Prachtig assortiment, heldere informatie en snelle levering

Heerlijke winkel.

Heel erg tevreden

Snelle levering en een klein gift attentie Super !!

Uitstekend!

Zeer persoonlijke en vriendelijke bediening.

Goede en snelle levering, mét leuk kadootje erbij!

Super! goede en snelle levering, leuk kadootje erbij! Blij

Beautiful!

Fast delivery and more important good energy!

Een cadeautje voor mezelf

De ontvangst van mijn bestelling was echt een cadeautje voor mezelf. Alles even netjes verpakt, inclusief een handgeschreven kaartje en een kleine attentie. Genieten.

Super snel verzonden!, heel blij mee.

Ondanks de kerstdrukte, super snel verzonden. Heel blij met de ster kandelaars.

Hele fijne, snelle, vriendelijke service

Ik bestelde iets in deze rare tijden en het werd gratis thuisgebracht. Heel fijn, mooi ingepakt met een klein hangertje erbij. Super aardig contact gehad met Danielle.

Attente nazorg!

Ze doen er alles aan om mijn bestelde producten bij mij te krijgen tijdens de lock down.

Mooie spulletjes en snelle levering

Ik ben erg blij met mijn mooie kandelaars. Ik had ze snel in huis en er zat ook nog een cadeautje bij! Een leuke kersthanger. Zeer tevreden.

Zeer attent en goed verpakt!

Zeer goede ervaring met De Weldaad. Werd geveld ivm een artikel, naar tevredenheid opgelost. De breekbare spullen waren heel goed verpakt en vond zelfs een leuk extraatje. Dank jullie wel!

Erg tevreden.

Snelle levering, netjes ingepakt en de producten voldeden aan mijn verwachtingen.

Heel blij met de spullen, dank jullie wel. 1 e bestelling ging niet helemaal goed. Maar super opgelost.

Top, super blij met het produkt. Wel stond op de site dat het niet leverbaar was. Zo missen jullie mss bestellingen..

Prompte levering

Vrijdag besteld (kerstboom Sirius) en zaterdag al bezorgd. Topgoed verpakt en nog een leuke kerstster erbij. Heel fijn!!!

Fijne winkel, bijzondere producten en prima webservice

De winkel ken ik al wat langer, vorige wk ook voor 't eerst spullen via de webshop besteld. Keurig ingepakt en mooi op tijd bezorgd

Snelle levering. Product zoals verwacht

Ik vind het altijd leuk als iemand persoonlijk een berichtje schrijft. Zo ook De Weldaad! Ook zat er zelfs nog wat leuks bij voor de kerst. Wordt gewaardeerd! Snelle levering. Alles goed ingepakt.

Snelle levering van leuke kerstversiering. Net even wat anders.

mooie artikelen, persoonlijke benadering

Snelle levering met een persoonlijk kaartje en klein cadeautje daarbij. Een feest om het pakketje uit te pakken!

Prachtige spullen

Mooie webshop met prachtige spulletjes. Goed ingepakt met een persoonlijke touch door een handgeschreven boodschap.

en zo leuk met een persoonlijk briefje en klein cadeautje erbij!

Mooie lamp, leuk verpakt en snel verzonden:-)

Mooie lamp, leuk verpakt en snel verzonden :-)

Fast and friendly service

Service was fast and efficient - I got an immediate confirmation that the article was ready to collect in store, and when I had questions, email responses were very fast too.

Zeer tevrede

Wij hebben 2 manden gekocht. We kregen goed verpakt thuis gestuurd met een persoonlijk kaartje. We zijn erg blij met onze aankoop.

Snelle levering, netjes verpakt en een attentie

Ik heb een misletoe tak besteld van koperdraad. mooi en teer. Het was zeer vakkundig verpakt en snel geleverd. En er zat ook nog eens een leuke attentie bij die hangt te pronken

35 Noordermarkt

Amsterdam 1018 NA