Goede en snelle service

Had twee koffers besteld en kreeg er maar een geleverd. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice deze hebben ervoor gezorgd dat ik de tweede koffer de volgende dag alsnog geleverd kreeg.

Niet op tijd in huis wegens geen tijdige verzending

Mooie website met een ruime keuze aan koffers. Er wordt aangegeven dat als je voor 1700 uur besteld en de koffer is op voorraad dan wordt er de volgende dag geleverd (als PostNL meewerkt uiteraard). Dus vol goede moed om 1400 uur een koffer besteld. Deze was op voorraad (staat in een orderbevestiging) dus de volgende dag vol goede moed voor wachten op de koffer..PostNL kwam, maar zonder koffer, dan maar even de website checken en mailen naar info, want die reageren binnen 24 uur. Helaas na 24 uur ook nog geen mail terug, san nog maar de PostNL link checken. Wat bleek. De koffer is nog helemaal niet verzonden!! Vreemd aangezien hij deze dag geleverd moet worden. S avonds kreeg ik een automatische mail dat de koffer onderweg was. Ja dat hoeft dus niet meer want ik ben dan al net vakantie.... Wat hebben we hier van geleerd: * Bestel geen koffer als je over 2 dagen weg bent * koffer shop verstuurd (in ieder geval mijn koffer) niet op tijd * het opgegeven mailadres van de klantenservice laat niet binnen de aangegeven 24 uur iets horen (na 3 dagen (geen weekend) wacht ik nog steeds.

Snelle en fijne levering, product zag er alleen anders uit op de fotos

Door de snelle levering kreeg ik deckoffer ook binnen 2 dagen (zondag besteld) Alleen was de kleur van deze op de afbeeldingen wel wat afwijkend, waardoor het geen 5 sterren kreeg.

Snelle goede levering

Snelle en goede levering

Beste prijs, netjes verzonden en op tijd. Tevens een mooie koffer. Dank koffershop, ik hoop dat deze net zo lang meegaat als de vorige!

Prima webshop

Snel geleverd alles super netjes verpakt

Snel en betrouwbaar

Goede service van Koffershop, als de vervoerder PostNL ook betrouwbaar zou zijn, een prima combinatie.

Heel goede ervaring.

Bestelde koffers waren niet meer voorradig ondanks ze nog konden besteld worden. Heel vlug een mail daaromtrent gekregen met een voorstel voor andere koffers. Deze besteld en de volgende dag ontvangen. Eerste bestelling op deze site en heel tevreden.

Heel mooi product voorheen goede prijs; snel geleverd en degelijk verpakt!!!

Snelle levering!

Kopen zonder zorgen.

Alles dik in orde

We zijn heel tevreden,over onze aangekochte koffers en rugzak.

Prima en zelfs bij afhalen een perfecte uitleg over de werking van de koffers en sloten

Snelle en correcte service

Correcte omschrijving op website, goed geprijsd tov andere websites en een snelle levering. Helemaal prima !

Persoonlijke service en snelle levering

Deze webshop geeft een geweldige goede persoonlijke service en helpen met vragen om op maat het juiste product te vinden. Makkelijk en heel snel te bestellen.

Top service!

Mijn koffer was erg snel binnen, niets te klagen.

Echt een feestje om hier een koffer te kopen.

Goede service, gewoon goede service.

Ik had een verkeerde rolkoffer ( via internet ) besteld maar kon deze zonder problemen omruilen en ook een andere kleur was geen probleem. Ook in de winkel in Hoofddorp zijn wij uitermate vakkundig en vriendelijk geholpen. Met vr gr Bas

Prima webshop. Snelle levering. Goede communicatie.

De bestelde samsonite koffer was al een bekend product voor ons. Dit keer online gekocht ipv in de winkel omdat de kleur niet verkrijgbaar was in de lokale winkel. Bij koffershop besteld en dag erna al in huis met ook nog 10 korting tov de winkel.

Snelle levering. Heel efficiënt kopen zo. Bedankt.

Duidelijke site snelle levering en een hele mooie koffer in ons bezit. De vakantie kan nu beginnen.

Prachtig

Zeer degelijke koffers.

Duidelijk en snel

Handbagage koffer van samsonite gekocht. Goede prijs. Snel geleverd met duidelijke communicatie.

Voldoet aan verwachting

Snelle levering Correcte communicatie

Blij met mijn koffer, blij met het gemak waarmee ik die bij Koffershop.nl heb kunnen bestellen

Prima website en proces van bestellen, duidelijke communicatie over de afhandeling en nette service … top!

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL