Filter

Mooi zilver en snel thuis ontvangen

En mooi ingepakt

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Cadeau was chique ingepakt. Top service!!

Perfecte ervaring

Uitstekende artikelen, perfecte en fraaie verpakking, snelle verzending. De kwaliteit van dit bedrijf blijft constant want decennia geleden had ik dezelfde ervaring.

Boven verwachting

Twee antieke lepels besteld en in no time geleverd. Ze zien eruit als nieuw, prachtig gepoetst en verpakt. Dankjewel weer Ursula. Niets op aan te merken. Wat ik al geschreven heb in de titel. Boven verwachting.

Goede snelle service en prachtige oorbellen.

Goede snelle service en prachtige oorbellen.

Snelle levering: supermooi hangertje!

Ik zocht al een tijdje een subtiel kettinkje, deze gevonden in een heel fijn hangertje. De levensboom met hele kleine zirkonia steentjes. Erg blij mee, mooie kwaliteit ook!

Super gemakkelijk via instagram besteld

Ik heb in de story op instagram oorbellen geclaimd. Ik ben super geholpen en het bestellen ging heel makkelijk. Volgende dag het pakketje al binnen. Echt top!

Snel ontvangen precies wat ik voor ogen had

Zie boven

Snel ontvangen

Ziet er mooi uit

Klantenservice!

In 1975 heb ik voor mijn vrouw een bestek van Van Kempen & Begeer gekocht. Het mes daarvan is in begin 2000 in 2 stukken gebroken. Bij Zilver.nl een zelfde mes gevonden en gekocht (14Jul24). Zilver.nl heeft dit mes aan Post NL overhandigd voor levering in Spanje. Dit mes is nooit aangekomen en na lang wachten bij Zilver.NL weer teruggebracht door Post NL. Ondertussen had Zilver.NL een 2de exemplaar naar mij opgestuurd en ook dat heeft wekenlang op zich laten wachten. Dankzij aandringen van Zilver.NL heeft Post.NL toen verleden week besloten hun Spaanse partner te wisselen voor Correos.ES en is vandaag, na anderhalve maand (!), eindelijk het mes (plus verrassing) bezorgd. Hartelijk dank aan Yentl, Michel en Ursula voor hun geduld en perfekte klantenservice! Alicante, 27Sep24

Bestelling prima verzorgt.

De bestelling was exact op tijd en de gekozen cadeauverpakking was prima en netjes verzorgt.

Mooie sieraden en heel mooi ingepakt! Blij mee!

Via de live sales op Instagram 2 paar oorbellen gekocht. Zal er zuinig op zijn! Ook snel verstuurd.

Wat een cadeautje!!

Voor het eerst iets gekocht bij Zilver.nl en vandaag mijn gekochte items ontvangen. Wat een verrassing was dat. Alles ontzettend mooi ingepakt en nog een heel lief en mooi cadeautje erbij. Pure verwennerij! Ik ben er zo ontzettend blij mee; met de verrassing en met de gekochte spullen. Heel veel dank dames!

Ik had mijn horloge heel snel ontvangen mooi in kado papier verpakt

Mooie producten en snelle bezorging

Via de Instagram live een paar super mooie oorbellen gekocht om mijn set compleet te maken. Erg snelle verzending en super mooi ingepakt! Een echt cadeautje voor mezelf om uit te pakken. Tijdens de live wordt duidelijk vermeld van welk materiaal, hoeveel gram, welke edelstenen etc het sieraad van is gemaakt. Wat het voor mij heel transparant en betrouwbaar maakt.

Correcte levering. Mooi verpakt.

Top geregeld!

Snel, simpel, hoge kwaliteit en mooi ingepakt: een perfect cadeau voor mensen die je dierbaar zijn!

Mooie armband

Zeer snelle en goede service.

Precies wat ik bestelde in te grote verpakking

Het pakje was groot en zwaar, met een lieve shawl waar ik echter niet om gevraagd had. De oorhangers waren leuk verpakt, een echt cadeautje. Dat doosje had in een brievenbus pakje gepast. Dat had ik liever gehad, veel makkelijker en goedkoper. Maar het pakje met juiste inhoud was er zonder vertraging, dat alles dik in orde.

zeer correct,mooie verpakking

Betrouwbaar met keurige service

Bestelling werd snel geleverd en was naar verwachting. Ook mooi ingepakt als kado en thuisgeleverd via post.nl.

Top service.

Updates over het vervoer, snel geleverd, mooi ingepakt, keuze pakpapier aan de klant, kaartje erbij, geen extra kosten. Goed verpakt, sjaal erbij om het pakje te beschermen a, extra cadeautje. Voorbeeld voor andere online juweliers waar je zelfs voort kostbare aankopen moet bijbetalen voor cadeau papie

Goed en netjes verpakt en snelle levering

Erg snel bezorgd Erg netjes verpakt Erg leuk de verasing die er bij is Ik zal echt nog een keer bij julie bestellen

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC