Goede klantenservice: fout bij verzending werd snel hersteld.

Verkeerde verzending werd direct hersteld zonder gedoe van terugsturen. Netjes.

Snel geleverd.

Binnen 1 dag in huis. Goed verpakt.

Zeer goed geholpen

Ik wist niet precies welke producten voor mij het beste zouden zijn. Ik hen toen gebeld met de klantenservice en zij hebben mij op basis van allerlei vragen een zeer goed advies gegeven. De producten had ik direct de volgende dag in huis. Top service!!!

Blijft de beste

Na jaren nog steeds ongeëvenaard wat service betreft. Altijd een goed assortiment, betaalbare prijzen met aanbiedingen en belangrijk snelle afwikkeling en levering van het bestelde product.

Mijn complimenten voor de klantenservice van dit bedrijf. Ik had een aanmerking op de prijs van het product maar dit hebben ze geweldig opgelost.

Hairblownaway

Alles netjes en snel bezorgd

Geen klachten

Heb geen klachten

Bestelling nooit ontvangen

Ik had een bestelling gedaan van verschillende producten van Maria Nila. Met als optie betalen met factuur omdat het een kado van iemand anders was zodat die het ging betalen. Ondanks dat de optie er was kon het niet en moest ik vooruit betalen, wat dus niet mogelijk was omdat het een kado was. Erg jammer. Mvg Janny Kooistra

GEWELDIG

Snelle levering, nette service!!

Snelle levering top

Prima producten

Super goed!

Mooie en goede producten en snelle verzending! De prijzen zijn scherp en de klantenservice is uitmuntend. Een aanrader!

Goed product

Product is goed! Wat ik alleen jammer vind, is dat je je abonnement niet zelf online kunt aanpassen. En ook dat je voor een standaard hoeveelheid moet kiezen. Verder ben ik tevreden!

Accuraat

Uitgebreid assortiment, blijkbaar op voorraad want het was binnen 48 uur in huis!

Afspraak over levering perfect uitgevoerd

Hele fijne ervaring.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snelle levering en goede service

De website bleef hangen bij mijn cc betaling. Hairlabs stuurde toen een mail met het voorstel mijn bestelling toch op te sturen. Betaling mocht na ontvangst plaatsvinden.

Goede service, ze doen wat ze beloven.

Niet goed geld terug zeggen zoveel bedrijven maar mijn ervaring bij Hairlabs.nl klopt dit zeker. Ik had een "opgedroogde" pot wax ontvangen en dit gemeld. Binnen 2 dagen had ik reactie en is een nieuwe pot toegestuurd. Super!

Totaal tevreden

Snel prima helemaal blij,👍🌹

Hele goede service en vlotte levering.

Probleemloos snel telefonisch contact gehad waarna ik met de juiste informatie het voor mij geschikte product kon bestellen wat vervolgens snel geleverd werd.

Ik heb Hairlabs.nl ontdekt via Boll.com. Ik wilde een speciale shampoo hebben, ik vind het bij Boll. Com en het product werd verstuurd door Hairlabs.nl

Goede producten, goede prijs en heel goede service.

Uitstekende service en producten. Ook in Corona -tijd geen problemen ervaren.

Alles was netjes geleverd! Zonder veel vertraging.

Tijdens de corona crisis hebben sommige bedrijven lange levertijden Hairlabs niet, Ik kreeg mijn product snel binnen!

klantvriendelijk

goede attente klantenservice

Erg goed product.

Goede haarproducten, jammer dat jullie geen badproducten hebben.

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam