Beter dan bol.com!!!

Op zondag avond besteld, maandag ochtend om 11.00u binnen. Super dat is pas je zelf sterk maken voor service. Blijf zo door gaan. Dit is de 3de X dat ik versteld sta van jullie snelheid. Top

Magisch!

Geen woorden voor de box gewoon de max!

Een droom!

Meer dan dat ik durven dromen had Van speeltjes van ervaringen en nieuwe ontdekkingen! Super een topper en een aanrader voor iedere vrouw!

verkeerd product geleverd

Vibe pad 2 besteld. Tot mijn verbazing Vibe pad 1 ontvangen, Geen reactie van Miss Steel... ook hebben ze het niet opgemerkt in hun inventarisatie... zeer slecht

Verkeerde product geleverd

Vibe pad twee besteld. Vibe pad serie 1 geleverd. Geeneens gemerkt door Miss steel dat verkeerde product is opgestuurd

Verkeerde product geleverd

Heb de vibe pad 2 besteld en betaald. Vibe pad 1 is geleverd en Miss Steel heb het geeneens gemerkt dat verkeerde product is opgestuurd

Ok

Ok

Goed product

Goede en snelle reactie alleen post.nl leverde pas na 3 dagen

Mooie prijs en snel geleverd

Leuk aanbod voor prima prijzen

Overzichtelijke webshop die snel verzend en een goede productkeuze heeft.

Klanten service zegt maar wat

Het gioede nieuws was dat ik tevreden ben met het product. Maar de klantenservice is een lachertje die me niet kon helpen met mijn vraag over levertijd. Vervolgens naar een andere afdeling stuurt. Vervol higens niets.

Goede service!

Een grote keuze! En de service is zeer goed! Heb je een probleem, geen probleem te groot zij staan achter haar klanten, zodat het probleem wordt opgelost . Een dikke 10 ❤️

Gewoon alles goed.

Snelle levering en de beste prijs.

Wat een snelle service

Goede duidelijke uitleg over het product/ de producten op de site en de bezorging is lekker snel, precies zoals omschreven op de site

32 Haarlemmerstraatweg

Oegstgeest 2343LB