Niks te klagen bij de aankoop.

Goede info en snel verzonden.

Uitstekende service en kwaliteid.

Mijn nieuwe kofferset online besteld en precies volgens de beloftes afgeleverd en van perfecte kwaliteit binnengekregen.

Snelle levering, website is duidelijk. Hele mooie koffers en tassen!

Very quick deliver!

Goede prijs en snelle bezorging!

De koffer die ik zocht was hier het goedkoopst en na het bestellen was het ook nog eens snel bezorgd. Kwaliteit van de koffer moet nog blijken maar leek op het eerste gezicht ok.

Mijn ideale handbagage koffer!!!

Vriendelijke klantenservice. Op vrijdag gebeld en besteld. Zaterdag netjes geleverd. De 68cm koffer had ik al in mijn bezit en dan maakt het met deze handbagage het helemaal af. Het ziet er prachtig uit dat setje. Ik ben reuze blij met deze aankoop. Binnenkort in style lopen op de luchthaven als ik op vakantie ga. Doen jullie bestelling bij de Koffershop!!!

Vlot en voordelig

Voordelige prijzen en veel keuze.

Ziet er erg mooi uit, zat goed verpakt en werd snel geleverd

Makkelijk te bestellen, mooie producten en snelle levering

Producten voldoen aan verwachting en levering super snel!

Uiteindelijk vertrouwen gewonnen

Toen ik googlede naar de bepaalde tas kwam ik uit bij Koffershop.nl. Op de voorpagina staan linkjes naar hun Facebook enz. Toen kwam ik uit bij een Braziliaanse Facebook. Ik vertrouwde het niet. Al hoe wel de recensies goed waren…. Maarja dat zegt niet alles. Uiteindelijk heb ik hun daarover gemaild maar geen reactie. Later toen ik nog een keer keek maar nu op de contact pagina werd ik wel naar de juiste Facebook pagina gestuurd en dat zag er allemaal veilig uit. Uiteindelijk heb ik besteld met achteraf betalen. De bestelling was er snel. Helaas was het materiaal niet naar wens en deed ik een retour aanvraag. Dat ging heel simpel. En veel mogelijkheden qua pakketpunten. Daarna meteen een nieuwe bestelling geplaatst en deze de volgende dag ontvangen. Helemaal blij mee. Super bedankt. Ik ga zeker vaker aan jullie denken als ik iets nodig ben.

Snelle en correcte levering

Ik had twee dingen besteld. Eén item bleek niet meer te leveren te zijn. Ik kreeg meteen een mail hierover een daarna snel mijn geld weer terug.

Snel geleverd. Voel degelijk aan . Alleen jammer dat de inhoud volgens de website 67 liter is . Op de koffer staat echter 59 liter. We hebben juist naar de inhoud gekeken bij het uitzoeken.

Goede website simpel bestellen snelle levering

Prima bedrijf en website

Ik ben tevrenden

Mooie koffer en snelle levering.

Snelle levering en goedkoper dan concurrentie

Ik was weken op zoek naar een kwalitatieve reiskoffer tot ik op deze website botste. Alles verliep er snel en zal voor mijn grotere koffer zeker en vast nog een bij jullie bestellen. Mijn vakantie kan alvast goed beginnen waarvoor dank.

Aardig, correct, behulpzaam.

Werd netjes terug gebeld vanuit de klantenservice. Werd zeer correct en behulpzaam geholpen. Spullen werden meteen verzonden en heb ze in goede kwaliteit ontvangen. Levertijd, de volgende dag. Perfect.

super

snelle levering en scherpe prijs!

Deze webshop is top!

Ruime keuze en snelle levering

Snelle service & mooie koffer

Een mooie koffer en een snelle levering Tot nu toe nog niet gebruikt maar heel goede status en zeker meenemen met volgende vakantie

Beste online webshop die ik ken.

Ik ben niet een persoon die gauw een review schrijft maar voor deze firma doe ik dat met liefde. Ik had 4 koffers ( samsonite ) Plus een reistas besteld. Binnen letterlijk 1 dag waren de koffers binnen. De reistas was zoek. En na het contact met de winkel ( Men ) en met Ed was het zo opgelost. Ze hebben gelijk een andere reistas nagestuurd. De service van dit bedrijf is ongekend goed. Zowel als de winkel als van de webshop. De kwaliteit van de koffers zijn altijd goed van een bepaald merk. Maar de service maakt het af. Ik zal nooit meer ergens anders bestellen. Dank voor de goede service en prachtige koffers en reistas. Echt een fijn bedrijf.

Handbagage

Superblij en tevreden met mijn aankoop, de service en levering waren up to date en heel snel. De koffer ziet er stevig,modern, ruim, handig en super luxe uit. Een aanrader en de kleur maakt het koffertje heel chic. Dank jullie wel Koffershop.nl ik beveel deze koffer echt aan.

Prima service, de tas werd snel bezorgd.

Professioneel materaal - professionele orderafhandeling

Ruim en uitgebreid assortiment correct beschreven in de webshop. 24u nadien geleverd bij buitenlandse klant.

Zeer vlotte service

Woensdag besteld en vrijdag al in huis. Zeer ruime keuze en sterk in prijs. Zeer tevreden van levering en service. Een site om te onthouden

Goede kwaliteit voor prima prijs

De koffer online shop is makkelijk, overzichtelijk, snel ladende pagina's, ruime collectie, prima prijzen.

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL