1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik was altijd tevreden over de service en levering. De laatste keer was een erg slechte ervaring.

Ik heb een klacht ingediend over mijn laatste bestelling. Waarna gevraagd werd of ik foto's wilde sturen van de (bijna een kuub) veel te grote blokken en de kleinere lading dan normaal. Nadat ik daar de moeite toe had genomen werd mij een bon voor de volgende levering van €25,- geboden terwijl ik niet tevreden ben over de huidige levering van meer dan €225,-. Daar heb ik op gereageerd dat ik dat geen goed aanbod vind en aangeboden te bellen om er uit te komen wat ik overigens de eerste keer ook al had aangeboden toen ik belde met mijn klacht en er gevraagd werd om foto's te maken en een mail te sturen. Ik heb daarop uiteindelijk geen enkele reactie gehad. Dit vind ik echt ronduit een aanfluiting. Dit bedrijf gaat sterk achteruit qua geleverde service en qua producten is de prijs kwaliteit verhouding niet meer goed en zeker niet aan te raden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Weinig

Wanneer je als klant in het opmerkingen veld vermeld om achteruit de straat in te rijden ivm doodlopende straat en elektrische pompwagen mee moet (dit is een absolute pre) en de chauffeur komt met een huis tuin en keuken pompwagen om 4 pallets met hout te vervoeren van 1000kg over een ruw terrein van 50 meter te verplaatsen en dus als klant moet meeduwen over een terrein wat niet vlak is wordt je niet blij als je gedwongen moet werken, organiseren en improviseren om met man en macht het hout op zijn plek te krijgen. Dik een half uur wezen martelen voor een klusje wat normaliter met elektrische pompwagen geen 5 minuten in beslag neemt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik vanwege een hernia eigenlijk niet zwaar mag tillen/duwen/trekken etc etc. Voor wat betreft het hout zelf het is erg grof en moeten sommige stukken nogmaals kloven. Ook zit er heel veel los bast tussen en verdacht veel poederig hout. Zeker b-keus hout. Wij bestellen hier niet meer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

belofte voor een snelle levering nagekomen

ik heb twijfels of mijn los gestorte cbm's in een pallet van 1,2 cbm wel in 1 cbm zou zijn was netjes gestapeld

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Levertijd goed Hout is goede kwaliteit

Veel eigenlijk te grote stukken. Volgens mij geen 1.2 m3 per kist, waarschijnlijk afmeting kist maar is los gestort en bovenste laag is leeg.

Pluspunten

supersnelle levering.

Er zat een best we veel los gruis in mijn 2 kuub.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Beantwoord mails vrij snel. We hadden echter aangegeven dat we een bepaalde leverdag wilden hebben, maar kregen het toch de volgende dag binnen. Natuurlijk wel snel, maar we moesten wel zaken regelen om thuis te zijn. Verder prima bezorging. Veel hout voor een scherpe prijs, maar niet alles is even droog. Ook zitten er erg grote stukken in, die niet in de kachel passen. Maar met mijn eigen kloofbijl opgelost.

Pluspunten

Doet wat het belooft.

Geen idee dus vooral zo doorgaan.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Perfecte levering op de plaats waar ik had gevraagd. Ondanks dat ik niet thuis was.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering! Zo snel dat ons adres nog niet eens op de lijst van de transporteur stond! Goede kwaliteit hout!

Betere info omtrent levering, dat had iets minder stress voor ons opgeleverd want dan hadden de plek waar het hout moest staan van tevoren in orde gemaakt. Ruimte gemaakt en de oprit geegaliseerd met een oprijplaat zodat de transporteur de hout lading op de juiste plek had kunnen zetten....

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Handige website, goede prijzen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Keurige levering vlak voor de deur In stevige kist En snelle levering

Houtblokken mogen wel wat kleiner, er zaten een heel aantal in die niet in mijn kachel passen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering goed hout

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel snel geleverd in een goede verpakking. Het hout brand super. Ik heb jullie meteen aanbevolen aan anderen.

Ik zou het niet weten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zo doorgaan!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super goed hout en een hele snelle levering, had het de volgende dag al in huis !

Het enige wat jammer was....het hout werd geleverd op een pallet en dit paste niet door mijn achterpad , daardoor ligt nu al het hout in mn voortuin zonder afdakje(ipv van mijn achtertuin waar ik wel gewoon een houtopslagplaats heb ) misschien kan dit in de toekomst op een andere manier ?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede communicatie. Afspraken goed nakomen.

Pluspunten

Voldeed aan mijn verwachtingen

Geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende levering.

Sommige blokken zijn erg groot. Zijn niet goed gekloofd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie communicatie, nette levering.

Te veel houtworm in het hout is een nadeel , kan nu niet binnen in een mandje liggen en overschot kan niet in de schuur.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vlotte bezorging

?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prijs is redelijk.

Zit te veel pulp in de zending. Daarnaast wel hele grote verschillen in formaat.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ten tijde van mijn bestelling stond er tegenstrijdige informatie op de website. Tot 16:00 besteld zou de volgende dag geleverd worden, na de bestelling geplaatst te hebben stond er voor 15:00 besteld, volgende dag geleverd. Een kort belletje en het was geregeld tot volle tevredenheid. Website is inmiddels ook aangepast en zegt nu overal voor 15:00 besteld is volgende werkdag geleverd. Goede service, mooi hout en snel geleverd. Goedkoop is niet altijd duurkoop! Zeker aan te raden!

Ik zie geen verbeterpunten, want het punt dat ik had hebben zij zelf al direct aangepakt!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede kwaliteit hout

Agenda levertijdstip ?

Hakstraat 18