Het bestelde is netjes afgeleverd.

Persoonlijke touch en leuke dingen

De mensen van De Weldaad zijn superattent. Geweldig!

Pakket snel in goede orde geleverd

zie hierboven

Nvt

Nvt

Als omschreven

Is op tijd geleverd, keurig verpakt, persoonlijke boodschap en product zoals omschreven.

Snel verstuurd, mooie spullen!

Super snelle levering, mooie winkel!

Denken mee en zijn zeer servicegericht. Een voorbeeld voor andere webwinkels!

top

snelle levering en goed verpakt..en nog een leuke verrassing er bij in gedaan,

Heel fijne winkel super

Bereid foto’s van kasten te appen

Mooie producten, zorgvuldige levering

Leuke site om doorheen te struinen, mooie producten die niet tegenvielen bij ontvangst. Bestelling was snel en zorgvuldig ingepakt afgeleverd. Top!

Prachtige items

Weldaad verkoopt prachtige items die net iets anders zijn als anders. Snelle levering en leuk/goed verpakt.

Ben zeer tevreden en erg blij met mijn produc

Snelle afhandeling, mijn Pakketje was met zeer veel Zorg ingepakt!!

Snelle levering met persoonlijk berichtje

Prachtig kussen

10 is het ultimum wat mogelijk is, toch?

De Weldaad is een weldaad om te bezoeken, zoveel mooie artikelen te zien, omringd door personeel hier helemaal op hun plaats. Geen spatsies, naturel, behulpzaam en vriendelijk. Mooie verpakking en persoonlijke attentie. En dan hebben zij, althans voor mij, een heerlijke smaak wat muziek betreft. Klassiek, barok etc. Het concept van de Weldaad klopt aan alle kanten, genieten fysiek om er te zijn, later van wat is aangeschaft.

Snelle levering, degelijk verpakt

Pakket was er snel, goed ingepakt met een leuke attentie erbij!

Echt geweldig!

Het Produkt wat ik heb besteld was boven verwachting mooi! En er zat een super leuk kanootje bij. Zo lief! De levering was ook heel snel.

Goede service!

Mijn pakket werd niet snel geleverd en bleef “hangen” bij DHL. De Weldaad is daar achteraan gegaan en na telefonische update is het pakket geleverd. Super service.

Erg leuke spullen, fijne service

Altijd bijzonder leuke woonaccesoires en goede service

Prachtige kussens!

Prachtige kussens!

Het artikel moest ik elders ophalen, niet goed bezorgd. Daarom slechte score.

Artikel werd op ander adres bezorgd, moest het met de auto ophalen

Super blij met het kledingrek!

Buitengewoon goede en snelle service, erg vriendelijk geholpen en een prachtig product! Superblij met het kledingrek! :-)

Heel tecreden

Bestelling kwam heel snel en goed verpakt dus ben zeer tevreden en nog een lieve kaart erbij bedankt

Super fijne service

Mijn pakketje werd snel verzonden en met de grootst mogelijke zorgvuldigheid ingepakt. En de items zijn gewoon geweldig

35 Noordermarkt

Amsterdam 1018 NA