Goede prijs, goed geholpen, snelle levering, kortom geen omkijken naar.

op tijd geleverd

Professioneel bedrijf, snelle levering, goede prijs/kwaliteit - Top !

Duidelijke website, gemakkelijk je eigen stellingen naar eigen keuze / afmetingen samen te stellen. Medewerkers hebben verstand van de producten, levering correct en op tijd zoals afgesproken.

Goede kwaliteit voor een juiste prijs.

Vraag gesteld via de chat op de site en vervolgens goed doorverwezen hoe te bestellen en af te halen. Ik kon het artikel zelfs in Elst ophalen dus dezelfde dag nog geregeld. Superfijn!

stevige stellingkasten, snel geleverd

Prima webshop, goeie kasten, aflevering snel en goede communicatie. Kasten voor in garage

Gewoon even wat losse onderdelen snel ophalen!

Voor mij lekker makkelijk en in de buurt. Heb ik wat nodig dan kan ik het zo ophalen. Prima bedrijf

netjes degelijk

Kompleet KUT

Alle planken en alle staanders zijn krom. Bij de poging om het in elkaar te zetten werden doordat de panelen te krom zijn ook de schroeven uit de metalen zijkanten waarmee deze planken worden vastgehouden eruit getrokken. Niet te doen dus. Ik ga vragen of ze de bestelling terug willen nemen.

Goede ervaring,. Mooie kwalitatieve producten. Snelle levering. Ook afterservice (door eigen fout verkeerd besteld, en snelle retour/creditafhandeling)

De stellingkast beantwoordt aan mijn verwachtingen

Correcte bezorging en het hout was goed verpakt. Heel fijn om de instructievideo te kunnen bekijken.

Goed geregeld allemaal bij Stellingspecialist.nl

Onderdelen waren lekker snel uit voorraad leverbaar!

Prima webshop alleen te ruime levertijd

Snelle service, alleen de levertijd (3 weken) duurde te lang

zeer betrouwbaar!!

ik heb voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij de Pedroshop en ik ben zeer tevreden! De webshop is duidelijk, de levering precies op tijd, geen onnodig "gedoe" Gewoon makkelijk, duidelijk en simpel Ik heb een aanvullend stuk gekocht van een grootvakstelling en deze is ook precies gelijk aan de vorige bestelling waardoor de 2 delen mooi een geheel zijn Ga zo door!!!

Vriendelijk personeel, degelijk materiaal, mooie spullen.

Ik belde voor een herhaal-bestelling. Dat zou ik natuurlijk niet doen als ik niet al tevreden was. De stellingen zijn puik, stevig, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten. Gezien de kwaliteit verwacht ik dat ze duurzaam zijn (ze zullen zeker lang meegaan). Samengevat: vriendelijk personeel, degelijk materiaal, mooie spullen.

We bestellen altijd onze stellingen hier. Ze staan voor snelle levering en duidelijke communicatie. Zoals het hoort! Zeer tevreden.

Fijn bedrijf met goede service en prijskwaliteit verhouding

Zeer hulpvaardig en klantvriendelijke bedrijf Levert goede service Prijs/kwaliteit is zeer goed Wij hebben nu voor de 4e keer een magazijnstelling besteld. Aanrader!

mooie stevige stellingkast, bezorgdatum naar wens

mooie stevige stellingkast, hou, bezorgdatum in overleg, naar wens Staat netjes in schuur

Alles klopte

Vriendelijk personeel in de showroom, mooie stellingkasten, goede prijs, snelle en makkelijke online bestelling, goede follow-up berichten, snelle levering door vriendelijke chauffeur. Alles klopte, compliment!

Snel, keurig en vriendelijk

Binnen een dag kon ik mijn bestelling ophalen. Alles lag keurig en netjes klaar Zeer vriendelijk personeel

Chaotisch, maar uiteindelijk goed.

Kast geleverd op 2 verschillende dagen, want 1ste levering was niet compleet. 2e levering was op een onaangekondigde datum, dus de bezorger stond onverwacht voor de deur. Gelukkig was ik thuis. Bezorgers waren verder vriendelijk.

Correcte afhandeling

Netjes geholpen in showroom en netjes afgeleverd

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Ik week wat af van de standaard levering. Dat was geen enkel probleem. De bezorging was ook conform de afspraken.

Prima geld/kwaliteitsverhouding

Prima houten stellingkast besteld, snel geleverd en eenvoudig inelkaar te zetten. Duidelijk instructiefilmpje erbij. Heel netjes. Verder geen problemen, dus heb de service afdeling niet kunnen ervaren.

snelle correcte levering

prima levering, echter de verzendkosten voor het pakje per post vond ik aan de hoge kant. Betaald € 20 en op het postzakje zaten 5 zegels van € 1

31 Elsterstraatweg A

Elst (utrecht) 3922 GD

0318 47 27 07

About Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.