niet echt blij

2 kuub essenhout besteld snel geleverd op 24-12-2019 maar helaas heel nat en veel grote stukken dus extra kloven. contact gehad per telefoon en ze wouden het omruilen maar dat was geen optie voor mij.toen wat anders afgesproken en moest daar een mail over sturen heb ik gelijk gedaan maar tot op heden nils meer gehoord. erg jammer

Veels te grote stukken

Drie kruiwagens vol met hele dikke stukken die bijna niet te kloven waren, echte tegenvaller want die kunnen echt niet in de kachel!

Goed hout, snelle service,

Erg veel grote stukken

Hout is droog, en er is snel en op tijd geleverd. Ik heb 2 kuub besteld, en er zitten wel erg grote stukken in. 1 zo'n stuk vult de kachel qua diepte als in hoogte hierdoor heb je geen goede verbranding. Stukken zijn rond de 25cm t/m 28 cm dit is prima te doen maar de hele grote stukken hadden nogmaals gekloofd moeten worden.

Grote blokken veel afval stukjes en brokjes...twijfel ook aan 2 kuub

Hout is wel droog,goed afgeleverd verder...prijs is oke

hout was niet droog genoeg

2 kuub hout besteld goed geleverd maar hout is te nat om dit jaar nog te branden , met pijn en moeite na heel veel bellen is er een klein vergoeding gegeven,

Alles is gewoon super

Prima hout. In hapklare brokken. Netjes afgeleverd.

lekker snel en prachtig stookhout!

Fijn hout! Mooi schoon en geen rotte stukken erin! Prima bezorging tot voor de deur... een hele aardige bezorger ook!

Snelle levering en gewoon voor herhaling vatbaar

Goede levering (werd op de plek neergezet waar ik het hebben wilde) wel erg grote stukken erbij maar dat is mijn enige minpunt. Al met al een dikke prima.

top behalve de bezorging

Het hout is super alleen de bezorging niet. Meneer wilde de pallet met hout niet in onze achtertuin zetten. Met rugklachten heb ik de pallet in 1x leeg moeten maken omdat de buurman anders niet zijn huis in kon die achter ons woont. Toen ik zei bedankt heh.... kreeg ik als antwoord.... graag gedaan maar niet heus.

Matig

Veel hout blokken erg groot, er zit ook echt verrot hout tussen. Weegt zowat niets. En de hoeveelheid zet ik vraagtekens bij.

Het is brandhout.

Voor eenmalig gebruik

Blokken zijn te grof

De blokken zijn voor mijn kachel te grof gekliefd. Wel een interesante prijs.

afgeleverd zoals afgesproken.

Eerder geleverd dan vermeld

Levering.snel. Is geen 2 m3 zoals op de site staat. Betrekkelijk veel afval tussen de houtblokken. Sommige blokken te groot of te dik voor onze haard.

Mooi, grote blokken.Brandt super.Bestelling vlg dag bezorgd. Attent met n telefoontje bij aflevering

Topper.

Eenvoudig, snel en goed

Bestelling is eenvoudig via internet te bestellen. De levering is snel en het hout is goed!

Goede aflevering en op tijd enkele stukken vermolmd hout

Enkele stukken hout (20) waren totaal vermolmd.

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Hout is goed droog. Zaten wel wat grote stukken tussen maar aantal viel reuze mee. Hoeveelheid goed vergelijkbaar met netjes gestapeld aangeleverd zoals we eerder elders bestelden. Echter nu een stuk voordeliger. Snel geleverd dus wij zijn tevreden!

Goed droog hout en snel geleverd

Er zaten veel grote stukken hout in de levering. Die moeten dus nog kleiner gemaakt worden. Verder stukken met spijkers en touw erin. Veel erg kleine stukken. Het stapelen was ook al een puzzel. Ik had gelijke grote stukken verwacht. Aanbeveling blijft wel op "Ja" staan. Het hout is droog en snel met goede track en trace geleverd.

Direct stookbaar hout.

In de levering zit ca. 30% zeer grote stukken hout, welke door koper gekloofd dienen te worden (?).

prima hout, communicatie kan beter

Minpunten: Er zitten ontzettend grote houtblokken bij die niet in een normale houtkachel te krijgen zijn, dus moet je zelf aan het werk om te kloven, dat kan niet de bedoeling zijn. De beloofde mail van bezorgen en het telefoontje een uur vooraf waardoor je in het onzekere zit en er zelf achteraan gaat bellen.

Goed en snel geleverd

Kwaliteit van het hout is goed maar had niet verwacht dat de chauffeur alleen een steekkar mee had. Ik had verwacht dat hij een kleine heftruck mee zou hebben. Nu moest ik eerst nog een heftruck later regelen om het in de garage te laten zetten. Maar kwaliteit van het hout is goed hoor.

Goed hout voor een goede prijs. Het brandt geweldig

Perfect portie hout

Prima, precies wat je hebt besteld! Goede prijs voor variatie!!!

Gewoon goed hout tegen redelijke prijs voor een houtkachel. Beter nog even laten drogen maar als je niet kunt wachten dan kun je ook meteen stoken!

Hakstraat 18

8308 AH Nagele