Prima hout en vlot geleverd

Voor het eerst besteld vanwege de gunstige prijs/assortiment. Prima aangeleverd in mooie kisten (aanmaakhout!) en natuurlijk gedroogd. We hebben er al enkele avonden heerlijk van genoten!

Snel geleverd en goed haardhout

Voldoende maar kon beter

De aflevering liep niet zo makkelijk omdat er met een pompwagen werd gelost en deze alleen over een glad oppervlak kan rijden, verder zijn er nogal wat blokken hout nog erg groot en moeten verder gekloofd worden. Dat heb ik voor deze prijs niet verwacht!

Snelle levereing goed droog en brand goed.

Ik ben zeer tevreden, op tijd geleverd en mooi droog haardhout.

Sommige stukken hout waren erg groot

Sommige stukken zijn erg groot en niet goed gekleuft

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Echt kurkdroog hout, top.

Minpunt is, dat het ontzettend grote houtblokken zijn die niet in een normale houtkachel te krijgen zijn, dus moet je zelf aan het werk om te kloven, dat kan niet de bedoeling zijn.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed hout, snel geleverd

Chauffeur heeft lichte schade aan hek gereden zonder te melden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heb ik niet

Afspraken na komen Zit nog steeds op aflevering aanmaakblokjes te wachten Heb hier telefonisch kontakt over gehad daarna een enorme stilte tja dat geeft wel te denken 178 voor 1.2 M3 is 100 euro tevéél geweest ik kan hier moeilijk positief over zijn Laat staan dat ik jullie ooit nog één keer aanbeveelt en of iets bij jullie afneem. !!!!!

Pluspunten

Website is duidelijk, hout is prima en op de dag geleverd zoals gemeld in opmerkingen veld

De track en trace voor de levering werkt niet. Op de dag zelf kreeg ik een melding dat er tussen 23.00 en 01.00 geleverd wordt

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kwaliteit van het hout is erbarmelijk slecht!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer positief over dit bedrijf qua haardhoutsoort (mix) en prijs.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hout bevalt tot nu toe goed.

Een dag voor niets thuis gebleven om het hout in ontvangst te nemen.. Hadden graag vernomen dat het hout pas de volgende dag geleverd kon worden. Moesten hier zelf over aan het bellen gaan terwijl volgens de vervoerder Berdi hierover was geïnformeerd. Jammer. Wat ons betreft had dit beter gekund.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Laatste levering veel vermolmd en rot hout. En veel ongelijk hout. Gezien de prijs niet voor herhaling vatbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en keurig afgeleverd, het hout is goed droog zoals opgegeven op de website.

Het hout was niet schoon, zat veel zand op en ik had een echt volle kruiwagen met houtblokken die 35 tot 40 cm lang waren. Deze heb ik dus doormidden moeten zagen omdat ze niet in de kachel passen.

Pluspunten

Levertijd conform gemaakte afspraak Kwaliteit-prijs verhouding is goed.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Keurig op het erf afgeleverd.

Voor een kleine kachel sommige te grote blokken hout

Pluspunten

Heb even getelefoneerd dat we niet thuis waren en waar het hout neer gezet kon worden. Prima geregeld!

Ik vond toch wel dat er nog weel losse schors in de pallet zat en heb dat weg moeten gooien.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede prijs, goede communicatie, snelle levering.

Kwaliteit consistentie. Eerste levering was van goede kwaliteit, tweede levering was ondermaatse kwaliteit. Weet niet of ik het bedrijf op dit moment zou aanbevelen

Veel afval hout

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Binnen 1 dag geleverd volgens afspraak en tevreden Bedankt PeterBorghoutsRetroProdukten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed bereikbaar. Goede informatie verstrekking. Betrouwbaar en het belangrijkste: droog hout

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima hout, netjes verpakt en uitstekende bezorging.

Hakstraat 18

8308 AH Nagele