Snel geholpen door de klantendienst!

Mijn bestelling was bijzonder lang onderweg. Na contact met de klantendienst werd dit echter zeer snel in orde gebracht! Bedankt daarvoor! Ben ook zeer tevreden over het aangekocht product!

Goed en snelle levering

Goede en snelle levering

SUPER

Leuke site, overzichtelijk, prijs kwaliteit,snelle levering en verzorgd.

Accuraat,altijd volgende dag in huis,goede producten!!

Bij telefonisch contact altijd vriendelijk en meedenken.Top bedrijf!!

amazing

very helpful generally

Snelle bezorging en kwaliteit

Toppik heeft mijn leven makkelijker gemaakt. Ben zeer tevreden over de service en de snelle bezorging ๐Ÿ‘๐Ÿป

Goede producten

Voor mijn dunne haar koop ik al heel lang een product om mijn haar dikker te doen lijken. Bevalt me uitstekend.

Goede uitleg bij over de producten, erg tevreden met product. De blog vind leuk en goed en daarbij de mogelijkheid om telefonisch contact te hebben met de klantenservice over de producten. Heb hier weleens mee gebeld en kreeg goed advies. Levering ook prima.

Heel tevreden !

Goed product . Erg Tevreden .

Fijne producten, supersnelle levering

Vandaag besteld, altijd de volgende dag in huis. Ook nu, tijdens de coronacrisis. Leuke aanbiedingen ook. 10% korting รฉn gratis verzenden. Nee, top bedrijf!! De toppik shampoo die ik altijd bestel is ook geweldig. Een keer de klantenservice gebeld. Superaardig en probleem direct opgelost. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Geen gedoe, snelle levering.

Mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd.

Fijn bedrijf

Snelle levering en goede service

Bestelde producten de volgende dag in huis. Was wel 1 verkeerd product geleverd, direct gebeld en hebben diezelfde dag nog het juiste product opgestuurd. Verkeerde product gratis teruggestuurd met handig label en retour formulier.

De producten waren heel snel bij mij. Er was 1 product niet goed geleverd, en nu leveren ze het goede product en mag ik het andere product ook houden. Echt bijzonder goede service๐Ÿ‘๐Ÿป

Goede prijs en snelle levering

Na mijn bestelling reeds de volgende dag geleverd.

Fijne producten

Erg fijne producten en snelle levering!

Keurige afhandeling van mijn bestelling.

Ik deed nog een nabestelling dewelke samen met de originele bestelling werd geleverd. Dankjewel

Klantvriendelijk top bedrijf kunnen andere bedrijven wat van leren

Ik had een product besteld werd geleverd (optijd zonder verzendkosten) blijkt dat ik het verkeerde product heb besteld dom van mij dus ik bellen wel al het goede product besteld . Zegt de vriendelijke man het is sowieso gratis retourneren , maar hou deze maar en u krijgt uw geld terug wow wat een service echt een dikke 10

Snel, goede prijs

Snelle verzending, goede prijs.

Snelle l evering goede prijs

De bestelling was snel geleverd voor een prima prijs. Plus nog een super leuke mooie handige toilettas gratis erbij geleverd ๐Ÿ‘

Snelle verzending en goede prijs!

Goede prijs voor de shampoo en conditioner en ook nog eens snel verzonden!

Goede en snelle service

De shampo kende ik natuurlijk al via mijn kapper, echt een topper

Heel tevreden

vlotte levering eenvoudig om te bestellen goede producten echte aanrader

Deskundig advies

Geweldige service en snelle levering van bestellingen.

Heel vriendelijk aan de telefoon. Bestellingen worden supersnel verzonden, en worden netjes en anoniem ingepakt.

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam