Has a total of 4,165 reviews with an overall score of 9.4
Review overzicht
Positief sentiment94%
The reviews consistently highlight fast shipping, reliable product quality, and helpful service. Customers note a wide selection and fair prices. While a small number report stock delays or higher shipping costs, overall satisfaction remains high. The store is trusted by Honda enthusiasts for dependable orders.
Sterke punten
Fast shipping
High quality parts
Responsive customer support
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
10
it has lots of part for my old honda
its great, shipping is usualy slow but othervise wery satisfied.
lots of oem and aftermarket parts for my 4 gen honda ciivic
Beveelt aan
19 October 2024
Nagy Péter
Győr
Reactie van A4H-TECH
Hello Nagy,
Thank you for the detailed written review. We hope to see you again next time!
Regards,
Team A4H-TECH
6
100 Jahre Lieferzeit
Schnelle Rückmeldung und gute Preise
Aber nach 9 Tagen ist das bestellte Produkt immer noch nicht versendet
Sehr traurig
Beveelt niet aan
19 October 2024
Meikel
Inden
Reactie van A4H-TECH
Good Morning,
We are sorry to read this review. The reason why your order is not shipped yet is because of the payment method you have chosen, the sofort banktransfer always takeS very long. You placed the order on the 11th of October, but the payment was received on the 16th of October! 5 days later!
The order will only be processed when the payment has been received, and this was done on the 16th of October. So we informed you on the 16th that we expected to ship your order within 1-2 business days, so the order should leave today at the latest.
We have received the lights, these will be leaving to you today! In this case the cause of the delay was because of the chosen sofort payment method.
Regards,
Team A4H-TECH
10
Excelente
Excelente
Beveelt aan
17 October 2024
Rafa
Valls
Reactie van A4H-TECH
Hi Rafa,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Super Fast !
Ho acquistato dei ricambi per la mia auto e in meno di una settimana sono arrivati, perfettamente intatti e corrispondenti alla descrizione molto dettagliata
Beveelt aan
17 October 2024
Manuel
LAVENA PONTE TRESA
Reactie van A4H-TECH
Hello Manuel,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
10
Perfect
Merci pour la réactivité du service après ventes ainsi que de l’envoie très rapide
Beveelt aan
16 October 2024
Elouen
France
Reactie van A4H-TECH
Hi Elouen,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Exhause
Perfect!
Beveelt aan
16 October 2024
Balazs
Tatabánya
Reactie van A4H-TECH
Hello Balazs,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
1
Made a big order, everything on stock, and one month later it's still processing...
I have made a big order, more than 800€, only on stock items, and almost a month later it's still processing. I've mailed consumer service telling them that I needed everything ASAP, that's why I bought everything from them, and they told me that everything would be delivered on about 4-6 working days. Well... The 6 days had expired and the order status it's still the same. Very dissapointed.
Beveelt niet aan
15 October 2024
Jose
Pamplona
Reactie van A4H-TECH
Good Morning,
We are a bit surprised to read your review, there are multiple incorrect statements in this review, first of all not all parts were in stock. We try to do our best to keep as much parts in stock as we can but we deliberately do not show stock status on our webshop so i do not know why you assumed all parts were in stock. The reason behind we do not show stock status online is because we like to inform our customer afterwards with accurate information rather than a "guess" shown online which turns out to be inaccurate afterwards. Secondly we informed you that this order will be shipped within 10-15 business days. That time is not expired yet and we expect to ship this order very soon.
You probably didn't read the email we have send you with the order information in it because otherwise you would have known that from the 8 parts you ordered, 1 was not in stock and still had to arrive.
Regards,
Team A4H-TECH
9
Snelle reactie, goede communicatie
Erg tevreden met de communicatie en snelheid. Waarbij ik bij andere bedrijven vaak problemen gehad. Hier niet!
Beveelt aan
15 October 2024
Shane
Baarlo
Reactie van A4H-TECH
Dag Shane,
Bedankt voor je beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Team A4H-TECH
10
Quality site
Has alwasy what i need and in a good price
Beveelt aan
15 October 2024
Marino Brtaic
Kastel Sucurac
Reactie van A4H-TECH
Hi Marino,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Ottimo
Super bravi
Beveelt aan
14 October 2024
Alessio
Monza
Reactie van A4H-TECH
Hello Alessio,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
10
Very quick and good
Excelente
Beveelt aan
12 October 2024
Márcio
Loulé Portugal
Reactie van A4H-TECH
Hello Márcio,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
10
fijne winkel met vriendelijk personeel. staat altijd klaar om tehelpen
door de jaaren heen voor verschillende merken en autos word ik altijd zeer vriendelijk en snel tewoord gestaan. ze zijn altijd berijd om moeite tedoen en tevens onderdelen te bestellen die niet op standaart vooraad liggen. of compleet buiten asortiment.
10/10 een aanrader voor iedereen.
Beveelt aan
11 October 2024
jeffrey
leidschendam
Reactie van A4H-TECH
Hallo Jeffrey,
Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling.
