Charmante verpakking en goede verzending.

Charmante verpakking. Stevig en voorzien van een psrsoonlijke kaart. Het wasglas en washeel goed verpakt.

Charmante verpakking en goede verzending.

Ik vind jij heeft een heel mooie Winkel. Groetjes uit Zwitzerland.

Ik vind jij heeft een heel mooie Winkel. Groetjes uit Zwitzerland.

Met aandacht

Zorgvuldig en met aandacht afgeleverd. Zeer netjes. Snel en met een persoonlijk kaartje erbij en kleine attentie.

Een fijne winkelervaring.

Snelle goede verzending. Goed verpakt.

Mooie unieke handgemaakte producten voor fijne prijsjes

Hele mooie handgemaakte producten die ik nog nergens anders ben tegengekomen. Alles was heel goed ingepakt en snel verstuurd. Erg blij met mijn nieuwe kandelaren en de prijs is ook top! Ga hier zeker vaker bestellen en kan De Weldaad aan iedereen aanbevelen.

Mooie unieke producten voor fijne prijsjes

Fijne communicatie en snelle levering

Infinity kandelaar voor Advent

Leuke producten, snelle service, kleine attentie bij verzending maakt het helemaal af.

Een prettige shop ervaring

Het bestellen ging vlot net als de bezorging. Leuk ook het persoonlijke kaartje dat ze erbij hebben geschreven.

Heel snel en goed

Mijn bestelling zijn heel snel afgehandeld

Prachtige spullen

Prachtige spullen Mooi verpakt Snel geleverd

Vriendelijk, meedenken, perfect verpakt.

Prima bedrijf. 1 min puntje. Ze laten bezorgen door DHL. De oude chauffeur was niet in staat met een steekkar de bank bij de voordeur te brengen. Heeft het grote pakket op de openbare weg gezet en is vertrokken. Aan ons om zonder steekwagen 80 mtr te overbruggen.

Stijl

Zeer tevreden met produkt, maar de verpakking, fabuleus!! Hoop aandacht aan het pakketje besteed

Snelle levering, leuk verpakt!

Snelle levering, leuk verpakt!

Super netjes en mooi ingepakt

Alles super netjes

Topservice

Leuke produkten,door eigen fout,problemen met levering,maar opgelost dankzij de weldaad.

Waanzinnig

Wat een prachtig pakket kreeg ik vorige week. Alle vaasjes super goed verpakt. Helemaal top! En zelfs een handgeschreven kaart met leuke versiering. Ik houd daar toch zo van.

Een feestje om bij De Weldaad iets te kopen

Persoonlijke service en hele unieke spullen voor je huis. Een lief handgeschreven briefje en een prachtig vogeltje waren als verrassing toegevoegd aan mijn bestelling. Daar wordt een mens blij van!

Persoonlijke aandacht en met zorg omgeven

Snel geleverd en fantastisch ingepakt. De Infinity kandelaar is heel mooi, ik heb hem al meerdere keren cadeau gegeven.

Prachtige producten, wel véél verpakkingsmateriaal

Misschien het bubbeltjesplastic vervangen door iets milieuvriendelijker?

Mooie handgemaakte producten

.............................