Zeer tevreden !

Mijn bestelling is correct en keurig verpakt, heel blij mee. Dezelfde dag door de webshop verzonden maar pas na 4 werkdagen door Post NL afgeleverd,

Snel en netjes verpakt geleverd!

Eeg fijne ervaring , kon niet beter

Alles zo keurig geregeld van het bestel proces tot en met de retour . Proffesioneel team!! en zo met zorg verpakt, tot in de kleinste details , zelfs een klein kadootje erbij . Erg mooi gedaan ,voelt echt als verwennerij . Dank jullie wel !

Snel geleverd en heel leuk ingepakt

Geweldige service

Zeer klantgericht en dienstverlenend. Komen afspraken geweldig na.

Helemaal goed

Na het plaatsen van een bestelling van 2 riemen, kreeg ik netjes een email bevestiging. Helaas was er 1 riem net verkocht in de winkel, dat kan gebeuren. Ook hiervan een email ontvangen en het bedrag is netjes terug gestort. De riem die ik heb ontvangen, is goed qua maat, ik ben blij mee.

deze webshop was nieuw voor mij, maar hier kom ik zeker terug. Snelle levering, heel mooi verpakt en een lief persoonlijk kaartje erbij (met attentie)

Supersnel en netjes

Zaterdag in de middag besteld en maandag al in huis, ondanks de sales drukte. Keurig verpakt. Super.

Fantastisch. Prettig en heel goede service

Vriendelijk geholpen toen ik een vraag had over mijn bestelling( tijdens het bestelproces was het artikel in de sale gegaan) Goeie service daarna en de bestelling was met zorg en aandacht ingepakt. Topzaak!! Ps. Ik woon in het westen vh land

Heel erg betrokken

Telefonisch contact gehad en is prima verlopen.

Klant is koning!

Mijn webshopbestelling bij Trendiesbyme werd snel bezorgd. Een mooie en stevige doos. Het bestelde was prachtig en zorgvuldig verpakt, als een cadeau. Een persoonlijk bedankbriefje en een bedankje in de vorm van een zeephartje. Het voelde alsof ik jarig was. Dankjewel.

Uitmuntend

Een foutje gemaakt, want degene die werkt maakt weleens een foutje! Maar dan je foutje erkennen en zorgen dat het opgelost gaat worden en nog eens super snel!! Zeker weten dat ik voor een volgende keer weer bij trendies bestel!!!

Snelle levering, en netjes verpakt. Ik ga hier vaker bestellen.

Goede website

Leuke kleding, mooie kwaliteit en snelle service

Mooi toepassen shirt.

Snelle levering en jurk was heel netjes verpakt met persoonlijke boodschap!

Mooi verpakt , met een leuk zeepje erbij!!

Ik kan dit bedrijf aanbevelen, ga zeker meer bestellingen doen.

Geweldige service

Bestelling de volgende dag in huis. Goed verpakt. Klein presentje erbij. Aankoop binnen 24 uur verder afgeprijsd. Prijsverschil is binnen 3 dagen terug betaald. Geweldige service.

Prachtig product en snelle levering

Flores broek ,topper

Mooi verpakt

Het was met zorg ingepakt

Artikel snel geleverd en als een cadeautje ingepakt. Met kaartje en zeepjes in vorm van een hartje. Ik vind het heel goed verzorgd

Zeer positief.

Ik ben zeer positief. Snelle levering, hartstikke leuk artikel gekocht. Niet onbelangrijk, het was ook mooi ingepakt met een persoonlijke note van het team en een klein presentje, altijd leuk. Bij ontvangst bleek het in de sale te zijn, dat bedrag krijg ik na 1 telefoontje zonder problemen teruggestort. Ik ga er vaker bestellen.

Betrouwbaar en de bestelling zat keurig verpakt!

Geweldig en zeer vriendelijk!

Leuke kleding, snelle reactie, snelle verzending en ontvangst. Ik zou het iedereen aanbevelen. Bij retourzending geld snel terug. Fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Donkerstaat 29

3841 CA Harderwijk