het meteen opsturen, want dochter is morgen jarig'). En de live op Instagram vind ik ook heel leuk en gezellig, net of je bij hen in de winkel zit.

Super mooi en prachtig ingepakt

Toppie

Aanrader

Goede service snelle levering en heel mooi ingepakt als een cadeautje

Mooi product

Super mooi suikerschepje, een hele snelle levering en erg mooi verpakt. Echt top!

+++++

+++++

Super goede service , snelle reaktie

Helaas had ik een te grote ring besteld. Er werd heel snel gereageerd op mijn mailtjes en er werd meegedacht naar de oplossing. Er werd tot 2x toe (met dank aan post.nl) een ringsizer opgestuurd om de juiste maat te bepalen. Inmiddels heb ik de juiste ring in wederom een hele mooie kadoverpakking ontvangen. Zeker een aanrader. Bedankt voor de goede service en de mooie sieraden

Goed verpakt en mooi ingepakt.

Wordt goed op de hoogte gehouden per mail. Mooi ingepakt.

Helemaal perfect

Snel bezorgd, feestelijk verpakt, zorgvuldig afgeleverd.

Super weg klantvriendelijk!

Buiten de reguliere bestel procedure werd toch sw moeite gedaan om het artikel eerder te leveren. Zeer snel weer reactie vanuit jullie top geregeld.

Goede kwaliteit en service

Klantvriendelijk en komen afspraken na

Goed en vertrouwd

Netjes op tijd bezorgd en heel netjes ingepakt.

Good

Is very nice, i love it

mooi produkt

Goede ervaring mooie ring

Goede service!

Overzichtelijke site, goed (telefonisch) advies, snelle levering met goede beschermende verpakking

Duidelijke website, vlotte levering, product conform verwachting. Jammer dat de verzwaarde zilveren versie niet beschikbaar was.

Leuke dames, snelle levering, top service en prachtige sieraden!

Snel en goed.

Snel en goed en prachtig ingepakt.

Fijne webshop

Hele snelle levering, en leuk verpakt! Echt een cadeautje

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC