klantvriendelijk, snelle levering en goede kwaliteit

klantvriendelijk, snelle levering en goede kwaliteit

Snel en professioneel!

De chatfunctie maakt het gemakkelijk om iemand te spreken die kan helpen als je niet zeker bent over de producten.

alles klopte

keurig antwoord op bestelling met bijbehorende levertijd. prima passend materiaal wat er ook nog netjes uitziet.

Uitstekend!

Goede klantbehandeling, snel en kundig.

Goed advies, geleverd volgens verwachting

Heel fijn bedrijf

Veel kennis, snel schakelen en goede prijzen.

Top bedrijf!

Denken met je mee en hebben service hoog in het vaandel staan.

alles volgens planning :)

Via de onze inkoper kreeg ik de bezorg datum door en via onze post kamer kreeg ik het bericht dat het was geleverd. Alles verliep volgens planning. En het gewenste product werd goed geleverd. Ik ben erg tevreden.

zeer tevreden

zeer tevreden

Late levering en onvolledig

Eerst een dag zitten wachten thuis, wilde ook geen extra kosten zoals in de leveringsbevestiging stond, kwamen ze niet. Ook geen telefoontje oid. Nu met het uitpakken blijkt dat er geen schroeven bijzitten om de planken te dragen. Of om de achterspanders te schroeven. Lekker bezig jongens!

Volledig zoals verwacht

Zeer snelle levering. Telefonisch werden mijn vragen naar tevredenheid beantwoordt

Makkelijk - snel - zelf samenstellen en bestellen van een stelling

Prima! lekker makkelijk, snel en voordeling stellingen bestellen

Wij hebben als bedrijf écht een super ervaring gehad

Elke persoon die wij spraken, gaf ons de volledige aandacht en nam alle tijd en moeite om ons te helpen met onze vragen. Dat gebeurde ook nog eens met alle vriendelijkheid. Alles is volgens afspraak geleverd en gemonteerd, super service!

snelle en correcte levering

samenstellen van magazijn rekken is eenvoudig en snel te realiseren via de site en de levering was snel en correct; dat maakt het plaatje compleet = aanrader!!

zou zo weer een kast bij jullie kopen

prachtige handige kast. De website is , als je eenmaal door hebt hoe het werkt, prima. Mijn telefonische contact met een van de medewerkers vond ik niet prettig. Voelde me afgekat. Daarom een ster minder.

Top Stelling

zeer tevreden met de metalen opbergstelling, zeer eenvoudig in elkaar te zetten, prijs/kwaliteit verhouding is goed, goede service.

Super snel geleverd

Aanvulling op een bestaande kast wat fijn dat dat na 4 jaar nog kon.

Geweldig goed bedrijf.

Alles wat ik nodig had was op voorraad aanwezig. En heel vriendelijk personeel, die ook meedacht aan oplossingen.

Van bestelling tot aflevering goed geregeld en een mooi en goed product

Van bestelling tot aflevering goed geregeld en een mooi en goed product

Zeer snelle reactie op de mail en afhandeling, top gedaan!

prima stelling, goed geleverd

prima stelling, goed geleverd

Lekker snel geleverd!

Paar onderdelen besteld. Lekker snel in huis.

Hele goede stelling

Netjes op tijd geleverd. Erg stabiel en stevig. Goed te doen om hem in elkaar te zetten. Erg blij mee!

31 Elsterstraatweg A

Elst (utrecht) 3922 GD

0318 47 27 07

About Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.