Filter

Veel keuze en uitstekende service

Ik heb een kinderbestekje met inscriptie besteld. Fijn is dat er veel keus is op de site. De levering is snel en het bestelde ziet er mooi uit.

Toppie

Dank voor de leuke sjaal , de aanhangers zijn heel mooi . Heel leuk verpakt , en snel . Dank gr Jenn Louwes .

Snelle afhandeling. Conform je mag verwachten

super service

Ik had mijn pakketje met 2 dagen binnen en het was ZO mooi verpakt! echt een hele leuke service

Dit keer online besteld maar prima verzorgd.

Mijn oorbellen zijn zo mooi verpakt. En het cadeautje erbij was heel verassend. Hartelijk bedankt tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Mevr Willeke de Ruiter van Hoogen

Topzaak met vriendelijke medewerkers!

Snel besteld en snel geleverd in een mooie verpakking en met caedautje!

Prachtig product voor een fatsoenlijke prijs

Overzichtelijke site, eenvoudige bestelling en financiële afhandeling. Snel verzonden en bezorgd, uitstekend verpakt en het produkt voldoet aan alle verwachtingen.

Kreeg een mooi ingepakt cadeau over de post, waar veel zorg en aandacht aan was besteed. Na het uitpakken heel blij van de mooie ketting in het sieradendoosje. Snelle levering. Kortom: Een heel tevreden klant!

Snelle levering, snel contact, vriendelijk geholpen, mooi ingepakt en natuurlijk waar het om gaat, mooie producten!

Een uitzonderlijke ervaring

De hele ervaring met zilver.nl was een meer dan plezierige. Een hele duidelijke en overzichtelijk website. Na twee artikelen gekozen te hebben is alles wat erna komt (cadeauverpakking, graveren, bezorging, etc.) uitermate gemakkelijk. Vervolgens wordt je keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en de aflevering, inclusief gravure gebeurde al een dag later. Klein maar slim detail, op de overigens prachtig verpakte cadeau's, waren briefjes gedaan waardoor duidelijk werd welk pakje welk cadeau betrof. Een hele plezierige ervaring en dus een dikke 10 voor zilver.nl

Ontzettend snelle levering

Paar dagen geleden besteld en nu al in huis. Heb bijtring olifant besteld. Het zit zo mooi en gezellig ingepakt, dat ik er op vertrouw dat het de olifant is.. Zo perfect ingepakt dat het te zonde is om te controleren.. Heel blij mee...ben benieuwd wat mijn toekomstige kleindochter ervan vind.

Uitmuntend

Zeer klantvriendelijk & supersnelle verzending

Heel mooi ingepakt

Ik heb de inhoud nog niet gezien maar het is een prachtig cadeau. Mooi ingepakt en snel bezorgd

Mooie items, snel geleverd en vriendelijk contact

Ik stelde een vraag via instagram, vlot en vriendelijk antwoord en deal ook snel gesloten via social. Betaald, en supersnel binnen. Items van mooie kwaliteit en service dus heeeeel fijn.

Fijn bedrijf

Veel keuze op de website en van goede kwaliteit. Bestellen gaat makkelijk en je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden. Cadeaus zijn mooi en goed verpakt, je hoeft er niets meer aan te doen.

Geweldige service, prachtige sieraden

Heb mijn pakket met sieraden gelijk de volgende dag binnengekregen en met een cadeau erbij! Het was ook prachtig ingepakt! Zo'n service vind je niet vaak. Ben zo blij dat ik deze site/juwelier gevonden heb! Prachtige sieraden en zilverwerk ook. Top!

Wat een geweldige service. Mijn sieraden waren zo mooi ingepakt dat ik het eigenlijk niet wilde open maken. Ze nemen echt de tijd om het zo mooi mogelijk in te pakken. En ik werd verrast met de extra kadootjes die erbij zaten. SUPER LEUK!!!!!

Optimale service

Prompte service en zorgvuldige afhandeling in verpakking en verzending.

Snelle levering, goede service

Zeer tevreden, alleen jammer dat de pin van de broche lijm resten had van de verpakking, mijn advies: leg de broche gewoon boven op het vluweel en niet er doorheen steken.

Goede kwaliteit en een uitstekende service

De zilveren kettingen die ik hier jaren geleden kocht, zijn nog altijd als nieuw en ook de kettinghanger die ik dit keer heb aangeschaft, is van een uitstekende kwaliteit. Hier ga ik jaren plezier van hebben. Niet alleen verkoopt deze winkel prachtige, zorgvuldig uitgekozen producten, de service is ook fantastisch. Voor mij is klantvriendelijkheid heel belangrijk en deze winkel begrijpt hoe het moet. Er wordt meegedacht met de klant en het ontvangen van de aankoop is een waar feestje. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest!

Mooi verpakt. Blij met mijn aankoop.

De armband was prachtig ingepakt en er zat nog een cadeautje bij. Geweldige service,dankjewel.

Wow

Wat was ik aangenaam verrast bij het openen van mijn pakket. 2 mooi ingepakte doosjes (eigen gebruik) en een extraatje. Super blij met mijn aankoop en de vlugge verzorgde levering.

Mijn beste ervaring ooit

De dames verlenen geweldige service. Geven alle aandacht en beantwoorden al je vragen. Ze denken met je mee. Dat allemaal geeft de klant de ultieme shop ervaring. Ik zal er in de toekomst vaker sieraden bestellen. En het assortiment is heel breed en mooi. Nogmaals dankjewel Zilver.nl Extra note: ze pakken je bestellingen geweldig in. Feestelijk.

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC