Snelle accurate bezorging

Snel geregeld

Snelle service!

Niks mis mee.

Snelle levering, uitstekende communicatie

Levering binnen een dag, heldere communicatie over lever tijden. Prima kwaliteit producten. Zeer aan te bevelen web shop

Supersnel

Makkelijk gevonden wat ik zocht en de dag erna geleverd. Prima verpakt. Heel tevreden. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan maar veel webwinkels lukt dat niet.

Gewoon correct dus zeer goed

netjes op tijd geleverd en discreet verpakt

Weet ik niet, product was niet voor mijzelf, maar wordt kano voor vriendin

Snelle bezorging and het product kwam in goede staat aan.

Gewoon niets te klagen, een wel verdiende 10z

Een speeltje besteld voor mijn vriendin snel geleverd en zeer tevreden

Goed en snel

Duidelijke webshop snelle levering en goede leverings informatie

5 mei besteld en betaald, 12 mei nog niets in huis.

Na 5 mei nog andere online bestellingen gedaan en 3 dagen later met post.Nl in huis, dus aan post.Nl ligt het niet.

Klacht wordt niet correct afgehandeld

Mail met klacht 'slipt' er door en wordt laat beantwoord. Met een wedervraag, zelf meteen antwoord retour gegeven, maar nog niks retour gehoord. Slecht product geleverd, wat niet aan de omschrijving op de site voldoet.

Prima snelle service

Uitstekende verzorgen en correctheid

In mijn zending zat maar 1 speeltje inplaats van 2 , uit een persoonlijk geschreven briefje bleek het andere speeltje niet op voorraad en zou zo spoedig mogelijk opgestuurd worden. Inderdaad 2 dagen later was de zending compleet perfecte service.

Goede uitleg gehad, al mijn vragen werden beantwoord, klantvriendelijk en goede service. Bestelling gedaan en die was de volgende dag al binnen. Top !

Heb nog niks.

Wacht nog steeds op mijn bestelling , was niet meer op voorraad. Maar 2 januarie zo ik wat horen wanneer het weer op voorraad was. Nog niks gehoord.

Janneke

Na een negatieve review te hebben geplaatst, werd meteen contact opgenomen. Blijkbaar was er iets fout gegaan in het mailverkeer. We hebben een antwoordnummer gekregen en na ontvangst van het defecte apparaat is er meteen een nieuwe opgestuurd. Top!

Bestelling goed. Garantieafhandeling dramatisch

Inmiddels alweer 1 jaar geleden dat we voor 140 EUR. Een magic wand hadden besteld. Deze is kapot gegaan. Toen we contact via mail hadden opgenomen kwam er heel laat(na een 2e keer mailen) een reactie met de vraag wat er aan mankeerde. Uitleg gestuurd en nog steeds geen reactie. Inmiddels al een dikke maand geleden. Zelfs na een reminder nog geen reactie. Verkoop is 1, maar service is minstens zo belangrijk.

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Donderdag avond besteld en vrijdag middag al in huis.

goede kwaliteit, snel geleverd.

Duidelijk en gemakkelijk bestelproces, de volgende dag geleverd zoals beloofd. Prima kwaliteit.

Mooie producten en snel in huis

Goede site en duidelijke uitleg, snel in huis

Alles prima in orde

Snelle levering, goede kwaliteit product, duidelijke vriendelijke communicatie.

Het product werkt zoals de omschrijving het zegt.

Zeer tevreden met mijn bestelling.

Goede kwaliteit en wordt snel geleverd.

snelle levering zonder problemen

snelle levering zonder problemen

Snel besteld, snel bezorgd, goed product!

Gemakkelijk proces, duidelijke communicatie. Het product was zoals beschreven en bevalt uitstekend.

32 Haarlemmerstraatweg

Oegstgeest 2343LB