Heel erg nette en leuke service

Ondanks dat ik zelf een verkeerde bestelling van vaasjes had geplaatst, waren ze wel snel bezorgd en zorgvuldig ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje en klein presentje van Céleste. Later nog eens netjes gebeld dat mijn geld binnen een paar dagen wordt teruggestort. Ik zal hier eens vaker kijken en wellicht bestellen.

Rozen kandelaar was precies zoals afgebeeld op de site, ben er heel blij mee. Het was goed ingepakt met een leuk attend geschreven kaartje erbij, heel leuk.

Prachtige kwaliteit en snelle service!

Prachtige kwaliteit en snelle service!

Wat een verrassing om van de Weldaad iets te mogen ontvangen!

Besteld op website, artikelen ontvangen met een leuke bedank kaart en kleine attentie erbij. Wat een service, top!

Was top, gezellig ingepakt.alles goed

Online spullen gekocht enorm naar mij zin

Ik heb een hele stijlvolle lamp gekocht die zorgvuldig ingepakt en met als leuk extraatje een persoonlijk geschreven bedankkaartje binnen afzienbare tijd bij me is afgeleverd

Beautiful products, perfect shipping

Order process very easy, good responsive website. Beautiful and unique products at fair prices. Shipping to Germany no problem, delivery within a few days. Products securely packaged with a personel note. :-)

Zeer vriendelijk !

Werd keurig geholpen, zeer behulpzaam . Pakket was keurig verpakt

SUPeR

Top service , snelle levering met een extra presenentje . Een heel persoonlijk , mooi ingepakt cadeautje om met veel plezier uit te pakken . Ik heb genoten !!!

Super snel geleverd en mooi verpakt

Ben heel tevreden met het varenkussen, is precies hetzelfde als op de foto. Heb zelfs een tweede besteld voor mijn schoondochter. Het is een mooie kwaliteit, een aanrader.

SUPER

Commande reçue très rapidement pendant les fêtes. L'emballage était parfait du fait de la fragilité du matériel. Un petit cadeau à même était glisser dans le carton. Expérience à renouveler.

Top snel en goed

Zoals ik gewend ben van de Weldaad..een prettig contact..behulpzame mensen!

Goed en vlot geregeld

Leuke spullen!

Snel en goed ingepakt

Was er ondanks alle drukte in een dag. Leuk kaartje erbij en stevige doos. En product helemaal de smaak van de ontvanger.

Geweldig, prachtige items en super snelle verzending, zelfs nét voor kerst!

Heel goed!!

Mooi ingepakt met een persoonlijke touch

Mooi ingepakt met een persoinlijke touch

Geweldige service!

Mijn bestelling was goed verpakt en precies wat ik ervan hoopte. Toen ik een tweede bestelling in korte tijd plaatste, kreeg ik er een leuke kaart met een klein cadeautje bij. Erg attent. Ik kan deze site met mooie spulletjes van harte aanbevelen!

Fijne winkel

Mooie winkel, altijd iets te vinden voor in huis of om cadeau te doen. Fijne sfeer, geweldige medewerkers, service.

Snelle, nette levering

Mooie producten snel en netjes bezorgd met persoonlijke attentie in de vorm van handgeschreven briefje en leuke kerst attentie! Hiermee onderscheiden ze zich van de grote winkels!

Prachtige producten en persoonlijke aandacht

De winkel is altijd inspirerend en de aandacht persoonlijk. Ik mocht mijn online bestelling heel mooi ingepakt ontvangen met een leuk bedankje erbij. Echt een cadeautje.

Snelle verzending…..

Prachtig kussen. Heerlijk zacht, maar toch stevig.

Mooie spullen, goede service en snel geleverd

Een en ander besteld bij de Weldaad. Een ding was achteraf niet op voorraad maar ik werd hier netjes over gebeld of ik iets anders wilde of daarvoor mijn geld terug. Daarna snel opgestuurd en de spullen zijn prachtig!

mooie spullen, snel bezorgd.

mooie spullen, goede kwaliteit en snel in huis

Zeer tevreden!

Prachtige spulletjes en snelle levering. De kerst kan beginnen!

35 Noordermarkt

Amsterdam 1018 NA