Groeten,
TEAM A4H-TECH
10
Topservice
Bestel hier originele honds onderdelen, denken met je mee en beantwoorden mail snel, zelfs voor 7uur smorgens :-)
Beveelt aan
11 October 2024
Marcel wolfert
Harkstede
Reactie van A4H-TECH
Dag Marcel,
Bedankt voor je beoordeling.
Met vriendelijke groet,
Team A4H-TECH
10
Quick ship time
Thanks as always!
Beveelt aan
10 October 2024
Antonio
Parma
Reactie van A4H-TECH
Hello Antonio,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
10
Excellent
Really good communication, quick response, reasonably priced
Excellent service
Beveelt aan
10 October 2024
Richard
Portlaoise
Reactie van A4H-TECH
Hi Richard,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
No defrauda
Excelente tiempo de entrega rapidísimo coste de aduana y entrega aceptable producto original a buen precio volveré a comprar
Beveelt aan
8 October 2024
David
Oviedo
Reactie van A4H-TECH
Hello David,
Thank you for the detailed written review. We hope to see you again next time!
Regards,
Team A4H-TECH
10
Very quick reply to my question
I had a question and I got the answer straight away you could say, just perfect.
Beveelt aan
8 October 2024
Lukas
Stod
Reactie van A4H-TECH
Hi Lukas,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
9
very good
very professional and friendly
Beveelt aan
7 October 2024
Patrik
Obrovac
Reactie van A4H-TECH
Hi Patrik,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Great shopping experience
Great product, smooth and fast communication with the company, highly recommended, DHL shipping took forever considering its cost. Thank you. Sincerely, Dr. Petousis Markos
Beveelt aan
7 October 2024
Markos
Heraklion, Crete
Reactie van A4H-TECH
Hello Markos,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
1
Truffa
Ho ordinato dei fari un mese fa e non mi sono mai arrivati!! Come se non bastasse non ho modo di rintracciare il pacco dato che l unica mail che ho ricevuto è questa in cui richiedete una recensione. Rivoglio i miei soldi indietro!
Beveelt niet aan
6 October 2024
Enrico
Padova
Reactie van A4H-TECH
UPDATE 23-10-2024: THE CUSTOMER DOES NOT RESPONDS TO OUR EMAILS AND THERE IS STILL NO ORDER OF THIS CUSTOMER IN OUR SYSTEM. THIS REVIEW IS BASED ON WRONG INFORMATION.
Hello Enrico,
we have checked your name and emailaddress in our system and there is no pending order from you in our system. No single payment or actual order of a set of tail lights. After that check we looked at the background of our shop and we noticed that you have TRIED to finish an order, but the order got canceled in the check out and the payment never arrived. If this happens, we don't receive any actual order and we can't process it for you. So i am afraid you are wrogn regarding the fact that you never received an item and paid for it, since it's not the case. Very unfortunate ofcourse and we are willing to help you out by supplying the product anyway, but it's a but unfair to write a review about an order that never has been placed. Please reply to our email we have send you how we could proceed and how you can change the review. Otherwise we will have to contact Kiyoh to remove the review by supplying them the required information (proof of not having an order from you).
Sorry we have to commmunicate like this but the way we receive this review forces us to reply like this.
Kind regards,
A4H-TECH BV
9
Good and fast
Good service
Beveelt aan
6 October 2024
Pedro
Leiria
Reactie van A4H-TECH
Hello Pedro,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
10
Very good
It came within a week of buying it, fast replies and got what I bought basicly. very good quality products.
Beveelt aan
4 October 2024
Diogo
Lisbon
Reactie van A4H-TECH
Hi Diogo,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Ho ricevuto il pezzo errato
Non è quello che ho ordinato. Nella foto del sito è diverso.
Beveelt niet aan
3 October 2024
Antonio
Villabate
Reactie van A4H-TECH
Hello Antonio,
After we received your review, we also received the first communication from your side referring to the fact that you are not happy with the product. But since we havn't got the possibility to reply to this email (because we received it later) it's a bit drastic to write this review before we could even find out what is wrong with the product. Maybe there isn't something wrong with the product but you accidentally bought the wrong item. We can't know at this point and we will get in contact with you very shortly to find out. Please send us a clear explenation of what you thought you would receive, what item you actually received (including images) so we can look into this and IF REQUIRED we can solve the issue easily.
We hope that it's not completely fair to write a review first before we could have the chance to reply to your email and we hope you are willing to review your review. For that you will receive a request shortly as well (next to an email from my colleague).
Kind regards,
A4H-TECH
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
10
Absolutely perfect!!!
If you're looking for Honda's parts, you're at the right place.
Beveelt aan
2 October 2024
Jozo
Sinj, Croatia
Reactie van A4H-TECH
Hi Jozo,
Thanks for your review. Much appreciated!
Kind regards,
Team A4H
10
Top communication
Top communication and quick service. Thanks.
Beveelt aan
2 October 2024
Suetens
Wemmel belgium
Reactie van A4H-TECH
Hello Suetens,
Thank you for your nice review!
Kind regards,
Team A4H-TECH
Review overzicht
Positief sentiment94%
The reviews consistently highlight fast shipping, reliable product quality, and helpful service. Customers note a wide selection and fair prices. While a small number report stock delays or higher shipping costs, overall satisfaction remains high. The store is trusted by Honda enthusiasts for dependable orders.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.