Snelle verzending

Producten doen wat ze beloven, erg tevreden met mijn aankoop

Perfecte service

SERVICE met een grote S

Gebruik al jaren producten van Hairlabs en ben daar meer dan tevreden over. Onlangs een spray besteld die bij mij niet het gewenste resultaat leverde, ik heb dit gemeld en zonder discussie wordt het bedrag gecrediteerd en mag ik het product houden.

De site is duidelijk en makkelijk. Goede uitleg en bestellen ging ook makkelijk. Zeer tevreden met de shampoo en conditioner. Kreeg er een hand crème bij. Snelle levering.

Door ervaren mensen geholpen.

Een fijne ervaring ,de hulp die ik kreeg bij het uitzoeken van de juiste producten . Zo ervaren ,zo relaxed. Ik zweer bij Maria Nila. Vriendelijke groet, Els Adriaensen 🌞🌺

Ik heb er veel baat bij

Sinds ik viviscal strong gebruik heb ik veel minder haaruitval. Ik gebruik het al lange tijd en blijf het 1x per dag gebruiken.

Perfecte service

Product zoals het hoort. Goede kwaliteit.

Altijd goed

Snelle bezorging

TOP!

Snelle bezorging

Snelle levering!

Snelle levering van bestellingen en regelmatig kortingen op (favoriete) producten.

Mooie producten, persoonlijke service!

De winkel kent een groot assortiment aan fijne producten. Contact met de klantenservice is super!

Geweldige service. Na ontvangst van de conditioner met pomp bleek het popje gescheurd. Ik heb niet gevraagd om vervanging maar heb het wel een review achter gelaten voor de leverancier. Dit kon nml net zo goed met het vervoer gebeurd zijn. Afgelopen weekend ontving ik een nieuw pompje in noppenfolie, dat is nog eens service!! Hairlabs.nl bedankt!!

Pruma advies en vriendelijk personeel. Gevoel professioneel geholpen te worden

Fijne klantenservice met het juiste advies

Voor vragen kan je altijd bij de klantenservice terecht. Er wordt in overleg gezocht naar de juiste producten die passen bij jouw haar type. Bij bestelling heb je het pakket al vrij snel binnen en kan je beginnen met het gebruiken van de producten. Ik merk al snel verschil. Ik gebruik nu al een tijdje de Maria Nila Head & Hair Heal shampoo en conditioner. Ik kan niet anders zeggen dat ik het super vindt.

Super service !!!

Heel vriendelijk aan de telefoon, snel geleverd!

Fijne webshop!

Bestellingen worden supersnel verzonden, netjes en anoniem ingepakt. Blij mee!

Gisteren besteld en vandaag al in huis. Netjes en anoniem verpakt. Er zat zelfs nog een presentje bij :)

Super Service!

Uitgebreid en eerlijk advies gekregen aan de telefoon en daarna direct besteld. De volgende dag had ik het al in huis.

prima service!

snel en reageren ook snel bij vragen

Topper

Ik koop al een hele tijd mijn producten bij jullie. Ik zou niet weten hoe ik zonder jullie kan....

zeer te vrede..snel goede kwaliteit ...

wat ik ook bestel ..alles komt netjes aan ...mag dan ook nog eens achteraf betalen ...wat een luxe....10/10 groetjes Katia.

snelle levering, goed product

Fijne spray en eindelijk weer in mijn kleur

Alle lof

Altijd op tijd bezorgd. Ik heb in al mijn zendingen nog maar één keer meegemaakt dat er iets niet helemaal goed ging en dat werd direct opgelost zonder discussie, terwijl er wel behoorlijke kosten voor Hailabs aan vast zaten. Ook hebben ze regelmatig mooie aanbiedingen.

Geweldig!!

Snelle levering, producten zijn erg goed!

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam