Goeie service. Snel verstuurd. Mooi ingepakt!

Snelle service. Pakketje was na bestelling snel in huis. Goed op de hoogte gehouden. Pakketje was leuk en mooi ingepakt. Ik zal zeker opnieuw hier iets bestellen!

Goed op de hoogte gehouden van mijn orderstatus en snel geleverd. Daarnaast is het product in het echt net zo leuk als op de foto.

zeer tevreden

beste dank u voor mij bestelling die super mooi versierd was en natuurlijk het mooie cadeautje heel erg blij mee met vriendelijke groet maion de wolf

Heel tevreden met de persoonlijke aandacht!

Mooie producten, prachtig ingepakt en heel fijn dat er persoonlijk contact mogelijk was zodat ik mijn bestelling nog kon aanpassen.

Beautiful purchase and helpful staff

I purchased a mistletoe in their webshop and received a cute little xmas tree ornament as a gift. As the parcel was temporarily stopped in the depot De Weldaad was quick to help me sort it out. Highly recommend!

Prima service en leuk contact!

Wat een leuk contact had ik met één van de medewerkers over enkele kerstproducten. In het weekend word je snel terug geappt! Prima service!

Nette en snelle service! En mooie producten.

Mooie kerstversiering, goed verpakt snel in huis

Wij komen al jaren in deze mooie gezellige winkel op de Noordermarkt in Amsterdam nu een keer via internet. Precies hetzelfde qua service er was iets niet op voorraad en toen werden wij keurig gebeld wat we als alternatief wilden

Goed, vriendelijk en snel

Zoals hierboven beschreven. Produkt zoals op de foto. Vooral vriendelijk met kaartje en reklamehangertje. Echt leuk en verrassend

Prachtige waxine houders en super verpakt

Zeer tevreden!

Unieke producten met een mooi verhaal!

Producten goed verpakt en een leuke attentie erbij mee gestuurd. Zeker de moeite waard om hier eens rond te kijken!

Snel en keurig verzonden.

Boompje naar wens...zoals op de foto...zelfs een luxe aan uit knop op de adaptor

Goede zorg én snelle levering

Ook persoonlijk een veilige en vriendelijke behandeling. Snel en kwaliteit

Snelle bezorging en mooie producten

De bezorging was snel. De producten zijn mooi!

Mooi product, snelle levering

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Het bestelde artikel werd naar volle tevredenheid en snel geleverd

Voor t eerst iets gekocht via de webshop

Levering is goed gegaan. Binnen twee dagen binnen. Breekbare items gekocht. Was goed en degelijk verpakt.

Goede, snelle service met een leuke extra verrassing

Snelle service en goed ingepakt geleverd. Met als extra een leuke verrassing!

Fantastico acquisto, consegna veloce ma soprattutto bellissimo cuscino.

Uitstekende service en mooie spullen! Ingepakt met een persoonlijk kaartje. Daar word je blij van!

Uitstekende service en mooie spullen. Ingepakt met een persoonlijk kaartje. Daar word je blij van!

Mooi verpakt, met zorg

Veel leuke items en niet te duur.

super fijn geholpen en mooie foto,s gekregen wat een lieve vrouw die mij geholpen heeft

ja wat kan ik nog meer zeggen deze Damen heeft mij met heel veel plezier geholpen en het pakket was goed ingepakt met een klein kadootje erbij dank u maion de wolf

35 Noordermarkt

Amsterdam 1018 NA