Goede kwaliteit en snelle bezorging

Handbagage koffer besteld. Juiste afmetingen voor de vliegtuigmaatschappij erbij en in een paar stappen de koffer besteld. Levering was snel met meerdere ophaal/thuisbezorgd mogelijkheden.

Snel en goed verpakt ontvangen

Goede kwaliteit koffers

Bestelling snel en correct afgehandeld

Mooi kinderkoffer, snelle afhandeling.

Goed alternatief voor koffer niet op voorraad

De door mij bestelde koffer was niet op voorraad. Er werd snel een alternatief aangeboden en na wat mailtjes werd een dag later de koffer bezorgd. Alles snel en keurig geregeld. De verpakking was wat minder, de tape liet los en de doos viel daardoor wat open.

Snelle levering. 15 November Eerste keer samsonite spinner 75 besteld maar vonden we toch veelste groot dus volgende dag retour. Daarna de 69 besteld en deze was perfect. Nu alleen nog wachten op teruggave geld dat had iets sneller gemogen. Rest prima service en track en trace.

Snel en betrouwbaar

Fijne winkel

Behiulpzaqm vriendelijk

Snel en netjes bezorgd

Fijne ervaring met Koffershop.nl! De koffer werd de volgende middag al bezorgd en kwam netjes aan in een grote kartonnen doos. De koffer was precies zoals ik had verwacht (de beschrijving en foto's op de website waren dus duidelijk en juist). Daarnaast was de communicatie via e-mail vanuit Koffershop.nl helder! Kortom: aanrader!

Vlotte levering van een prima product

Snelle levering en goede koffer

Ik had snel een vervangende koffer nodig en deze in het weekend besteld. De Samsonite die ik had uitgezocht op de website, is een goede koffer met veel ruimte maar niet te groot, heel licht en een goed slot. De koffer werd snel en goed verpakt geleverd. De eerste lange heenreis heeft ie overleefd en ik ben er van overtuigd dat de terugreis ook geen problemen zal opleveren.

Snelle levering van een goede kwaliteit koffer

Snel en vakkundig bezorgd. Mooie en stevige koffer.

Snelle levering en betrouwbaar

In het weekend een Samsonite reistas besteld en dinsdag geleverd, betaalmogelijkheden zijn uitgebreid. Overzichtelijke website en concurrerende prijzen.

Gewoon goed

Snelheid en duidelijkheid

Snel geleverd en vlot verlopen echt een aanrader

Mooie koffer, snelle verzending

Het is een mooie koffer. 'S middags besteld. Volgende dag thuis

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

snelle levering van mooie koffer Calgary, goed verpakt

Snelle levering, mooi product. Gewoon niets op aan te merken.

Uitgebreide keuze - correcte levering en dadelijke reactie bij contactname.

Ik vond onmiddellijk mijn keuze in het uitgebreide assortiment. Er was een kleine vertraging in de levering en binnen enkele uren kreeg ik antwoord op mijn verstuurde mail . Topsevice!!!

Vlotte levering

Ik had al een Travelote handkoffer en wist welke ik wilde bestellen. Volgende dag goed verpakt geleverd.

Mooie keuzes, prima bezorgd

Gewoon goed

Snelle levering, goede service

Snelle levering, mooie korting

Heel snel geleverd en met de 10% welkomstkorting de goedkoopste; blij mee

goede kwaliteit

de kwaliteit van de aangeboden producten blijkt juist te zijn. Uw opmerking: voor 17.00 uur besteld en de volgende dag geleverd is door u helaas niet uitgekomen

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL