Zeer snelle levering en duidelijke site

Mooi product en snelle levering. En scherpe prijs.

Heel tevreden!

Een vlotte afwerking van mijn bestelling en prima service toen de door mij gekozen kleur niet op voorraad bleek. Maar vooral erg blij met mijn nieuwe koffer die helemaal voldoet aan de verwachtingen!

Snelle levering en overzichtelijke webshop

Goede prijs & snelle verzending

Snelle verzending. Welkomstkorting. Fijne prijs.

Goed en snel

Snel en goed ontvingen we de koffer

netjes op tijd afgeleverd

goeie ervaring maar geen sleutel bijgrkregen

Prima service!

Snelle levering van de bestelde koffers. Na retourzending in verband met onjuiste afmeting snelle terugstorting van de aankoopprijs.

Fijne webshop

De volgende dag keurig geleverd. Artikel zoals beschreven

Prima koffer tegen een scherpe prijs

Snel en accuraat een prima koffer geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

Snelle levering, denkt mee in oplossingen, klantvriendelijk.

Top, correct

Snel geleverd alles is zoals beschreven tiptop in orde

Goede ervaring

Makkelijk bestelproces, snelle levering. Dus positief!

Fijne tas, goede maat en mooie kleur.

Het is een fijne tas, gemaakt van goed materiaal. De kleur groen is erg mooi. Ik heb goede service gekregen bij de koop van de tas. Erg blij mee.

Snelle verzending

De koffer vroeg avond besteld en de volgende dag al in huis. Top! Verder ook een prima prijs, goede koffer!

Super koffer

Super snelle levering en van super kwaliteit

Keurig en snel geleverd !

Op zoek naar nieuwe koffers voor het vliegtuig kwam ik hier terecht. We troffen nog een mazzeltje ook, want ze waren afgeprijsd. Werd keurig verpakt , supersnel geleverd én met nog een presentje erbij tot mijn verbazing. Dus superservice en een dikke tien van ons !

Snel opgestuurd

Pakket kwam aan op de beloofde leverdatum, erg goed verpakt.

Snel geleverd en super kwaliteit !!!

Levering super snel...donderdag besteld, vrijdag geleverd !!!

Snelle afhandeling

Bestelling was in 1 dag afgehandeld. Na 2 dagen kon ik de koffer op het afhaalpunt ophalen. Top.

Helemaal Top

Gewoon besteld bij de koffershop ( had de handbagage koffer al eens ergens in een winkel gezien ) en was goed geregeld kwam twee dagen later bij het postagentschap aan.

Snelle keus en bezorging

Goede kwaliteit koffers met een prachtige kleur!

Ik bestelde mijn koffers in de middag en ze waren de volgende dag voor me deur. Ze zijn precies zoals beschreven op de website. Mijn oom en tante gaan ook 1 bestellen .

Snelle levering, snel antwoord bij vragen en goed meedenken

Prima service!

Na wat vragen en verwarring over prijs prima geholpen en een mooie kofferriem als extra.

Zoals omschreven en snel geleverd

418 Hoorn B

Alphen aan den rijn 2404 HL