Filter

Dank voor een fantastisch huwelijkscadeau, snel en professioneel verwerkt en afgeleverd.

Wij kozen voor een prachtig product, en hoewel dit kort voor de huwelijksceremonie werd besteld, werd het snel en zeer verzorgd afgeleverd met een kleine attentie voor ons als bestellers.

Uitstekend, alles tot in de puntjes verzorgd!

Voor Moederdag 2 fotolijstjes besteld. De bestelling was er binnen 2 dagen, zonder problemen. Na het openen van het bezorgde pakket. Zie ik 2 mooi opgemaakte verpakte kadootjes. Gelabeld wat welke fotolijst is (klinkt logisch, maar moet ook maar gedaan worden). 5 sterren zonder twijfel, helemaal niks op aan te merken.

Snel en goed goede service

goede website, communicatie en snelle levering.

Mooi assortiment, goede communicatie en snel geleverd. Pluspunt dat ze het heel mooi inpakken als cadeau. Zal hier zeker weer bestellen

Snelle service+ mooi ingepakt!!

Mooi kinderbestekje+ ingegraveerd!! Al met al een prachtig kraamkadootje!

Compleet correct

Vaker gekocht alhier, altijd uiterst netjes en correct behandeld

Snele top sevice

De artikelen zijn snel bezorgd.en heel leuk ingepakt. Top service.

Zeer snelle afhandeling en attent verzorgde verpakking

Op de website vrij snel gevonden wat ik zocht en de bestelling werd de volgende dag bezorgd mooi ingepakt en met een aardige attentie erbij.

Het duurde de wat langer dan verwacht doordat het niet in voorraad was dat kan gebeuren Maar alles was goed verpakt en leuk ingepakt

Super snelle levering, hele fijne service

Via Instagram heb ik jullie gevonden en nu al meerdere live sales bijgewoond, maar wat een gezelligheid en mooie sieraden en hele fijne mensen! Ik ben zo blij dat ik jullie gevonden heb en echt een super fijne service!! Niet te vergeten hoe mooi en leuk de sieraden worden ingepakt! Echte cadeautjes! Ik hoop nog lang bij jullie te mogen bestellen!!

Super tevreden.

Top! Voor de inpak service.

Het wordt als n echt kado verpakt

Mijn 1e aankoop bij zilver.nl..prachtig met zorg ingepakt..heel blij met mijn mooie ring.

Stipte levering, mooi ingepakt, oorbellen voldoen aan verwachting

Keurig verzorgd en snel geleverd!

Prima, al eerder iets besteld bij zilver.nl en dat was ook goed!

Perfect verzorgd en zeer op tyd !!

Zeer efficiënt en goed verzorgd

Super service, het pakket was een feestje door de verpakkingen en extra verrassing

Wat een verrassing toen ik het pakketje opende. Alles was heel mooi ingepakt met nog een extra verrassing. Een feestje om open te maken

Fantastisch snel en goed

Zilveren kinder bestek besteld. Snelle levering en mooi ingepakt.

Een mooie ring, helemaal naar de zin van de jarige, en het pakje was echt geweldig ingepakt. Heel feestelijk; erg bedankt!

Superleuke ring gekocht Snel verstuurd en heel leuk ingepakt

Alles volgens afspraak

Prima geholpen; ook via de chat waar ik een paar vragen had; snel verzonden; andere dag binnen..

Mooi product, op de afgesproken tijd geleverd

Ik heb mijn cadeau online besteld, ik heb de verpakking los meegevraagd om het cadeau te kunnen bekijken. Alles is zo ook verstuurd en goed verpakt. De servetring met inscriptie is precies wat we ervan verwacht hadden! Het losse verpakkingsmateriaal is superleuk! Nu moet ik het zelf alleen mooi inpakken, dus ik ga mijn best doen

Mijn ervaring met zilver.nl is zeer positief te noemen

Prima volledige informatie omtrent artikelen en een goede afwikkeling van gedane aankoop. Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijk, accuraat en goed product.

Vriendelijk telefonisch contact, accurate afwerking van mijn bestelling, aardig dat de verpakking kan worden uitgekozen bij de gelegenheid waarbij het cadeau wordt gegeven en prompte bestelling van het goed en zorgvuldig ingepakte pakketje.

Duidelijke informatie, doen wat ze zeggen. Prettig.

Helder website, idem afbeeldingen en toelichting. Gebruikersvriendelijk.

Uitstekend!

Zeer goede service, prettige communicatie. De aanvulling op ons zilveren bestek werd in een prachtige verpakking geleverd die ook nog eens als cadeau was ingepakt. Super!

1 Burgemeester Peereboomweg

Broek in waterland 1151 EC