Mooie degelijke stellingkast

Helemaal tevreden over de stellingkast. Binnen 4 werkdagen geleverd. Alleen 2 minpuntjes: 1. In de verzendbevestiging stond dat je moet tekenen voor complete en onbeschadigde ontvangst. Geadviseerd werd daarom de levering voor het aftekenen goed te controleren. Aangezien de pallet helemaal verwrongen was had ik dat graag willen doen, maar de vervoerder wilde daarop niet wachten. En als ik niet wilde tekenen nam hij alles weer mee terug! Gelukkig bleek later alleen een kruisschoor krom te zijn en die kon ik makkelijk rechtbuigen. 2. De instructievideo metalen stelling GS-3 is enigszins overbodig omdat het wel duidelijk is hoe je een stellingdeel in elkaar moet zetten. In de video komt daarna alleen de opmerking: "Ook te koppelen" en het eindresultaat. Het koppelen is nou net het moeilijkste stuk. Als je 1 gedeelte klaar hebt en de dragers op de stijlen hebt gemonteerd, krijg je de dragers van het volgende stellingdeel er niet op omdat de stijlen getordeerd worden door de dragers aan 1 zijde. Beter is het om laag voor laag beide dragers samen te bevestigen.

Prima levering

Stellingbeugels besteld, goedkoop en snel in huis.

super een 10

mijn ervaring is positief kan het aanbevelen

Precies wat ik zocht en veel informatie vooraf

Ik had een oude stelling maar geen haken meer. Heb ze gevonden bij de Stellingspecialist en ze passen precies

Bestellen en leveren conform afspraak bij onduidelijkheid een mail en het is helder. Super service

Goede kwaliteit

snel geleverd

Exact wat ik verwachtte, foutloos

Bij klanttevredenheidsonderzoek zijn velden nooit verplicht. Ik ben degene die jullie een plezier doet.

top

top

Top bedrijf om snelle zaken mee te doen.

Had snel stellingen nodig. Dit is ook gebeurd. Geen extra kosten hiervoor.

zeer goed

Goed bereikbaar, reageren snel op e-mails en zijn flexibel in het aanpassen van wijzigingen in de bestelling.

Schitterende stelling en perfecte levering

Zie bovenstaande zin

Vlot zaken doen

Bij de levering van de bestelling ontbrak een deel van het bestelde, maar de reactie daarop en de vlotte afhandeling maken dat ik toch heel positief denk over uw bedrijf.

Mooi spul!

Ziet er degelijk uit!

Zeer responsief na een leveringsprobleem. Persoon die zorgt voor het contact aan de top

Gewoon meewerken en het gedaan krijgen

Ik had een bestelling. Iets anders dan normaal. Gewoon weer snel en goed geregeld zonder poespas.

Heel snel geregeld

Degelijke stellingkasten

Zeer degelijke stellingkasten, vlot gemonteerd. Snel en netjes geleverd.

de bestelling is niet doorgegaan, enquete is dus niet van toepassing

geen

Prettig, snel en duidelijk

Goed advies, goede prijs, fijne service

Goed product en snel geleverd

Fijn en duidelijke site en spullen volgens afspraak geleverd Goede kwaliteit

Nalevering extra pennen zijn gigantisch duur door de leverings kosten

Houten stelling besteld van 3 mtr lang . Deze is in goede orde ontvangen en netjes op tijd en compleet. Bij montage wilden wij graag nog wat extra pennen erbij hebben om wat meer mogelijkheden te hebben om de planken te bevestigen. Hiervoor 20 eind en 4 tussenpennen besteld. Pennen zelf kosten niet veel ( 9 euro bij elkaar) maar verzendkosten zijn 17,50 en daaroverheen nog eens 21 % belasting, dus dik 21 euro. Ze zijn gewoon door de brievenbus geleverd met 5 postzegels van 1 euro. Zo kan ik ook rijk worden.

Gewoon goed!

Stellingen op tijd gebracht, en zonder mankementen. Stellingen eenvoudig en goed in elkaar te zetten, En functioneren goed.

Het adres voor kennis en kwaliteit.

Na een eerdere ervaring elders was ervaring bij de Stellingspecialist een openbaring. Leuke ontvangst. Kennis van zaken. Geweldige kwaliteit. Goed begrip van mijn wensen. En stipte aflevering. Een aanrader!

Commande crochets bibliothèque

Merci pour l'efficacité pour faire une commande depuis la France

31 Elsterstraatweg A

Elst (utrecht) 3922 GD

0318 47 27 07

About Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.