Eindelijk weer Minoxidil

Ik was al lang op zoek naar een goede Minoxidil voor mij dunner wordende kruin. Na een goede voorlichting door de klantenservice heb ik begin dit jaar m'n eerste flesje besteld en nu bijna 3 maande later zie ik al echt resultaat! Een happy 'gebruiker'.

Snel en alles op voorraad

Ik koop altijd Maria Nila producten bij HairLabs en ze hebben altijd alle roducten op voorraad. En nog belangrijker; de volgende dag altijd netjes verpakt al in huis. Top Bedrijf!

Altijd zeer tevreden over hun service. Ik koop mijn Maria Nila producten altijd bij hen.

Geweldige service en hele goede producten

Al jaren klant en zeer tevreden

Het product dat ik al jaren gebruik is Toppik. Ik ben er zo gelukkig mee, het is mijn redding. Niemand die het ziet, wat wil je nog meer. Gemakkelijk aan te brengen en het resultaat is mooi. Het bedrijf is fantastisch, kundige en geduldige lieve mensen die je helpen waar mogelijk. Fantastische service. Echts niets dan lof voor Hairlabs.

Goed geholpen door de klantenservice

ik had een aantal vragen over een product en ze hebben mij prima uitgelegd wat de beste optie was. Daarna alles ook heel snel ontvangen!

Positief

Door foute informatie van PostNL,na volgen zending via TRACK &TRACE die tel.vertelde dat hairlabs het door mij bestelde product niet had aangeboden.Daardoor zond hairlabs na tel.contact mijnerzijds mij opnieuw een 2e zending,de 1e zending ontving ik ondanks foute info PostNL toch binnen twee dagen,de 2e zending ontving ik vandaag.Ik besloot na tel.contact met vriendelijke medewerker hairlabs ook deze zending te betalen.

Goed product, binnen 1 dag binnen ( voor 3 uur besteld)

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen, snelle levering!

Simpel bestellen en snelle levering!

Mijn ervaring met Hair Labs is altijd goed geweest! Ik heb geen klachten en word altijd goed geholpen! Service is ook heel goed! Houden zich aan de afspraak en de bestelling is meestal al de andere dag binnen als ik op tijd bel! Via online gaat ook alles goed! Dus voor mij een 10.

Snelle verzending, erg goede service

Producten zijn snel binnen en in mijn geval is een verwisseling met een bestelling enorm goed opgepakt door de klantenservice. Boven verwachting eigenlijk. Dat doen ze slim, want ik geef ivm onderzoek nogal wat geld uit aan haarproducten. Ik zal door deze geste voortaan eerst kijken of het product wat ik zoek bij hairlabs.nl te vinden is. Well done!

Super fijn

Binnen twee dagen al in huis

Super tevreden, goede service! Top!

Super tevreden, goede service! Top.

Prima !

Alles prima en vlot geregeld !

Uitstekend!

Vast adresje voor (h)eerlijke haarprodukten met snelle aflevering

Voor mij al jaren het vertrouwde adres

Bestel al jaren bij dit bedrijf en alleen maar positieve ervaringen. Top bedrijf !

Correcte afrekening en een vlotte levering.

Helemaal goed

Via de website zijn de producten makkelijk te bestellen. En wat ze beloven doen ze echt : de volgende dag in huis.

Wat een geweldige service!

Ik had mijn vraag via de mail gestuurd en kreeg een super uitgebreid persoonlijk advies via de mail terug. Op basis van het advies heb ik producten besteld en omdat ik zo dichtbij woonde en de producten mee wilde nemen op mijn mini-vakantie werden ze persoonlijk thuis bezorgd. Te gek echt, wat een service.

Top bedrijf

Uitstekende webshop, snel geleverd en keurig verpakt. Top!!!

Snelle en goede service

Paar bestellingen gedaan. Altijd netjes op tijd ontvangen. 1x niet tevreden over een product. Daarvoor snel een gepaste oplossing aangeboden. Top!

Vegan producten voor fijne prijs

De bestelling ging prima, levering was snel. Ik ben erg blij dat de webshop Vegan producten in het assortiment heeft die ook nog eens van goede kwaliteit zijn. Tevens is het super prettig dat de ingrediënten op de website te zien zijn zodat iemand met een allergie, zoals ikzelf, weet of men het product kan kopen of niet.

Prima spul en blijft goed zitten

prima spul en het geeft echt het effect van een volle bos haar

Weer een bestelling op tijd geleverd

Geen slechte ervaringen gehad, bestellingen altijd op tijd. Service is prima.

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam