voor mij is toppik hair thickener onmisbaar!

Mijn haar is erg dun. Zonder de hair thickener van toppik ga ik niet meer uit huis. Het lijkt wel of ik dikker haar heb en de haarbos is goed in model te brengen. En niemand die het ziet!!!

Super snelle levering!

Vandaag bestellen morgen in huis komen ze bij HairLabs echt na! Een aktie van 10% korting is altijd mooi meegenomen. En de producten van Maria Nila zijn werkelijk helemaal fantastisch, heb je deze producten eenmaal gebruikt wil je niet meer zonder ze zijn echt uniek.

Enorm tevreden!

Altijd een vlotte afhandeling en goed verpakt (goede maat doosjes zonder overdreven vulling ed)

Alles voor m’n haar

Goede webshop voor m’n haar producten met aardige mensen. Snelle levering en nooit gedoe

Top ervaring

Voor mij alleen maar Super Top en duidelijke website. Snelle levering en prijzen en deals zijn echt Top. Kan alleen maar aanbevelen aan iedereen. Oeps 1 merk zouden jullie nog in huis moeten nemen :Moroccanoil. Ondertussen is mijn bestelling geleverd TOP

Snelle service, goede prijs

Ik bestel regelmatig bij deze webshop. Altijd correct prijs. Producten zitten goed verpakt en vlotte levering. Je krijgt snel antwoord van hun klantendienst.

Ik voel me weer vrouwelijker

Door medicijngebruik en de overgang heb ik vrouwelijke kaalheid en dunner wordend haar gekregen, vooral zichtbaar midden voor. Door een goede vriendin werd ik geattendeerd op Toppik dat haar man gebruikt. Ik ben uitstekend telefonisch geadviseerd door Hairlabs en heb een starter kit gekocht in middenblond en met een klein busje kastanjebruin gemixed. Ik gebruik het nu een maand en ben echt super tevreden! De Toppik Hair Fibers van schapenwol zijn makkelijk aan te brengen met het pompje. Je hebt weinig nodig om voller haar te krijgen en een busje gaat lang mee. Het poeder hecht zich aan je haar en bedekt je hoofdhuid direct. Met de fixeerpray die ook erg lekker ruikt blijft het uitstekend op zijn plaats. Ik voel me weer vrouwelijker en kan het iedereen aanraden die kaalheid en dunner haar wil camoufleren. Let op dat je Toppik koopt bij Hairlabs, zij verkopen de echte uit Amerika! er zijn veel namaak producten online die gevaarlijk zijn voor je gezondheid.

Geweldige sevice

Altijd vriendelijk en informatief Bestelling gegarandeerd volgende dag in huis Alles altijd op voorraad

Goede en snelle service

De ervaringen die ik al jaren bij Hairlabs heb zijn er prettig; altijd snelle levering en product op voorraad. Ik zou het daarom ook iedereen aanraden.

Heerlijke producten en snelle service!!

Sinds mijn hoofdhuid bijna niks meer kan verdragen op het gebied van shampoo's of stylingproducten, kwam ik na een grote zoektocht uit op deze site. Hier heb ik eindelijk de juiste producten kunnen vinden voor mijn haar en waar mijn hoofdhuid WEL tegen kan! Nu al meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd de volgende dag al in huis. Echt super!

Ik bestel sinds een jaar de shampoo van Maria Nila bij HairLabs. Zooo blij mee. Veel verschillende haar producten waar je goed bij geholpen word om het juiste product voor jou haar en hoofd te vinden Makkelijk bestellen en zeer snel geleverd. Ook hebben ze vaak een kortingsactie. Daar maak ik vaak gebruik van. Zeker een aanrader!!

TOP!

Goede kwaliteit en zeer snelle levering !

Alles is vlot gegaan. Wel wat aan de dure kant. Bijgevoegde factuur in de box was zonder de korting die ik had dus dat moest ik zelf terug opzoeken of het correct was gedaan.

geweldig

besteld en snel geleverd is aan te raden

Uitstekend!

Super fijne spullen!!!!!!!

super zorgvuldig

heel goede gegarandeerde producten en altijd op de hoogte van de nieuwe technieken zijn . ik ben een vaste klant twee jaren geleden bij hairlabs en supre blij mee.

super aanbiedingen en snel in huis

Ben heel blij met de Maria nila heal serie sind ik het gebruik geen last meer van mijn hoofdhuid gehad en je hebt er niet veel van nodig ook het masker maakt je haar superzacht, ze hebben mooie aanbiedingen van maria nila nu ook weer zo'n leuk tasje met 2 grote en 2 kleine flesjes waar dochterlief heel blij mee is die ze meeneemt naar de karzerne en op dan vul ik ze weer en ook nog eens gratis verzenden boven bepaald bedrag hoe fijn is dat!

Geweldige ervaring met Hairlabs zeer snelle bezorging

Al jaren heb ik een zeer goede ervaring bij deze firma.. En hairfor2 beveel ik ook heel vaak aan bij kennissen of bij mijn kapper.. Dit product maakt dat ik totaal geen probleem meer heb met mijn dunner wordende haar en dit product dat niemand mijn " proberen " ook ziet.. Ben er super blij mee

Top Bedrijf

Al jaren bestel ik mijn product bij Hairlabs , en hebben een mooie en duidelijke website , Altijd goed geholpen als je een vraag hebt , Zou dit bedrijf iedereen kunnen aanbevelen .

Naar een telefoongesprek met een medewerkster van Hairlabs waardoor ik super ben geholpen en zeer goed advies heb gehad, heb ik meteen een bestelling geplaatst. Ik heb de bestelling snel ontvangen! Nu de producten voor het eerst gebruikt en voelt zeer goed aan. Hopelijk zie ik na een tijdje gebruik resultaat.

Ik heb geen goed betalingskenmerk .zeggen ze

Geweldige Service

Ik heb 1x iets verkeerd besteld Na 1 telefoontje gelijk alles weer juist geregeld Wat een Service Top

Fijn om bij hairlabs te bestellen Snel de produkten gevonden die ik wilde bestellen. Ook fijn dat er een duidelijke beschrijving bij de produkten staat,zodat je makkelijk produkten die je nog niet kent uit kan zoeken. Snelle levering en goede prijzen. Fijn dat ik bij hairlabs mag bestellen.

Fijn bedrijf

Ik koop er al bijna 8 jaar Toppik en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd snel en goede service

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam