Filter

Prachtig

Bestelling snel verzonden en heel mooi ingepakt. Nette klantenservice. Dankjewel

Wauw wat een service!

Super mooi ingepakt en een heel leuk bedankje/ cadeautje extra in de doos. Wat een verrassing. Snel en netjes geleverd. Ik ben reuze blij.

Perfect en meer

Ik ben niet zo van de reviews, maar deze verdient het gewoon. Niet alleen is de kwaliteit TOP, maar de service ook. Daar kunnen heel veel webshops een voorbeeld aannemen. Ja de prijzen zijn best pittig, maar het dubbel en dwars waard. Hele mooie zilveren armband en de gravering is meer dan prachtig.

Goede website; duidelijke aanduiding voorraad; snelle levering

De prijzen van de sieraden die ik wilde kopen op de websites van verschillende leveranciers bekeken. Zilver.nl was het goedkoopste. Besteld om 15.40 u en de volgende middag werd het geleverd. Alles was erg mooi ingepakt en bovendien kreeg ik nog een mooie shawl cadeau. Kort nadat ik besteld had kwam er al een e-mail dat het aangeboden was aan Post.nl

Snelle dienst

Goed product, en nette dienst. Wij bedanken hartelijk voor de extra cadeautje.

Snelle en goede levering

Ik ben zeer tevreden over de levering. Een heel mooi product, en heel leuk verpakt. Ook nog een extraatje bijgevoegd. Ik wil deze website bij iedereen aanbevelen!

Snel en netjes verzorgd

Kraamcadeau werd daags na bestelwagen bezorgd, keurige inscriptie en mooi ingepakt

Service en klantvriendelijk

Michel heeft ons geweldig geholpen..erg blij met cadeau voor het huwelijk. Dank

Meedenken in optima forma

Voor de bruiloft van mijn zoon, wilde ik een bestelling plaatsen van 50 gegraveerde verzilverde lepeltjes. Ik vond het best ingewikkeld en spannend want ik wist niet wat er mogelijk was. Ik werd aan mijn hand meegenomen. Pas drie maanden later belde ik weer terug. Alles wat we hadden besproken lag nog keurig klaar. Ik hoefde niet vanaf begin ujt te leggen. De lepeltjes zien er prachtig uit. Men was even vergeten verpakking mee te sturen. Een belletje en de volgende dag was het geleverd. Kortom: prima product, prima service.

Een echte aanrader!

Ik heb een mooie hanger gekocht tijdens de live op Instagram, de live is erg gezellig en ze laten prachtige dingen zien, dus voor iedereen een aanrader om daar mee te kijken! Heel blij met mijn bestelling en alles was perfect. Bedankt dames!

snel en verzorgd

de verzending was heel snel en ik was erg verrast door de mooie verpakking en het bijgevoegde ectra kadootje

Heel snelle service, artikel zoals omschreven

Gisteren besteld vandaag al ontvangen. Ook heel vriendelijk geholpen geweest

Topbedrijf, een aanrader

Mooi leren armbandje, snelle verzending en supermooi, lief ingepakt. Met een mooi cadeau erbij

Pakje ontvangen is een feestje

Prachtig ingepakt en een mooie sjaal als cadeau. Mooie ketting en armband. Heel blij mee.

Helemaal geweldig

Altijd snel verstuurd, heel mooi ingepakt, echt een cadeautje!

Super leuke webshop

Ik ben in contact gekomen met deze webshop via Instagram. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en reageren snel. Er is veel keuze uit een groot assortiment met hele mooie sieraden. Het is ook echt een feestje om hier iets te kopen, het item wordt super mooi ingepakt zo heb je een prachtig cadeau voor jezelf of een ander.

Eenvoudig bestellen goede updates over levering

Het was super

Heel fijne ervaring

Mijn halsketting goed ontvangen in een mooie verpakking , een mooie sjaal erbij en een kaartje . Zo een service heb je nergens meer .

Super blij met mijn ring

Snelle reactie en goed advies Goede site

geweldig

Het was precies wat ik in gedachten had , voor onze eerste kleindochter, om dit te schenken met naam en geboortedatum. Alleen de verpakking was al mooi en ook het kaartje. In één woord geweldig

Snel en klasse

Ik had mijn pakketje snel binnen en heel mooi ingepakt. Er zat ook een mooie sjaal als kado erbi. Echt attent

Wat prachtig verpakt!

Goede informatie vanaf het moment van bestelling tot levering. Met zorg is het cadeau verpakt!

Geweldig..!!

Een geweldig en eerlijk advies van Yentl. Deze service krijg je tegenwoordig bijna nergens meer.

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC