Goede en snelle service

Mijn bestelling heb ik snel mogen ontvangen en het is een prachtige koffer.

Helemaal top 100% betrouwbaar en 100% goedkoper

Mijn ervaring is waww echt top medewerkers met advies en de kwaliteit koffers die ik heb besteld prachtig en snelle levering en de prijs is echt helemaal prima, nou de goedkoopste van heel Europa eingenlijk. .dus toppers ga zo door..

Top service !

In een zin; "top service" ook als Post NL niet op tijd is 10/10 heeft "Koffershop" een oplossing; direct afhalen zodat ik op mij vlucht 11/10 niet zonder Koffer zit!

Super snelle levering en leuke korting met aanmelden nieuwsbrief

In eerste instantie 1 groot koffer van travelite besteld. 'S avonds besteld en de dag erna al in huis. Door je aan te melden voor de nieuwsbrief krijg er 15% korting. Dat maakte het gelijk interessant om een dag later hetzelfde koffer in een andere kleur te bestellen. Erg blij mee!

Goed, snel en betrouwbaar

Koffershop doet wat het beloofd, en levert snel. Keurig verpakt. We zijn tevreden met onze nieuwe Samsonite.

Uitstekende voorlichting en prima service

Je komt er pas achter hoe goed een bedrijf is wanneer er iets fout gaat. Vooropgesteld dat het vervelend is wanneer er iets fout gaat, maar de manier waarop het opgelost wordt maakt alles goed. Verkeerde koffer ontvangen, contact persoon van Koffershop ging zich niet verschuilen achter wat dan ook, maar erkende de fout en kwam met verschillende oplossingen. Uiteindelijk heb ik de voordeligste oplossing voor beide partijen gekozen. De koffer juiste ophalen bij het woonhuis van de de betreffende persoon.

Top !

Super service Top!

Probleem, goed opgelost met koffer bestelling

Hadden een Enrico Benetti koffer besteld op zondag en hadden het idee dat deze op dinsdag bij ons bezorgd zou worden. Kregen alleen elke dag opnieuw een mailtje van PostNL dat de koffer geleverd zou worden, maar ook elke dag een mailtje met een sorry dat de levering niet zou lukken en de volgende dag pas zou plaats vinden. De donderdag daarop gebeld met koffershop.nl en de situatie uitgelegd, omdat we toch wat haast hadden, want hadden de koffer nodig om de week erop op vakantie te gaan. De mevrouw die ons aan de telefoon te woord stond heeft het voor ons toen uitgezocht en een nieuwe bestelling aangemaakt, zodat we die vrijdag in ieder geval in het bezit van de gewenste koffer zouden zijn. Gelukkig was dit ook het geval en wat schets onze verbazing op zaterdag werd de 2e koffer bij ons bezorgd, maar die sturen we uiteraard terug. Gaan zo bellen over hoe dat te doen, maar zijn blij dat koffershop.nl er in ieder geval voor gezorgd heeft dat wij op tijd voor ons de koffer hadden. En de koffer beviel toen wij het pakket open maakte ook goed en hopelijk heeft onze dochter hier nog lang plezier van.

Mooie collectie, duidelijke communicatie

Goudkleurige Samsonite koffer gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Omschrijving was duidelijk. Tijdig bezorgd zonder veel onnodig verpakkingsmateriaal Prijzen zijn redelijk en mooie kennismakingsactie met korting op eerste bestelling.

Vandaag besteld, morgen album huis. Fantastisch ik hoef er de stad niet voor in.

Geweldige mooie koffer en snelle service.

Koffer voldoet aan wat er over beschreven staat, grote inhoud.

Woensdag besteld en donderdag in huis. Snel en netjes.

Perfect correct

Snelle levering en goede kwaliteit

Amazing

The service was really quick, and I am amazed how good the luggage bag was packed. The quality is top notch.

Niet op tijd

De koffer is prima. Het bestellen is prima. Maar de belofte op de site ; vandaag besteld, morgen in huis werd helaas niet waargemaakt. Zaten helaas zelfs 2 dagen tussen en toenzaten we al in het vliegtuig.

Goede duidelijke site met een eenvoudig bestel proces.

En de volgende dag bezorgd! Helemaal top!

Probleem met product werd zeer goed opgelost.

k ben zeer tevreden over mijn aankoop bij koffershop.nl. Ik had een probleem met het product, maar het werd snel en vriendelijk opgelost door de klantenservice. Ze waren behulpzaam, professioneel en eerlijk. Ik kreeg een nieuw product toegestuurd zonder extra kosten. Ik vind dat koffershop.nl een betrouwbare en klantgerichte webwinkel is. Ik raad koffershop.nl zeker aan als u op zoek bent naar een goede koffer voor een scherpe prijs.

Super snelle en nette afhandeling

Koffers zaterdags besteld en dinsdag reeds geleverd.

Prachtige koffer voor een mooie prijs

Ik heb een samsonite koffer besteld en deze was binnen 5 werkdagen bezorgd. De koffer is heel stevig en rolt heel soepel, ben er heel blij mee.

Heel goed. Fijn materiaal en ook telefonisch goede uitleg.

Prima ervaring

Gewoon heel goed

Prima webwinkel

Helemaal volgens verwachting

De koffer zat netjes ingepakt. Duidelijke website. Goede ervaring.

Duidelijke website, vlotte en professionele afhandeling én verzending

Duidelijke, overzichtelijke website met alle praktische productinformatie. Ruime keuze van kwalitatieve producten. Een webshop van een gespecialiseerd bedrijf in lederwaren mét fysieke winkels sedert 2972 boezemt vertrouwen in. Online bestellen gaat vlot én de bestelling (twee Samsonite-reiskoffers) werd vanuit Nederland in minder dan 24 uur aan huis geleverd! Dat het bedrijf zelf vraagt om een beoordeling, bewijst dat ze klantenservice hoog in het vaandel dragen.

Op zoek naar nieuwe koffer kwam ik makkelijk op deze site terecht met duidelijke foto's en omschrijving van het product. Goed te bestellen en dan een hele snelle levering zodat we gebruik kunnen maken van deze gemakkelijke koffer bij onze vliegreizen.

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL