Filter

Helemaal goed.

De ring is prachtig en was heel mooi verpakt in een doosje met kadopapier en lintjes, echt heel attent. De bestelling had ik ook snel in huis. Ben heel tevreden.

punctueel

dat je cadeaupapier kunt kiezen is ook heel leuk, er is altijd wel iets van je gading bij

Uitstekend!

Order is snel opgepakt en over de voortzetting is goed gecommuniceerd. Het zijn prachtige oorbellen en de kwaliteit is erg goed.

Snelle levering, prima communicatie, mooi product met een extra cadeautje ook nog. Dankjewel

Één woord is genoeg: perfect!

De bestelde armband is snel geleverd. Het doosje was prachtig verpakt met een fraaie afwerking door een kunstig gemaakte strik. Genoeg aanleiding om hier vaker iets moois te bestellen.

Zeer snelle levering, mooi ingepakt, zeer goede communicatie, aanrader.

Heel fijn en goed geholpen

Deze site gevonden en gevonden wat ik zocht en alles netjes en goed verzorgd verpakt.

Mooie armband, snel bezorgd

Ik vind het een mooie armband en past goed. Helaas gaat het slotje snel open, ik ben dus al 1 armband kwijt geraakt. Deze nieuwe lag net ook al op de grond. Ik laat er nu een extra slotje aanmaken, dat kost me wel €20,-

Gewoon “ prima”!!

Mooi verzorgd … leuk ingepakt…prima dus!!

Prachtig ingepakt.

Door het niet op voorraad zijn en een vakantiesluiting die daar net achteraan viel heeft de verzending logischerwijs even op zich laten wachten. Maar eenmaal binnen met duidelijke communicatie verzonden en prachtig ingepakt. Mijn complimenten

Mooi

Cadeautje werd zeer gewaardeerd.

Mooi product en goede service

Erg blij met de letter hanger. Ik kreeg verkeerde binnen maar werd gelijk recht gezet. Goede service. Mooi aandenken.

Super geregeld

Snel geregeld en netjes het pakje ontvangen

Top winkel!

Snelle verzending. Mijn bestelling was erg mooi ingepakt met daarbij een kadootje! Alles zag er goed verzorgd uit en ik werd via de email op de hoogte gehouden van de verzending!

Levering zoals aangegeven, mooi cadeau

Goed en snel. Kan niet beter

Prettig contact

Via de telefoon kreeg ik uitstekend contact en informatie. De bestelling was meteen mogelijk. Snelle correcte afhandeling, bezorging. Er kwam een prachtig ingepakt cadeau uit de doos met nog 2 verrassingen erbij. Zeer veel dank daarvoor. Het cadeau zelf wordt pas over 3 weken uitgepakt dus daar kan ik geen reviews op schrijven.

Heel erg enthousiast!!!

Het contact met zilver.nl gig top. Snelle reacties op vragen. Extra cadeautje bij de bestelling, een heel mooi sjaaltje in frisse kleuren.

Snelle levering en goede communicatie

Snel geleverd.

snel , correct

de rammelaar incl. graveren werd zeer snel geleverd en prachtig ingepakt!

Snelle en zeer vriendelijke communicatie

Communicatie over mijn bestelling via whatsapp ging heel soepel en was vriendelijk

Hartelijk dank geweldig mooie lijst Henricus Bogaers

Hartelijk dank geweldig mooie lijst

prima en veilig bezorgd

het bestelde was keurig, conform afspraak, ingepakt en op tijd afgeleverd

Super goede service

Via Instagram een prachtige zilveren hanger gekocht. De afhandeling ging zeer voorspoedig. Na betaling al snel een mail ontvangen dat het pakketje was verzonden en deze ook snel ontvangen. Voor het pakket moet getekend worden wat ik heel fijn vind. Het sieraad was prachtig ingepakt als een cadeautje. Super blij met mijn aankoop. Zou hier zeker weer bestellen.

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC