Filter

Prachtige sieraden, geweldige service

Wat een mooie, fijne zaak is dit gerund door een kundige, aardige familie. Ik heb een prachtige ring en een mooi colliertje gekocht waar ik iedere dag blij mee ben. Nu sparen voor oorbellen ;) Zowel website, de winkel, de live uitzendingen op instagram als de verzending krijgt van mij een dikke tien.

Mooi verpakt en super snel geleverd

Cadeau niet op voorraad

Vorige week een cadeau besteld was helaas niet op voorraad. Binnen 3 dagen had ik ze binnen. De klantenservice en het contact met de medewerkers is top! Dankjewel voor de service

Boven verwachting!

Wat ben ik verrast door het pakketje wat ik van jullie ontving. Mooi ingepakt, prima kwaliteit en een snelle levering. Daarbij kreeg ik een leuke verrassing in de vorm van een sjaal. Met veel plezier kan ik het sieraad cadeau doen aan mijn kleindochter. Bedankt, Marieke

Snelle en vlotte levering

Goeie ervaring dit, met lief aardigheidje erbij, zelfs kadoverpakking om de oorbellen. Top

Prachtige kadootjes worden geleverd!

Prachtige items, zorgvuldig en snel verzonden

Alles heel mooi, precies zoals beschreven en wat fijn, mooi verpakt in ouderwetse sieradendoosjes en in een stevige doos verzonden met wat leuke attenties als ' vulling'. Helemaal tevreden ennI will be back.

Super snelle levering.

Heel tevreden over bestelling,blijk er ook nog verrassing bij te zitten.

Superrr!

Na fijne en snelle communicatie een prachtige hanger gekocht, en de volgende dag werd deze al bezorgd! Een feestje om uit te pakken dit mooie verpakte pakketje! En natuurlijk heel blij met de prachtige hanger! :)

goede kwaliteit

Bestellen lastig via een account. Prima keuze verder en mooi verstuurd op tijd.

Ik vind de website erg goed en overzichtelijk. Had alleen veel moeite met het bestellen. Moest een account aanmaken wat niet zomaar lukte!!

Super snelle levering, en heel erg mooi verpakt!

Heel mooi verzorgd

Het is heel snel geleverd, kan je ook dingen opsparen?

Perfecte service en snelle verzending.

Prima.

Bij Zilver werken mensen met hart voor de zaak

De mooie Lapponiaring was prachtig verpakt in een mooi glimmend papiertje met twee strikken eromheen! Tot mijn verrassing was er een leuke sjaal bij gedaan waarvoor hartelijk dank. Je kan aangeven wanneer je je bestelling wilt ontvangen dus dat is ook handig voor het geval je net met vakantie bent.

Tel contact met winkel was prettig en de levering was geheel volgens wens. Het werd ook leuk ingepakt en dus meteen geschikt om als cadeautje te geven. Ben heel tevreden.

Zilvertoppers

Keuzebegeleiding door Ursula en Yentl uitstekend. Zeer nauwkeurige en duidelijke informatie verstrekt. Eenvoudig bestel- en betaalproces. Chapeau. En prachtige kadoverpakking met lekkere verrassing.

Duidelijk en betrouwbaar.

Via de live veiling een set Zeeuwse knoop gekocht. Ketting met hanger, ring en oorstekers met een goede prijs. Zeer goede afhandeling van de betaling. Zeer snelle levering. De ring kwam een dagje later door een vergissing, maar snel het misverstand opgelost. Bedankt voor de cadeautjes die de verkoper had meegestuurd.

Mooi zilver couvert

Voor mijn kleindochter heb ik een prachtig zilveren (vintage) klein zilveren couvert gekocht. Er was er maar één van dus al voor haar geboorte gekocht en in de kluis laten leggen bij zilver.nl. Toen ik de naam wist, heb ik deze laten graveren en had het couvert de volgende dag in huis. Top!

Zoals het hoort

Professioneel, kwalitatief, snelle verzending. Geweldig ingepakt met een aardigheidje

Vlotte levering,keurig verpakt in een stevig doosje en het sieradendoosje was ook feestelijk verpakt. Ik ben heel tevreden.

prettig en makkelijk

zie hierboven,

Tevreden klanten.

Snelle levering! Mooi en met zorg ingepakt!

Veel keuze en uitstekende service

Ik heb een kinderbestekje met inscriptie besteld. Fijn is dat er veel keus is op de site. De levering is snel en het bestelde ziet er mooi uit.

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC