Prachtige kaarsenstandaard

Prachtige handgemaakte kaarsen standaard gekocht. Snelle levering. Kortom heel tevreden.

Mooie chai glaasjes. Met heel veel zorg ingepakt. Bedankt! Ik zou weer bij jullie bestellen.

Prachtige producten, vriendelijke service

Mooie producten en hele fijne shop!

Snelle verzending, en altijd een persoonlijk kaartje erbij!

Leuke spullen

Mooie spullen besteld alleen de messing waxinelichthouder heeft geen glazen inzet, zoals op de website vermeld staat.

Vriendelijk ! Duidelijk netjes

Snelle levering van mooie en kwalitatief goede spullen

Winkel met mooie spullen van goede kwaliteit en goede prijs. Verpakking van de bestelde glazen karaf was goed en levering ook.

Goed product én snelle levering

Goed product én snelle levering

Excellent

Our parcel arrived safely and on time. The glass vases were well wrapped so nothing was broken. Absolutely love the handmade little vases and decorations. I will definitely shop here again. Thank you!

Absolutely fabulous!

What a surprise when opening the package - a personal present and message included! This made it even more special. Thank you ❤️

fantastisch

hele leuke spullen ,worden mooi verpakt en snel verzonden, fijne communicatie

Beautiful mistletoe delivered in no time !

I saw a photo on Pinterest, ordered this beautiful golden mistletoe bunch and 36 hours later, it was delivered with a kind word from the sender...

Bestelling snel geleverd en voldeed aan verwachting.

Snel en vakkundig bezorgd

Vlotte bezorging en keurig verzorgd met een persoonlijke boodschap.

Heel blij met mijn snel geleverde bestelling. Voldoet volkomen aan de verwachting. Heel leuk ingepakt met klein extraatje.

Zeer klantvriendelijke zaak en blij met mijn bestelling

In eerste instantie was er iets mis gegaan bij Post NL met mijn bestelling. Dit werd snel en professioneel opgelost door de mensen van de Weldaad. Ook het door mij bestelde artikel is erg mooi en voldoet prima aan dat wat ik mij erbij had voorgesteld. Ik zal een volgende keer weer bestellen bij de Weldaad.

Mooie kwaliteit product

Uitstekend verpakt Vriendelijk contact

Product zoals op de foto en goede service

Product zoals op de foto en goede service

Verzorgd keurig netjes

Was keurig op tijd en het zag er allemaal netjes verzorgd uit!!

Prachtig kussen!

Prachtig kussen en fijne levering met veel aandacht en liefde verzonden.

Goeed

Precies wat ik wilde hebben , snel geleverd keurig en goed verzorgd verpakt,!

Beautiful

Thank you for those beautiful vases, which I love dearly. Also fast shipping to Germany and a lovely little present - made this surely not to be my last order!

Mooie webshop!

Snelle levering en heel mooi en zorgvuldig ingepakt!

Mooie winkel

Fijne mensen, altijd mooie spullen waar je enthousiast van wordt

Prachtig product

Ik heb smeedijzeren haakjes gekocht en ze kwamen binnen als een cadeautje. Mooie kwaliteit, precies wat ik nodig had. Toppie!

35 Noordermarkt

Amsterdam 1018 NA