Snel

Snelle levering met een leuke verrassing!

Product snel en in goede staat ontvangen. Zij heeft ook nog een extra verrassing erbij gestuurd. Zeer attent.

Snelle levering!

Goede producten die overeenkomen zoals ze zijn beschreven.

Snel geleverd en goedkoper dan bij anderen.

Ik had wel wat meer van het apparaat verwacht

Top weer

Zoals gewoonlijk, snel discreet en volgens afspraak.

Betrouwbaar!

Ik heb al eerder bij Miss Steel besteld, de site is overzichtelijk, de bestelling en betaling gemakkelijk en de bezorging perfect. Ook goed bereikbaar bij vragen, mooi assortiment en informatief (lees de bloggen).

Wat een hoogtepunt…

Het is groot, maar wat zij presteert is groots…

Bijzonder tevreden.

Ik ben doorverwezen door een vriendelijke medewerkster van Womanizer.nl op een vraag die ik over een aanschaf had. De site van MissSteel is overzichtelijk en informatief, het bestellen is eenvoudig, evenals de betaling. De levering is snel en uitstekend (discreet) verpakt. Vandaar ‘bijzonder tevreden’! Aan te bevelen dus.

Snel en discreet

Snel geleverd en discreet verpakt.

Slecht

Heb jullie van de week een mail gestuurd en daar nog geen antwoord op gehad. Vind dat zeer teleurstellend.

Snelle levering en discreet verpakt.

Erg goed.

Snelle levering.

Snelle levering, geen klachten over service oid.

Niet volledig tevreden

De Bluetooth functie is niet wat ik had verwacht, zoals bij vorige ! Van zodra er kleding voorzit volt die geregeld weg !

bezorging was goed en ook snel

Warm en persoonlijke benadering

De eerste keer iets besteld bij miss steel.. Erg fijne site..geeft je een bijzonder intiem en veilig gev oel

Snel en discreet geleverd :)) I love it <3

Goed..snel..discreet

Goed..snel..discreet geleverd

excellent

I was able to get just what I wanted. in good condition, and discreetly packaged the items were in stock and I received them in 3 days as planned. going to use Miss Steel again and I would recommend the site to everyone.

Snel geleverd!

Snel in huis zoals beloofd en tegen een goede prijs!

Mooie producten nog betere service

Snel geleverd en toen iets niet werkte had ik de volgende dag een nieuwe. Geweldige service!

Weer goed

De bestelling weer zeer snel ontvangen blijf zo lekker door gaan geen klachten

Bezorging prima maar

Had een cadeau voor een collega besteld. De bezorging en verpakking was prima (wel een dag eerder dan gepland), maar ondanks dat ik de juiste naam voor verzending had ingevuld, stond mijn naam als geadresseerde op het pakketje. Daardoor is het verrassingseffect minder geworden. Jarige was wel blij met zijn cadeau. Jammer. Addendum: wel vervelend dat ik voor het achterlaten van deze review verplicht ben aan te geven of ik de winkel aanbeveel of niet. Ik sta er neutraal in dus dan wordt het 'Nee'.

Bestelling gedaan en volgende dag af kunnen halen. Kon het pakket precies volgen. Discreet verpakt.

Klantvriendelijk

Item missend in eerste pakket, nazending werd niet moeilijk over gedaan. Prima service!

32 Haarlemmerstraatweg

Oegstgeest 2343LB