eenvoudig bestelproces met snel een mooie koffer in mijn bezit

Mooie selectie van reis benodigdheden. De site werkte naar behoren en ik heb echt een leuke koffer kunnen scoren voor een kleine prijs. Fijn dat ophalen bij 1 van de winkels ook een optie is.

Snelle ervaring

Koffer ziet er goed uit.

Een mooie koffer qua formaat en kleur en gewicht.

Een hele mooie koffer en aan te bevelen als vliegtuigkoffer.

Vlot geleverd, voor een goede prijs

Bestelling kwam vlot en was volgens verwachting. Goed verpakt en de tracing communication (NLpost) was accuraat.

Fijne website en snelle levering.

Snel en netjes geleverd!

Super snel en netjes geleverd!

goede kwaliteit snel geleverd

top koffer snel geleverd

Betrouwbare winkel en mooie aluminium koffer van Travelite

De aangeschafte aluminium koffer van Travelite is een goed en degelijk product. Communicatie met de winkel is goed verzorgd en ze doen wat ze beloven. Dat zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn maar dat is het vaak niet. Hier alle sterren verdiend.

Snel geleverd en mooie samsonite koffer voor die prijs

Fijne site en niet teveel mailwisseling. We hebben 2 travelite koffers gekocht. Mooi product we zijn er heel tevreden over.

Levering precies zoals het moet

Fijn en zoals het hoort!

Ik kies een koffer uit, lees de omschrijving en bestel op basis van wordt beloofd op de site. Als ik de koffer ontvang, volgens afspraak, constateer ik dat deze precies is zoals omschreven. Eigenlijk de normaalste zaak van de wereld en toch daarom zo fijn. Bedankt!

Snelle verzending en goede prijzen

Een mooi koffer van Oister besteld voor een hele redelijke prijs. De dag erna werd het koffer al bezorgd. Dus wat dat betreft een top webshop. Ik heb niet met de webshop gecommuniceerd en ook geen klachten gehad, dus daar kan ik niks over zeggen.

Snelle levering, mooie tas

Zeer snel geleverd, prachtige reistas van Dakine die goed was verpakt.

Super service goede kwaliteit zeer vlug

Heel blij met mijn koffer!

Duidelijke website, snelle levering, goed ingepakt. Kleur komt heel goed overeen met wat je op de website ziet. Prachtige koffer met een zeer goede prijs/kwaliteit. Ik beveel de koffershop zeker aan!

Netjes en snel geleverd

Duidelijke shop en netjes op Tijd geleverd.

Ik zag op internet een mooie blauwe Charm koffer en wilde het in een winkel kopen, maar daar hadden ze het niet. Weer op internet kwam ik terecht op Koffershop.nl en wat bleek? De winkel waar ik heen ging hoorde bij Koffershop.nl Dus meteen online besteld. De dag erna kreeg ik keurig een mail dat mijn bestelling was ingepakt en verzonden. Alleen PostNL had vertraging en leverde het niet een dag later, maar twee dagen later. Vond ik niet echt een probleem, maar dat PostNL het niet afleverde op het PostNL afhaalpunt bij mij om de hoek vond ik minder en onhandig. Maar Koffershop.nl is super geweldig! En ik ben hardstikke blij met mijn nieuwe koffer!

TOP

Snelle verzending,topproduct,mooi assortiment en kwaliteit.TOP

Prima website, goede service, uitstekende prijs/ kwaliteit.

Hadden een vraag over een kortingsactie, daarop binnen een dag een antwoord met een prettige reactie. Het product in goede staat en volgens verwachting ontvangen. Oftewel een fijne webshop!

Snelle en keurige levering. Helaas was de kleur niet zoals verwacht. Retour sturen ging soepel en geld staat alweer op onze rekening. Prima service.

Heel goed.

Ik heb een Decent handbagage koffer besteld. Ik ben daar heel blij mee. De service was uitstekend. Zoals op de site vermeld, voor 17 uur besteld, volgende dag heb ik al thuis ontvangen. Super blij!

Zeer vlotte service

Zeer vlotte service (zelfs vanuit België)

Koffer snel geleverd en voldoet helemaal aan de beschrijving. We hopen er veel gebruik van te gaan maken.

Snelle bezorging

Duidelijke website