Super blij mee

Ze zien er super mooi uit van goeie kwaliteit en stevig. Super handige eigen slot. Makkelijk je eigen code te installeren. Ben er blij mee met me aankoop. Super snelle levertijd. Mooie prijs. Het is echt een aanrader

Helemaal goed

Onze koffer werd geleverd volgens afspraak. Het is een grote koffer, die zat in een grote plastic zak, die zat weer in een grote doos, kortom goed verpakt. En helemaal gaaf, zonder enige beschadiging. En het is nog een een hele mooie koffer ook.

Bestelling kwam op tijd en product is zoals omschreven

Ben zeer tevreden met de service!

Goed op tijd geleverd , goed verpakt. Goede qualiteit

Snelle levering, keurig verpakt.

Snelle levering, keurig verpakt.

De koffers zijn ontzettend snel geleverd! Op de aanschaf kregen wij 15% korting middels een inschrijving op de nieuwsbrief. Er was even wat verwarring mbt de levertijd. Mijn vraag heb ik via WhatsApp kunnen stellen en een half uur later had ik mijn antwoord. De koffers zijn woensdagavond laat besteld en vrijdagochtend zijn ze geleverd. Helemaal top!

Uitstekende klantenservice

Helaas was mijn Travelite Airbase koffer kapot gegaan op reis. Gelukkig ben ik zeer goed geholpen door de klantenservice van Koffershop en hebben ze mij een passende oplossing geboden. Ik kan Koffershop van harte aanbevelen.

Uitstekende service en prachtige producten

Goede product informatie op de website, vervolgens snelle en correcte afhandeling van de bestelling. De website heeft een goede en veelzijdige collectie. De koffers zijn prachtig en we zijn blij met onze keuze.

Top degelijke kwaliteit koffer

Super snelle verzending van dit item. Goed verpakt . Klaar om te vertrekken en een mooi stukje van de wereld te zien !

Service uitstekend

Overzichtelijke webwinkel, enorm assortiment en informatie. Artikel opgehaald in winkel Hoofddorp na telefonisch contact. Zeer vriendelijke echtpaar,

Top snelle service

Een goede website duidelijk en overzichtelijk Veel keuze Snelle bezorging

Snelle levering, mooie koffer

De info over de keuze opties was helder. Het bestellen betalen snel gedaan. Enige nadeel is alleen levering van maandag tot vrijdag. Daar moet je wel even rekening mee houden

Goede service en snelle bezorging.

Het product wat ik gekocht heb, voldeed precies aan de beschrijving. En de bezorging was precies zo snel als beloofd. Kortom zeer betrouwbare website.

Prima snelle levering!

Makkelijk besteld, super snelle levering.

snelle levering, goede prijs

levering was snel en als beloofd. Prijs is aantrekkelijk. Product onbeschadigd en goed verpakt aangekomen. voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, in goede staat ontvangen. Goede kwaliteit van koffer

Geweldig product en prima service

Prachtig product en zeer snelle levering!

A very good online store!

In the beginning I'd buy a Samsonite 81cm case. Luckily this online shop marks "some airlines has a limit for XL case." I had a check, indeed L +W +H should be 158cm max for my tickets. So I changed to case 75cm. Thank you for your reminder:)

Alles verliep zeer vlot en snelle levering

Makkelijk

Bestliing ging snel, priducten zijn op tijd. Nu nog gebruiken.

Snelle levering en prima aanbieding

De aantrekkelijke prijzen op de aangeboden producten en snelle levering maken mij een tevreden klant!

Makkelijk te bestellen en goede kwaliteit

Online bestellen ging makkelijk! Goede kwaliteit koffer voor mooie prijs. Levering zoals aangegeven tijdens bestellen. Dus niks om op- of aan te merken. Ook nog een handige kofferweger cadeau die erg goed van pas kwam!! Super.

Alles zoals het hoort te zijn. Correct en vlug.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering. Niets op aan te merken.

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL